با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: آژانس مسافرتی شباویز سیرسپاهان
  • تاریخ راه اندازی: ابان 1396
  • مشاهده سایت: shabaviz24.com
طراحی وب سایت آژانس مسافرتی

طراحی وب سایت آژانس مسافرتی

(فروردین 1395)

 طراحی وب سایت آژانس مسافرتی شباویز توسط تیم پونه مدیا انجام گردیده است. آژانس های مسافرتی با طراحی وب سایت آژانس مسافرتی برای کسب و کار خود درصدد معرفی هر چه بیشتر خود و کسب و کارشان برای مشتریان هستند.طراحی سایت باعث تعامل هرچه بیشتر کسب و کار با مشتری خود می شود از اینرو طراحی وب سایت آژانس مسافرتی کاری بسیار سخت و تخصصی است زیرا باید نیازهای کامل یک آژانس مسافرتی و سطح خدمات آژانس مسافرتی در ابتدای کار تحلیل شود .

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی در مراحل بعدی باید با توجه به سطح خدمات و کاربر پسند بودن وب سایت، نحوه چیدمان منوها و محتویات سایت آژانس هواپیمایی بررسی شود تا طرح اولیه قالب وب سایت آژانس مسافرتی بدست آید و در مراحل بعدی بهبود پیدا کرده و وارد گام کدنویسی پروژه شود. از نمونه کارهای طراحی وب سایت آژانس مسافرتی پونه مدیا می توان به وب سایت های آژانس مسافرتی و گردشگری BackPackIranو iranfuntravels وسایت آژانس مسافرتی آشناپرواز اشاره کرد. برخی از امکانات وب سایت آژانس مسافرتی شامل موارد زیر است.

امکانات وب سایت آژانس مسافرتی

امکانات وب سایت آژانس مسافرتی بسته به نیاز و خدمات شما متفاوت خواهد بود، در ادامه به برخی از امکانات پایه وب سایت آژانس مسافرتی اشاره می کنیم:  

  • نمایش اطلاعات تور
  • قابلیت رزرو ویا خرید اینترنتی
  • چند زبانه بودن سایت آژانس مسافرتی
  • امکان اضافه کردن تخفیف برای تورها

طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی اولویت بالایی دارد. امروزه آژانس های مسافرتی بسیاری به صورت سنتی و فیزیکی مشغول به فعالیت هستند که ممکن است درصد بسیاری از آنها از وضعیت اقتصادی موجود راضی نباشند در مقابل افرادی را در همین صنعت مشاهده می کنیم که از رونق کسب و کار خود صحبت می کنند. تفاوت در به روز بودن این کسب و کارها است.
آژانس های مسافرتی برای آنکه بتوانند در کنار بازار سنتی بازار اکترونیک را در دست گیرند لازم است اقدام به طراحی سایت نمایند. طراحی سایت آژانس مسافرتی برای آنکه بتواند کاربر پسند باشد می بایست در عین سادگی سرشار از خلاقیت نیز باشد. صفحه اول سایت آژانس مسافرتی در جذب مخاطب و ترغیب آن بسیار اهمیت دارد. در ادامه به معرفی برخی از امکانات سایت مورد نیاز در سایت های آزانس مسافرتی می پردازیم.

امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.