با ما در ارتباط باشید: 0314566
بهترین طراحی سایت

اول از همه بگذارید تا خیال شما را از این بابت راحت کنیم که ما قصد نداریم در این مطلب بگوییم که پونه مدیایا هر شرکت دیگری بهترین شرکت طراحی سایت در ایران است و اینکه شما باید حتما از شرکت خاصی استفاده کنید تا به بهترین نتیجه ها برسید. چرا که عرصه طراحی سایت دارای رقابت بسیار بالایی است و هر شرکتی که بتواند مشتریان خود را به بهترین نتایج برساند بهترین شرکت است. در این مطلب از پونه مدیا قصد داریم در ابتدا خصوصیات یک شرکت معتبر طراحی سایت را برای شما توضیح دهیم و پایان ویژگی های یک سایت که به خوبی طراحی شده است را برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید نتایج کار شرکت طراحی سایت مورد نظر خود را بسنجید.

نقاط قوت شرکت طراحی سایت حرفه ای

شرکت طراحی سایت حرفه ای باید ویژگی هایی داشته باشد که در ادامه ذکر می کنیم:

شرکت مورد نظر باید خدمات گسترده ای به مشتریان ارائه دهد.

تا الان در مقالات و مطالب پونه مدیا این موضوع را روشن کرده ایم که این روزها سئو و طراحی سایت مثل دو بال برای کسب و کار دیجیتال شما عمل می کنند و تقریبا به زبان ساده می توان گفت که وقتی شرکت مورد نظر شما در زمینه های طراحی سایت، تبلیغات گوگل، سئو و سایر خدمات مربوط به سایت تخصص داشته باشد، توانایی انجام کار بالاتری خواهد داشت و بازده بالاتری را به شما ارائه خواهد کرد. به عنوان مثال یک شرکت حرفه ای و معتبر طراحی سایت می تواند طراحی وب سایت شما را به گونه ای انجام دهد که مخاطب شما زمان بیشتری را در سایت بگذراند و به این صورت به بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو کمک کند.

تنوع خدمات شرکت طراحی سایت

تعداد نمونه کارها و تنوع سایت های طراحی شده بالا باشد.

از قدیم گفتند که کار نیکو کردن از پر کردن است، این ضرب المثل در خصوص طراحی سایت هم صدق می کند. زمانی که پروژه های به اتمام رسیده یک شرکت بالا باشد، این یعنی شرکت مورد نظر شما قابل اعتماد است. از طرفی باید در نظر داشته باشید که این تعداد بالای نمونه کار انجام شده باید در زمینه های مختلف باشد و به عنوان مثال شرکت طراحی سایتی که فقط در زمینه های خاص (مانند پوست و زیبایی) فعالیت داشته باشد، گزینه خوبی برای شما نیست. 

پروژه های موفق خود را به نمایش بگذارد. 

زمانی که شما قصد استفاده از خدمات یک شرکت طراحی سایت را دارید، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که شرکت مورد نظرتان چه نمونه کار های موفقی داشته است، به این ترتیب می توانید با خیال راحت تر از خدمات آنها استفاده کنید و از طرفی می توانید میزان رضایت مشتری ها و بازدید کنندگان آن سایت را بسنجید.

نمونه کار های موفق طراحی سایت

رشد شرکت طراحی سایت باید بالا باشد.

زمانی که رتبه سایت طراحی سایت مورد نظر شما دارای رشد بالایی باشد به این معنی است که این شرکت پروژه های موفقی انجام داده است و توانسته درآمد خوبی داشته باشد، پس شما هم می توانید از خدمات آنها استفاده کنید و مطمئن باشید که سرمایه گذاری درستی انجام می دهید.

قالب طراحی شده برای سایت باید با کسب و کار شما متناسب باشد.

یک شرکت طراحی سایت باید برای سایت شما یک طراحی گرافیک قوی و مناسب با کسب و کار شما انجام دهد. این یعنی سایت شما باید از نظر چیدمان صفحه، استفاده درست از رنگ ها و قالب استفاده شده برای جذب استفاده کنندگان از محصولات یا خدمات شما مناسب باشد و از طرفی جذابیت و زیبایی بصری طراحی گرافیکی سایت شما باید به گونه ای باشد که سایت شما از رقیبانتان بهتر به چشم بیاید. مطلب  سئو قالب چیست؟ می تواند اطلاعات کامل تری در این خصوص به شما ارائه دهد.

