با ما در ارتباط باشید: 0314566
آموزش ساخت کانال تلگرام
آموزش ساخت کانال تلگرام

مرحله اول ساخت کانال تلگرام

در نظر داشته باشید که برای ساخت کانال تلگرام، اپلیکیشن شما باید به روز باشد. حال در قسمت option روی گزینه زیر کلیک کنید.با انتخاب گزینه More از منوی بالای صفحه،ب ه این قسمت دست پیدا کنید.

ساخت کانال تلگرام

پس از انتخاب گزینه New Channel، در صفحه جدید برای ساخت کانال تلگرام خود تصویر و نامی تعیین کنید و در صورت تمایل در قسمت Description توضیحات بیشتر در مورد کانال بنویسید و تیک بالای صفحه را بزنید.

ساخت کانال تلگرام

مرحله بعدی ساخت کانال تلگرام

در قسمت بعدی دو گزینه Public Channel و Private Channel نمایش داده می شوند که گزینه اول برای ساخت کانال عمومی و گزینه دوم برای ایجاد کانال خصوصی است.

Public Channel برای کسانی مناسب است که می خواهند بعد از ساخت کانال تلگرام، برای عموم مردم قابل مشاهده باشد و تمامی کاربران تلگرام بتوانند به آن ورود و از آن بهره ببرند که در صورت انتخاب این گزینه کاربران میتوانند با تایپ نام کانال شما در قسمت Search تلگرام آن را بیابند. همچنین میتوانید در قسمت Link برای کانالتان یک آدرس مشخص کنید که آن را برای همه اعضای تلگرام ارسال و افراد را به کانال خود دعوت کنید.

ساخت کانال تلگرام


Private Channel برای کسانیست که می خواهند ساخت کانال تلگرام خصوصی و مخفی باشد و برای عموم دیده نشود و تنها راه اضافه کردن افراد خارج از لیست مخاطبین آدرسی باشد که در قسمت Link به شما از طرف تلگرام داده میشود.پس از انتخاب نوع کانال خود تیک بالای صفحه را بزنید تا به مرحله بعدی بروید.

ساخت کانال تلگرام

اضافه کردن مخاطبان به کانال

در این قسمت برای شروع افرادی را می بایست از لیست مخاطبین (Contacts) خود به کانال خود اضافه کنید پس از تعیین ،تیک بالای صفحه را بزنید.

ساخت کانال تلگرام

ساخت کانال تلگرام

کار ساخت کانال تلگرام به اتمام رسیده است و صفحه زیر به شما نمایش داده خواهد شد. حال می توانید مطالب مورد نظر خود را برای مشاهده اعضا ارسال نمایید.

ساخت کانال تلگرام

امتیازی ثبت نشده است.