با ما در ارتباط باشید: 0314566
 the lean startup

کتاب the lean startup 

،

کتاب نوپای ناب اثر اريک ريز

این کتاب کتابی است از کتاب جامعه های استارتاپی یکی از کتابهایی است که به هر کاآرفرینی پیشنهاد میشود آن را مطالعه کند.

عنوان این کتاب را می‌توان در فارسی به نوپای ناب و یا کسب و کار نوپای ناب ترجمه کرد.

چه کسی کتاب نوپای ناب , the lean startup را باید مطالعه کند؟

چه یک فرد با تجربه در زمینه استارتاپ ها باشید و چه یک تازه کار، کارآفرینان در تمام پروسه یادگیری خود نیاز دارند تا دانش خود را در تمام سطوح راهبری و مدیریتی افزایش دهند. در این همین راستا بسیاری از کارآفرینان با تجربه و به نام در دنیا، کتاب های بسیاری نوشته اند کتاب معرفی شده در این دسته می باشد. راهنمایی های این کتاب می‌تواند به کارآفرینان و مدیران در ایجاد کسب‌وکارهای پایدار و محصولات جدید موفق کمک کند.

کتاب نوپای ناب the lean startup در مورد چیست؟ 

نوپای ناب یک رویکرد علمی برای خلق و مدیریت کسب‌وکارهای نوپا و عرضه‌ی سریع‌تر محصول مناسب است. روش نوپای ناب آموزش می‌دهد چگونه یک کسب‌وکار نوپا را همانند یک خودرو به پیش ببریم- چگونه هدایت کنیم، چه موقع بچرخیم و چه موقع در مسیر خود ثبات داشته باشیم- و چگونه یک کسب‌وکار را با حداکثر شتاب رشد دهیم. نوپای ناب یک رویکرد اصولی برای توسعه‌‌ی محصول جدید است.

 چگونه کارآفرینان امروز از نوآوری مستمر استفاده می کنند تا شرکت های موفق ایجاد کنند. اریک رایز، کارآفرین، نویسنده و مدرس سرشناس مدرسه کسب و کارهای هاروارد از چهره های برجسته حوزه فناوری است. در قسمتی از کتاب می خوانیم که اکثر استارتاپ ها شکست می خورند ولی بسیاری از این شکست ها قابل پیشگیری است. نوپای ناب رویکردی انقلابی برای ساخت شرکت ها و محصولات جدید است. وی در این کتاب استارتاپ را به عنوان سازمانی که خود را وقف ساخت چیزی جدید در شرایط عدم قطعیت می کند تعریف کرده و در ادامه می نویسد:

“چیزی که تمام کارآفرینان موفق در دنیا به صورت مشترک دارند، وارد شدن به محیطی مه آلود و کشف مسیر موفقیت برای ساخت کسب و کارهای پایدار است.”

 

چرا باید کتاب نوپای ناب , the lean startup را مطالعه کرد؟

نوپای ناب به شما یاد می دهد که به جای تلف کردن وقت خود برای ساخت برنامه های کسب و کار پیچیده به تست چشم انداز خود به صورت مستمر بپردازند و خود را با شرایط تطبیق دهید قبل از آنکه دیر شده باشد.

  

نویسنده کتاب نو پای ناب , the lean startup کیست ؟

Eric Ries  اریک ریس نویسنده کتاب نوپای ناب یا کسب و کارنوپای ناب ، the lean startup است . کمتر نویسنده ای را می‌توان یافت که صرفاً با یک کتاب، آن هم در سنین جوانی و اواسط دهه‌ی چهارم زندگی، در میان نظریه پردازان کلاسیک مدیریت و کسب و کار برای خود جایگاهی یافته باشد.اتفاقی که برای اریک ریس با کتاب The Lean Startup افتاد.دو مفهوم کلیدی در افکار اریک ریس، یادگیری و تجربه کردن هستند.

 

معنای لغت lean چیست؟

لغت Lean به عنوان صفت به معنای لاغر است. لاغر و بدون زوائد

 

 دانلود رایگان کتاب نوپای ناب , دانلود کتاب lean startup, دانلود کتاب نوپای ناب  را می توانید از کتابفروشی های آنلاین انجام دهید یا آن را می توانید از کتابخانه گوگل مطالعه کنید.

the lean startup

 

امتیازی ثبت نشده است.

سوالات متداول بازاریابی سئو

بازاریابی سئو چیست؟

سئو شامل یافتن یا ایجاد تقاضا است و محتوا این تقاضا را پاسخ می‌دهد. سئو یکی از مناسب ترین راه حل ها برای بازاریابی برند و کسب و کار است. از این طریق می توانید برندتان را بیشتر در معرض دید قرار دهید و بنابراین فروش خخود را افزایش دهید. 

نقش سئو در بازاریابی چیست؟

سئو وظیفه دارد که ورودی وب سایت شما را افزایش دهد و جایگاه شما را بالاتر از سایر رقبای تان نگه دارد. سئو بازدید وب سایت، ترافیک کاربران، نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه را افزایش می دهد. با افزایش نرخ ورودی سایت، مشتری های بیشتری را به دست می آورید و بنابراین سود شما از کسب و کارتان چند برابر می شود. 

چه ابزارهایی برای بهبود بازاریابی سئو وجود دارد؟

بهترین ابزار هایی که می‌توانند در این راه به شما کمک کنند، ابزارهایی مانند گوگل ترند، گوگل آنالیتیکس و … هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا بستر مناسب برای پیاده‌سازی سئو خود را کشف یا ایجاد کنید. سایت الکسا نیز به شما کمک می کند که وب سایت‌های رقیب در هر زمینه کسب و کاری را مورد بررسی قرار داده و فعالیت ‌های خود را بر اساس آن بهبود دهید.