با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: سنجابک
  • تاریخ راه اندازی:  شهریور 1396
  • مشاهده سایت: www.sanjabak.ir
طراحی حرفه ای وب سایت کارخانه
طراحی حرفه ای وب سایت کارخانه

طراحی وب سایت کارخانه سنجابک

(شهریور 1396)

دامنه پیشرفت در دنیای مجازی تا بدانجا رسیده که صنایع بزرگ نیز مشتاق سرمایه گذاری در این وادی شده اند. امروزه بیشتر کارفرمایان بر این باورند که نمی شود با روش های قدیمی در بازار رقابت ماندگار شد و همین انگیزه ای شده برای صنایع بزرگی و کارخانجات تا سفارش طراحی وب سایت کارخانه را در اولویت تیم تبلیغاتی خود قرار دهند.
هدف از طراحی سایت کارخانجات و مراکز تولیدی و تأسیساتی، معرفی خدمات به مراکز همکار و عموم مردم ، معرفی محصولات تولیدی و توزیع و فروش این محصولات به عموم و نمایندگان فروش آنها و موارد دیگر است.

طراحی مجدد وب سایت کارخانه

(شهریور 1396)

یکی از نمونه کارهایی که بهترین شرکت طراحی سایت یعنی پونه مدیا به طراحی مجدد و پیاده سازی آن اقدام نموده است، طراحی مجدد وب سایت کارخانه سنجابک میباشد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولاتی همچون آجیل و میوه های خشک در آسیا میباشد.
در طراحی سایت کارخانه سنجابک صفحه ای مجزا برای معرفی سوابق و تمام محصولات آن و همچنین هیات مدیره قرار گرفته است تا به نیاز کاربران کنجکاو در این زمینه پاسخ داده شود.
در طراحی سایت کارخانه سنجابک، سایت به 5 زبان فارسی، انگلیسی، عربی، چینی و روسی طراحی شده است؛ چرا که این موضوع برای ارتباط با مشتریان خارجی امر مهمی در طراحی سایت تلقی می شود.
پونه مدیا امکانات زیر را در طراحی وب سایت کارخانجات ، مراکز و مؤسسات تولیدی ارائه می نماید:
1- بخش معرفی کارخانه و هیئت مدیره
2- بخش معرفی کالا یا کالای های تولیدی
3- استاندارد ها و گواهینامه ها
4- بخش اطلاعات تماس، آدرس ها و تلفن ها
طراحی سایت کارخانه برای شما مشتریان عزیز کاملا به صورت اختصاصی قابل انجام است، طرح اولیه در اختیارتان قرار داده شده و با نظر شما بقیه کار انجام می گیرد و بعد از تایم مشخصی هم طراحی سایت تمام شده و وب سایت کارخانه به شما تحویل داده می شود.

امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.