با ما در ارتباط باشید: 0314566
توبیخ جوکر توسط ICANN

تنظیم قوانین و مقرراتی که اجرا نمی شوند در وهله اول نشان دهنده ضعف آن مجموعه میباشند و در همین راستا در سال 2007 ICANNدر مورد حل معضل Register Flyبه دلیل صدماتی که به هزاران مشتری وارد شد، مورد انتقاد بود و بهLCANNعدم مداخله در ادعاهای مشتریان در ارتباط با کلاهبرداری را اعلام کرد، که نشان از ناتوانی ICANNدر برابر جرایم سایبری می‌باشد

در سال 2008 ICANN اطلاعیه را بر علیه حمایت از۱۰شرکت ثبتی اعلام و در خبرگزاری‌ها نیز بدترین اسپم‌های (spam)متجاوز، سیستم شکایت در اصلاح چه کسی و دیگر مشکلات را اعلام کرد. این یک عکس العمل بزرگ در برابر گزارشاتknujonکه ۱۰شرکت متخلف ثبت شده را اعلام کرده بود، که به تبلیغات محصولات بی‌ارزش در سایتها اقدام می‌کرد، بود. در سر فصل توضیح لغات espam,ICANNبه معنی گمراه کننده‌ای که از ایمیل‌ها و آدرس‌های سایت سوء استفاده می‌کنند اطلاق می‌گردد. وب سایت‌هایی که تحت حمایت ICANNقرار ندارند.

توبیخ جوکر توسط ICANN

ICANN تمام رجیستر های زیر نظر خود را براساس RAA(رعایت تعهدت و قراردادها درباره توافقات ثبت حمایتی) را مورد بررسی قرار داد و هرگونه تخطی از استاندارد ها منجر به لغو مجوز رسمی و عدم به رسمیت شناختن آن مجموعه توسط ICANN گردید.

بر همین اساس دو شرکت Joker.com و DNS.com.cn بدلیل عدم رعایت سیاست های مربوط به حوزه WHOISE اخطاریه رسمی دریافت نمودند. جوکر از جمله رجیستر اروپایی میباشد.

در طول مدت بررسی های ICANN بدون جلب توجه رسانه ای، رجیسترهای بسیاری اعتبار خود از سمت ICANN را از دست دادند و از دست دادن اعتبار در جامعه اینترنت اروپا چه تاثیر خواهد داشت؟

 

 

 

 

امتیازی ثبت نشده است.