با ما در ارتباط باشید: 0314566
همکاری پونه مدیا و شرکت هگزونت

بعد از تحریم و عدم همکاری Resello با ایرانی ها، تحقیقات گسترده ای در انتخاب بهترین رجیستر دامنه توسط تیم پونه مدیا انجام گرفت و در این راستا مذاکرات بسیاری با شرکت های ارائه دهنده دامنه صورت گرفت که نتیجه آن انتخاب شرکت هگزونت و منعقد کردن قرارداد فی مابین این دو شرکت گردید.

درباره هگزونت Hexonet :

شرکت هگزونت به عنوان ارائه دهنده خدمات فن آوری و راستای نمایندگی فروش دامنه از سال 1999 فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت هگزونت به عنوان شرکت فرعی API در حال فعالیت میباشد. رجیتسرار 1API.net به عنوان یکی از بزرگان صنعت دامین از سال 2005 مجوز ICANN را کسب کرده و عمده فعالیت آن به صورت عمده فروشی و ارائه سرویس به رجیسترار های دیگر است.این شرکت آلمانی است و هیچ مشکلی با ایرانیان ندارد. این شرکت بیش از 2 ملیون دامین تحت مدیریت دارد و در دو کشور آلمان و کانادا شرکت معتبر ثبت شده دارند و فعالیت میکنند. امکان ثبت گستره عظیمی از پسوند ها حتی پسوند های کمیاب ، امکان بک اوردر دامینهای قبلا ثبت شده و امکان خرید دامین های پرمیوم و امکان پیش خرید پسوندهای جدید در این رجیسترار وجود دارد.

وجود هزاران نمایندگی فروش، استارتاپ ها و ارائه دهنده های خدمات در سراسر جهان نشان از اعتماد کامل به هگزونت میباشد. شرکت هگزونت یکی از بزرگترین ارائه دهنده دامنه متنوع در جهان و دارنده گواهینامه SSL میباشد.

 

امتیازی ثبت نشده است.

سوالات متداول بازاریابی سئو

بازاریابی سئو چیست؟

سئو شامل یافتن یا ایجاد تقاضا است و محتوا این تقاضا را پاسخ می‌دهد. سئو یکی از مناسب ترین راه حل ها برای بازاریابی برند و کسب و کار است. از این طریق می توانید برندتان را بیشتر در معرض دید قرار دهید و بنابراین فروش خخود را افزایش دهید. 

نقش سئو در بازاریابی چیست؟

سئو وظیفه دارد که ورودی وب سایت شما را افزایش دهد و جایگاه شما را بالاتر از سایر رقبای تان نگه دارد. سئو بازدید وب سایت، ترافیک کاربران، نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه را افزایش می دهد. با افزایش نرخ ورودی سایت، مشتری های بیشتری را به دست می آورید و بنابراین سود شما از کسب و کارتان چند برابر می شود. 

چه ابزارهایی برای بهبود بازاریابی سئو وجود دارد؟

بهترین ابزار هایی که می‌توانند در این راه به شما کمک کنند، ابزارهایی مانند گوگل ترند، گوگل آنالیتیکس و … هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا بستر مناسب برای پیاده‌سازی سئو خود را کشف یا ایجاد کنید. سایت الکسا نیز به شما کمک می کند که وب سایت‌های رقیب در هر زمینه کسب و کاری را مورد بررسی قرار داده و فعالیت ‌های خود را بر اساس آن بهبود دهید.