طراحی وب سایت زیبا

شرکت طراحی سایت باید برای سئو سایت شما برنامه ریزی داشته باشد.

شرکت طراحی سایت حرفه ای و قوی در مورد کسب و کار شما اطلاعات مناسبی دارد و جایگاه شما را می تواند به راحتی در دنیای وب پیدا کند. همچنین باید رقبای شما را آنالیز کند و بتواند با برنامه ریزی مناسب برای سئو، شما را به جایگاه بالاتری نسبت به آنها برساند. در کل می توان گفت که کلید طلایی برای رونق کسب و کار شما در فضای وب سئو است و پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید سئو و طراحی سایت مورد نظر خود را به یک شرکت بسپارید تا متخصصین آن شرکت بتوانند قدم های محکم تری به سمت هدف شما بردارند. 

قیمت طراحی سایت مناسب باشد.

فکر نکنم که این قسمت نیاز به توضیح داشته باشد، چون قیمت مناسب همیشه برای انتخاب یک نمره مثبت به حساب می آید. البته حتما به یاد داشته باشید که کیفیت کار را به هیچ عنوان فدای هزینه نکنید، چرا که این کار اصلا نتیجه مناسبی برای شما نخواهد داشت.

هزینه طراحی وب سایت

پشتیبانی قوی و بلند مدت

اول از همه این نکته را به یاد داشته باشید که هر شرکتی که برای کار خود ارزش قائل است، حتما پشتیبانی قوی دارد. چون برطرف کردن مشکلات احتمالی و یا تغییراتی که در طول زمان می خواهید ایجاد کنید باعث می شود که نمونه کار آنها بهتر باشد و از طرفی شما هم به عنوان مشتری از آنها راضی باشد. (مشتری راضی طلاست)

سایت طراحی شده باید سرعت بارگذاری (Load) شدن سریعی داشته باشد.

یکی از مواردی که بسیار روی رضایت کاربر از سایت و سئو تاثیر دارد سرعت سایت است. شما می توانید با بررسی سرعت سایت های طراحی شده توسط آنها این موضوع را در نظر بگیرید.

سایت شما باید واکنش گرا (Responsive) باشد.

سایت شما باید در مرورگر های مختلف به راحتی و بدون هیچ مشکلی نمایش داده شود و همچنین برای استفاده کنندگان تلفن های هوشمند بهینه سازی شده باشد که اصطلاحا به آن ریسپانسیو بودن نیز می گویند. این مورد را همیشه باید به صورت جدی مد نظر داشته باشید، چرا که کاربران زیادی امروزه برای جستجو کردن و بازدید سایت از تلفن همراه خود استفاده می کنند.
طراحی وب سایت ریپانسیو

11 ویژگی که یک وب سایت خوب باید داشته باشد

با مواردی که در ادامه برای شما توضیح می دهیم شما می توان با کیفیت بودن و یا نبودن سایت خود را بهتر بسنجید و انتظارات خود را از طراحی سایت انجام شده تنظیم کنید.

محتوای سایت شما باید حرفه ای باشد.

اول از همه محتوای سایت شما باید با ارزش باشد تا مخاطبان واقعی بتوانند از مطالب شما استفاده کنند، همچنین یک محتوای خوب باید سازگار با سئو باشد و بتواند رتبه خوبی در موتورهای جستجو پیدا کند و حتی بتواند به عنوان یک مرجع مناسب تشخیص داده شود و بتوانید از طریق آن بک لینک های ارزشمند بگیرید. نکته بعدی این است که محتواهای نوشتاری، صوتی، تصویری و ویدیویی سایت شما باید به صورت حاضر و آماده در اختیار کاربرانتان باشد و مراجعه کنندگان به سایت شما بتوانند به راحتی مطالب مورد نیازشان را پیدا کنند.

ظاهر سایت شما باید زیبا باشد.

