با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: فروشگاه اینترنتی نیوشانیک
  • تاریخ راه اندازی: آبان 1396
  • مشاهده سایت: healthteashop.com
طراحی وب سایت فروشگاه نیوشانیک

طراحی سایت نیوشانیک

(آبان 1396)

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، یکی از خدماتی است که شرکت پونه مدیا ارائه می دهد. در طراحی وب سایت فروشگاه نیوشانیک  به دلیل ارتباط مستقیمی که فروشگاه نیوشانیک با مصرف کننده نهایی دارد طراحی سایت فروشگاه مطابق با استانداردهای تجربه کاربری و کاربر پسند بودن آن امری جدی و لازم است تا وب سایت فروشگاه  نیوشانیک بتوانید  از هر نظرایده آل باشد.
فروشگاه اینترنتی نیوشانیک ارائه دهنده انواع دمنوش های سلامتی مثل چای های لاغری و دمنوش های چاق کننده و ... است. کلوپ سلامت نیوشانیک عضوی از خانواده بزرگ فروشگاه نیوشا، است  در بین فروشگاههای فروش دمنوش های سلامتی فروشگاه نیوشا یکی از بزرگترین فروشگاههای فروش دمنوش سلامتی است. پونه مدیا به خود می بالد که بتواند خدمتی در راستای طراحی مجموعه وب سایت های فروشگاه نیوشانیک انجام دهد.

طراحی گرافیکی سایت

نکات خوب بسیاری در طراحی سایت نیوشانیک وجود دارد که یکی از بهترین آنها انتخاب تن رنگ سبزهای مختلف نسبت به کارایی هر کدام است دسته بندیهای بسیار گویا که بازدید کننده به راحتی میتواند محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید کند. استفاده از عکسهای تمیز و با کیفیت خوب برای اسلایدشو و دسته بندیهای محصولات.

امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.