با ما در ارتباط باشید: 0314566
مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان

در این عصر و زمان محدود شدن به یک منطقه ( آسیا ، محدودیت محلی و...) برای فروش کالا و خدمات کاری بسیار اشتباه است . در فروشگاه های فیزیکی دقیقا رویکرد محلی وجود دارد و فروش کالا و خدمات فقط به محدوده یا منطقه ای  خاص محدود می شود. اما اگر از فروشگاه اینترنتی برای ارائه کالا و خدمات خود استفاده کنید همواره می توانید اثر بخش تر محصولات و خدمات خود را برای مشتریانتان ارائه دهید. از مزیت های فروشگاه اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دستیابی به مشتریان بیشتر با فروشگاه اینترنتی

اینترنت را می توان به یک استخر پر از مشتری تشبیه کرد. که همواره این استخر نسبت به فروشگاهای فیزیکی بزرگتر است و با داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب می توانید به تعداد زیادی از مشتریان دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن فروشگاه اینترنتی همواره در هزینه های شما صرفه جویی می کند. با فروشگاه اینترنتی خیلی ساده می توانید محصولات و خدمات خود را همواره برای مشتریان بیشتری ارائه دهید و به شهری خاص محدود نمی شود.


عرضه و تقاضا در فروشگاه های اینترنتی


در فروشگاههای فیزیکی مشتری انتظار دارد که بعد از پرداخت پول کالای خریداری شده را تحویل بگیرد اما در فروشگاههای اینترنتی شما می توانید به مشتریان خود یک تصویری از محصول را نمایش دهید و فقط باید به موجودی کالای خود توجه داشته باشید علاوه بر آن یک بازه زمانی به نام بازه انتظار وجود دارد که بعد از سفارش محصول مورد نظر باید سپری شود تا محصول مورد نظر به دست مشتری برسد. بنابراین با خیال احت می توانید کالای خود را بفروشید .


نوع کالای قابل فروش در فروشگاه اینترنتی

شما می توانید مستقل از نوع کالا و فاصله هر محصولی را برای مشتریان خود در هر فاصله مکانی ارسال کنید. تعدد فروشگاههای اینترنتی همواره ثابت کرده اند که می توان هر محصولی را در اینترنت فروخت. بنابراین شما هم بهتر است که کالای مور نظر خود را در یک فروشگاه اینترنتی به فروش برسانید


صرفه جویی در هزینه با فروشگاه اینترنتی

شما با داشتن یک دامنه و یک هاست یا سرور و قالب فروشگاهی  کسب و کار خود را شروع کنید که همواره هزینه آن به مراتب خیلی کمتر از اجاره فروشگاه برای فروشگاه های فیزیکی است . علاوهبرآن نیز مشتری به مراتب خیلی ساده تر می تواند با کسب و کار شما آشنا شود (تنها با سرچ و جند کلیک ساده)


در دسترس بودن فروشگاه اینترنتی


فروشگاه انترنتی از قواعد یک فروشگاه فیزیکی تبعیت نمی کند و می تواند در تمام مدت شبانه روز به صورت 24 ساعته برای مشتریان در دسترس باشد.بنابراین صاحبان فروشگاه اینترنتی از این محدودیت کاملا مستثنی هستند. و مشتریان می توانند کالای مورد نظر خود را در حالی که بر روی مبل نشسته اند و تلویزیون میبینند بخرند بنابراین آسودگی خریدار هم می تواند یکی از مزیت ها باشد زیرا راغب تر به خرید اینترنتی هستند.

گردش مالی در فروشگاههای اینترنتی


در دنیای اینترنت چیزی به نام نسیه وجود ندارد و مشتری باید قبل از دریافت محصول پول آن را پرداخت کند . بیشتر این پرداخت ها هم به صورت انلاین است . و از این نظر نیز به مراتب خیلی به نفع صاحبان کسب و کار است .

پتانسیل رشد فروشگاه اینترنتی


فروشگاه اینترنتی همواره در حال رشد است و به یک محدوده خاصی ختم نمی شود. بنابراین داشتن یک کسب و کار با رشد قابل توجه خیلی بهتر از داشتن ک کسب و کار فیزیکی بدون قابلیت رشد و محدود است

امتیازی ثبت نشده است.