اولین چیزی که در سایت شما نظر مخاطب را جلب می کند زیبایی ظاهری آن است. به یاد داشته باشید که هرچقدر هم محتوای شما قوی و خوب باشد در صورتی که آن را درون یک قالب زیبا و شکیل نگذاشته باشید تاثیر مثبتی نخواهد داشت، چرا که ناخودآکاه همه انسان ها ابتدا ظاهر را می بیند و در مورد اعتبار شما قضاوت می کند. 
سایت شما باید دارای ترکیب بندی رنگ و طرح، درست و اصولی باشد و همچنین تمام محتواها و عناوین موجود در سایت خوانا و زیبا باشند. از طرفی فونت های استفاده شده در سایت باید با هم هماهنگ و متناسب باشند و به هیچ وجه از فونت های نامربوط در سایت استفاده نشده باشد. داشتن تصاویر کم حجم و جذاب و همچنین انتخاب رنگ روانشناسی شده روی حضور مخاطب در سایت شما تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت و به عبارتی می توان گفت که رنگبندی درست باعث می شود مخاطب از سایت شما دلزده نشود. از طرفی استفاده درست از لوگو برند شما گزینه بعدی است که باید در نظر داشته باشید و شرکت طراحی کننده سایت شما هم باید این موضوع را برای شما رعایت کرده باشد.

حجم صفحه فرود سایت شما باید مناسب باشد.

زمانی که شما یک سایت پر سرعت طراحی کردید قدم بعدی این است که حجم صفحه فرود سایت خود را کاهش دهید. در نظر داشته باشید که یک سایت خوب سایتی است که با سرعت 256 کیلوبایت بر ثانیه بتواند حد اکثر در 3 ثانیه بارگذاری شود، این کار باعث می شود که استفاده کنندگان از اینترنت با سرعت معمولی هم بتوانند به سادگی از سایت شما استفاده کنند.

 وب سایت سریع

سایت شما باید امکانات بالایی داشته باشد.

هر چقدر بتوانید اطلاعات و امکانات بیشتری را در اختیار مخاطب بگذارید، زمان حضور مخاطب در سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد که این موضوع تاثیر بالایی بر روی سئو سایت شما خواهد داشت و از طرفی طراحی سایت این چنین باعث می شود که مخاطب شما بتواند بیشتر از خدمات و مطالب شما استفاده کند. نکته بعدی که در همین قسمت باید برای شما بگویم این است بنر های تبلیغاتی شما باید به گونه ای باشد که از دید مخاطب دور باشد و برای او مزاحمت ایجاد نکند.

نام دامنه شما باید به یاد ماندنی و هوشمندانه باشد.

اگر دقت داشته باشید همه سایت هایی که در ذهن مخاطب می ماند اسم دامنه ای خوب و به یاد ماندنی دارند. از طرفی نام دامنه که با موضوع سایت شما در ارتباط باشد روی سئو سایت شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

راه ارتباط کاربران با شما ساده باشد.

امروزه تعامل کاربران یک موضوع بسیار مهم و موثر برای شماست و برای انجام این کار باید در نظر داشته باشید که با کاربران خود در تعامل دائمی باشید. از طرفی راحت بودن نظردهی برای کاربران و نمایش نظرات و دیدگاه های سایر کاربران باعث می شود که بازدید کنندگان راجع به محتوا، خدمات و یا محصولات شما کنجکاو شوند. نکته مثبت دیگری که نظر سنجی برای شما به همراه دارد این است که مخاطبان از طریق نظرات خود می توانند به شما سرنخ های جدیدی برای تولید محتوا بدهند و به این صورت بتوانند تاثیر بهتری روی سئو سایت شما داشته باشند.

 بالا بردن نرخ تعامل

اولویت سایت شما باید برطرف کردن نیاز کاربر باشد.

اگر هدف شما از طراحی سایت، فروش محصول یا ارائه خدماتی است، نباید در همه قسمت های سایت این موضوع را در چشم مخاطب فرو کنید. شما باید اطلاعات مناسب را در اختیار مخاطب قرار دهید و تصمیم گیری را بر عهده او بگذارید. شاید این کار به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی همین باعث می شود که مخاطب با شما احساس راحتی بیشتری داشته باشد. پس اول از همه سوالات مخاطبان خود را پاسخ دهید و بعد برای فروش اقدام کنید.

امنیت خرید مشتریان تامین شده باشد.

به عنوان مثال زمانی که شما یک فروشگاه اینترنتی دارید باید توجه داشته باشید که اطلاعات خرید مشتریانتان مانند ایمیل، شماره همراه، شماره کارت و... به صورت کاملا ایمن باشد. یکی از مواردی که ممکن است در کسب و کارهای دیجیتال و وابسته به وب سایت باعث کاهش فروش شما شود این است که مخاطب به شما اعتماد نداشته باشد و از خرید کردن از سایت شما بترسد.

