با ما در ارتباط باشید: 0314566

مواردی که قبل از ایجاد فروشگاه اینترنتی باید در نظر داشت:

1. ثبت یک دامنه سفارشی

معمولا اولین چیزی که در زمان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه شود ثبت یک دامنه مناسب با فعالیتی است که انجام می دهید اما ممکن است جز آخرین مواردی باشد که به آن فکر خواهید کرد در صورتی که فوق العاده حائز اهمیت است.

2. سادگی در استفاده از فروشگاه اینترنتی:

ایجاد یک تجربه کاربری ساده و امکان خرید آسان یکی از مهم ترین مواردی است که باید هنگام ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به آن توجه شود.

3. امکان ثبت نام آسان در فروشگاه اینترنتی:

کاربران فروشگاه های اینترنتی معمولا علاقه ایی به در اختیار گذاشتن اطلاعات کاملشان بدو ورود به فروشگاه و قبل از نهایی شدن خرید ندارند از این رو بهتر است ابتدا یک ثبت نام اولیه در فروشگاه انجام دهند بعد از آن در صورت تمایل به خرید باقی اطلاعات خود را وارد کنند.

4. فرآیند خرید در فروشگاه اینترنتی:

برای اغلب کاربران فروشگاه های اینترنتی اطلاع از هزینه های جانبی که لازم است در قبال خرید آنلاین خود بپردازند داری اهمیت است بنابراین لازم است تمامی هزینه بطور کامل برای مشتری ذکر شود. همچنین دسترسی آسان به لیست محصولات، سرعت در دسترسی به یک محصول خاص، وجود توضیحات لازم کافی در کنار هر محصول و امکان مقایسه کردن محصولات فراهم باشد.

5. توجه به نحوه عملکرد فرایند پرداخت در فروشگاه اینترنتی:

برای مشتریان فروشگاههای اینترنتی سادگی کار با سیستم پرداخت بسیار مهم است. همچنین افراد اغلب تمایل به انجام خریدهای آنلاین بدون هزینه های جانبی دارند. تعداد روش های انتخابی در پرداخت و نیز امکان مدیریت سبد خرید قبل پرداخت از نکات مورد توجه برای مشتریان فروشگاههای اینترنتی است. همچنین بیشتر مشتریان مایل هستند که زمان نهایی کردن خریدشان بسیار کوتاه باشد.

6. بررسی عملکرد فرایند خرید و درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی:

بهتر است قبل از شروع به کار با فروشگاه اینترنتی و ورود هر گونه ترافیکی به آن ابتدا مطمئن شوید که مردم به آسانی و بطور کامل قادر به پرداخت در آن خواهند بود. توصیه می شود ابتدا یکبار خودتان بصورت واقعی فرآیند پرداخت را انجام دهید و از فروشگاهتان خرید کنید تا مطمن شوید که به درستی کار می کند.

7. وجود صفحات استاندارد و روتین در فروشگاه اینترنتی:

برای بازدیدکنندگان وجود برخی از صفحات ثابت در وب سایت ها برای اینکه بتوانند براحتی و از طریق کلیک کردن بر روی آنها به چیزهای که مد نظر دارند دسترسی پیدا کنندحائز اهمیت است. صفحاتی نظیر درباره ما، تماس با ما، حمل و نقل ، پرسش و پاسخ مکرر، محصولات و... بهتر است در زمان ایجاد فروشگاه اینترنتی به این مسئله توجه شود.

8. امکان سفارشی کردن ایمیل

ممکن است مایل باشد با سفارشی کردن خرید مشتریانتان یک سری تخفیف های ویژه برای خریدهای آینده آنها در نظر بگیرید. بهترین راه برای انجام این کار ویرایش قالب ایمیلتان است که در زمان ایجاد فروشگاه اینترنتی باید این امکان را برای آن در نظر بگیرید.

9. بالا بودن سرعت لود تصاویر و صفحات فروشگاه اینترنتی:

هیچ چیز بدتر از پایین بودن سرعت لود تصاویر در فروشگاه اینترنتی نیست. برای جلوگیری از آن بهتر است مطمئن شوید که تمام تصاویرتان برای اطمینان از بارگزاری سریع بهینه سازی کرده اید.

10. نصب یک ابزار تجزیه و تحلیل بروی فروشگاه اینترنتی:

از روز اول راه اندازی فروشگاه اینترنتی آنالیز ترافیک ورودی به آن مهم می باشد. آنالیز ترافیک به شما بینش ارزشمندی از بازدیدکنندگان و مشتریان فروشگاهتان می دهد. در یک فروشگاه اینترنتی شما قادر هستید مشتریانتان را ببینید و با آنها گفت و گو کنید. بدون داشتن چنین ابزاری در فروشگاه اینترنتی شما در تجزیه و تحلیل مشتریانتان ناتوان خواهید بود.

11. داشتن یک طرح بازاریابی آنلاین مناسب برای فروشگاه اینترنتی:

علاوه بر اطمینان از درست کار کردن فروشگاه اینترنتی خود نیاز دارید یک طرح بازاریابی راه اندازی کنید. در غیر این صورت فروشگاهتان موفق نخواهد بود. بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) روش مناسبی برای معرفی فروشگاهتان می باشد.

امتیازی ثبت نشده است.

سؤالات متداول آموزش سئو یوتیوب

هزینه سئو یوتیوب در پونه مدیا چقدر است؟
سئو یوتیوب هم مانند سئو سایت برای گوگل در هر پروژه متفاوت خواهد بود. بسته به این که حوزه کاری شما چقدر رقیب داشته باشد، مخاطبان هدف شما در چه کشوری باشند و به چه زبانی صحبت کنند و با توجه به کلمات کلیدی خاصی که برای سئو یوتیوب‌تان به آن نیاز دارید، هزینه سئو متغیر است. پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما در پونه مدیا تماس بگیرید تا ضمن برگزاری یک جلسه‌ی حضوری چالش‌ها و مسیرهای پیش روی سئو یوتیوب شما را با هم بررسی کنیم و قیمت آن را به دست آوریم.
آیا سئو یوتیوب من را ثروتمند می‌کند؟
جواب این سؤال هم بله است و هم خیر. اگر حوزه تخصصی کار شما یوتیوب باشد و با تمرکز جدی روی آن سرمایه گذاری کنید، می‌توانید با تولید محتواهای ویدئویی باکیفیت بازدیدکنندگان بسیاری را به دست آورید. همان طور که می دانید گوگل به یوتیوبرها هزینه پرداخت می‌کند و سئو اصولی در کنار تولید محتوای جذاب و باکیفیت می‌تواند در طول زمان شما را به کسب درآمد بیشتر برساند.