با ما در ارتباط باشید: 0314566
بهترین کتاب آموزش سئو

قطعا اکثر وبمستر های گرامی از مزایای سئو با خبرند و آشنایی نصبی با این قانون مهم گوگل دارند.در این پست آموزشی تصمیم به معرفی و گذاشتن امکان دانلود بهترین  کتاب سئو یا بهتر بگویم بهترین کتابهای آموزش سئو را دارم. اين سری از کتابها برای وبمسترانی است که یک آشنایی نسبی از سئو  دارند و می خواهند سطح مهارت خود را افزایش دهند.یک سری از کتاب های پایه نیز معرفی می شودبرای ان دسته از عزیزانی که  تجربه ای  در مورد سئو ندارند . کتابهای سئو معرفی شده مطابق با استانداردهای گوگل به همراه آموزش ومثال است. خواندن کتاب سئو به شما این امکان را می دهد تا به سطحی از مهارت در سئو برسید که بتوانید رتبه گوگل سایت خود را بهبود داده و جزو نتایج صفحه اول باشید. دیگر مزیت کتاب سئو می تواند اجرای اصولی قواعد سئو مطابق با استانداردهای گوگل باشد که باعث می شود به اشتباه از تکنیک های سئوی کلاه سیاه استفاده نکنید. به منظور راحتی کاربران عزیز کتابهای مورد نیاز در سه سطح آماتور ، متوسط و پیشرفته معرفی می شود. و به راحتی می توانید کتاب آموزش seo را دانلود کنید.

بهترین کتاب آموزش سئو به زبان انگلیسی ویژه افراد مبتدی

این سری کتاب ها برای افراد است که هیچ گونه اطلاعاتی در مورد سئو ندارند و به دلیل علاقه ای که به سئو سایت دارند دوست دارند که مهارت هایی را کسب کرده و سطح دانش خود را در این بخش بالا ببرند. اگر از سئو سطح مهارت عالی ندارید و نمی دانید از کجا شروع کنید می توانید کتاب راهنمای سئو برای افراد مبتدی را که توسط متخصصان سئو پونه مدیا ،  جمع آوری شده است را در ادامه  این مطلب دانلود کنید .

کتاب اموزش سئو افراد مبتدی سایت moz

اين كتاب در 54 صفحه به زبان انگلیسی است که توسط سئوکاران شرکت moz معرفي شده است. در 10 فصل و به صورت pdf  به زبان انگلیسی معرفی شده است. فصل اول به تفصیل نحوه کارکرد موتور جست و جو را بیان می کند. در فصل دوم نحوه تعامل مردم با موتور جست و جو را بیان می کند. فصل سوم بیان می کند که چرا باید به بازاریابی از روش موتورهای جست و جو بسنده کنیم؟ فصل چهارم پایه طراحی و توسعه یک موتور جست و جو را بیان می کند. در این فصل به تفصیل در مورد جست و جوی کلمات کلیدی صحبت می شود. فصل 6 در مورد چگونگی تجربه کاربری و محتوا درمورد  رتبه دهی شما کمک می کند را بیان کرده است و..... از نگلیسی بدون کتاب نترسید این کتاب توسط متخصصان سئو پونه مدیا کاملا بررسی شده  و به دلیل تصویری بودن آن کاربر در تعامل با آن به مشکلی برنمی خورد. 

دانلود رایگان کتاب سئو Moz برای افراد مبتدی

کتاب اموزش سئو افراد مبتدی سایت google

 از دیگر کتابهای سئو می توان به کتاب راهنمای ابتدایی بهینه سازی موتورهای جست و جو که توسط گوگل منتشر شده است اشاره کرد.

دانلود رایگان کتاب سئو گوگل برای افراد مبتدی 

بهترین کتاب آموزش سئو به زبان انگلیسی ویژه افراد متوسط

 از بهترین کتابهای سئو می توان به اموزش بهینه سازی موتورهای جست وجو از سایت seobook اشاره کرد این کتاب برای سئوکاران دارای سطح متوسط به بالا توصیه می شود مباحث این کتاب بسیار کامل بوده می توان گفت یک کتاب آموزش سئو از صفر تا صد است .شامل 350 صفحه به زبان انگلیسی است.

دانلود رایگان کتاب سئو ، سئو بوک برای افراد متوسط

بهترین کتاب آموزش سئو به زبان انگلیسی ویژه افراد حرفه ای

یکی از کتابهای سئو  مورد علاقه تیم پونه مدیا می توان به کتاب سئو هنر سئو اشاره کرد که برای افراد متخصص به منظور کسب اطلاعات بیشتر توصیه می شوند به  جرات می توان گفت که برای اینکه به یک کارشناس سئو واقعی تبدیل شود این کتاب را باید بخوانید. به دلیل روش تئوری در عمل بودن این سری کتاب ها به سرعت شما می توانید سطح مهارت خود را توسعه دهید.

دانلود کتاب هنر سئو برای افراد حرفه ای

دانلود کتاب ابزارهای سئو (Seo Tools)

علاوه بر كتابهاي معرفي شده برای سئو کتابهایی هستند که ابزارهای سئو را معرفی می کنند. ىر اين كتاب كه يكي از نمونه كتاب هاي سايت seobook است ليست کامل ابزارهای مورد نیاز و مورد استفاده یک سئو کار را معرفی کرده است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با حوصله این کتاب را بخوانید.

دانلود کتاب ابزار سئو

ایا در کتاب آموزش سئو سایت تمام مباحث سئو مطرح شده است؟

در این کتاب ها سعی شده است که مباحث سئو از پایه تا پیشرفته  که مناسب برای بیشتر افراد است به تفصیل بیان شود. در سری کتاب های سئو شما آموزش خواهید دید که چگونه می توانید یک سایت را به صفحه اول گوگل بیاورید. با بررسی صورت گرفته توسط پونه مدیا روی فصول کتاب ها بهترین کتابهای اموزش سئو برای کاربران سایت پونه مدیا فراهم شده است.

سئو سایت خود را از کجا و چگونه شروع کنم؟

سوال  اساسی که بیشتر افراد متوسط و آماتور سئو با آن روبرو هستند . این سوال است که سئو سایت را از کجا شروع کنیم و چگونه پیش برویم تا به صفحه اول گوکل برسیم. با دانلود رایگان سری کتاب سئو شما به راحتی وبدون هزینه بسیار،  قادر خواهید بود که سئو قابل قبولی برای سایت خود داشته باشد.

 در آینده نیز دیگر کتاب فارسی سئو را برای شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد.

 

5 از 5