در وب سایتتان از امکانات و تکنیک های به روز استفاده شده باشد.

تکنیک های استفاده شده برای طراحی سایت و سئو باید همیشه جلوتر از رقیبانتان باشد. شما می توانید مطلب زیر را در این خصوص مطالعه کنید.

راهنمای کامل سئو 20192019

ساختار نقشه سایت شما باید منطقی و منسجم باشد.

نقشه سایت شما باید به گونه ای باشد که همه قسمت های سایت به صورت منظم طبقه بندی و دسته بندی شده باشند. از طرفی یک نقشه سایت منظم و حرفه ای باعث می شود که مسیر یابی یا بهتر است بگویم مسیر دهی به مخاطبان بهتر انجام شود. همچنین قسمت های اصلی هر سایت باید برای مخاطب در همه صفحات قابل دسترسی باشند.

 نقشه سایت

سایت شما باید برای همه مخاطبان قابل استفاده و دسترسی باشد.

سایت شما همانطور که گفتیم باید بتواند کاربرانی که با امکانات متوسط به سایت شما مراجعه می کنند را پشتیبانی کند، این یعنی طراحی سایت به شکلی که بتواند علاوه بر افراد دارای امکانات بالا مانند یک سیستم دسکتاپ با گرافیک بالا و سرعت اینترنت بالا، کاربرانی که با تلفن همراه و اینترنت کم سرعت تر به سایت شما مراجعه می کنند را در مسیر درستی قرار دهد و به این صورت بتواند کارایی بیشتری برای شما داشته باشد. خب، امیدواریم که این مطلب از پونه مدیا بتواند شما را در مسیر انتخاب شرکت مناسب طراحی سایت راهنمایی کند و برای شما مفید واقع شده باشد. مثل همیشه منتظر نظرات و سوالات شما هستیم و تیم پشتیبانی ما منتظر است که اطلاعات مناسبی در خصوص طراحی سایت و سئو در اختیار شما بگذارد. تیم پونه مدیا با استفاده از تجاربی که کسب کرده اند، توانسته اند طراحی سایت خود را به طور حرفه ای انجام دهند و رضایت تک تک مشتریان خود را به دست آورند. می توانید با کمی تامل و تحقیق متوجه شوید که پونه مدیا همان شرکت طراحی سایت حرفه است که به دنبالش هستید.

برای استفاده از مشاوره رایگان ما کافیست که با شماره زیر تماس بگیرید و یا سوالات خود را از طریق قسمت نظرات در زیر همین مطلب از ما بپرسید!

5 از 5

پرسش و پاسخ خدمات پشتیبانی وب سایت

خدمات پشتیبانی وب سایت شامل چیست؟
خدمات پشتیبانی وب سایت در شرکت های مختلف متفاوت است، ولی در پونه مدیا این خدمات می‌تواند شامل هرکدام از موارد گفته شده در مطلب مانندبروزرسانی های فنی، رفع مشکلات سایت، پشتیبان‌گیری و امنیت و آموزش و پیگیری باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های شرکت تماس بگیرید و با کارشناسان پونه مدیا در ارتباط باشید.
خدمات پشتیبانی سایت تا چه زمانی ارائه می گردد؟
بسته به قراردادی که میان ما و شما بسته می‌شود، خدمات پشتیبانی سایت تا پایان قرارداد ادامه خواهند داشت و به صورت توافقی و براساس قراردادهای بعدی قابل تمدید هستند.
خدمات پشتیبانی شامل سئو نیز می شود؟
خیر. سئو خدمتی کاملاً تخصصی است که تیم مختص خود را دارد و برنامه‌ریزی و تدوین اسنراتژی برای آن کاملاً متفاوت از پشتیبانی فنی سایت است.
چه کسانی به پشتیبانی سایت نیاز دارند؟
تقریباً همه‌یصاحبان سایت‌ها که دانش تخصصی پشتیبانی فنی سایت را ندارند، به پشتیبانی وب‌سایت تسط متخصصان این حوزه نیاز دارند. بدون داشتن یک تیم پشتیبانی، سایت شما آسیب‌پذیر و همواره در معرض خطرهای بی‌شمار است. پشتیبانان سایت در تمامی مراحل قرارداد در کنار شما و ناظر بر سایت شما هستند تا بتوانید بدون دغدغه‌های اضافی، تنها به رسیدن به اهداف تجاری‌تان فکر کنید.