با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: نمایندگی شرکت بامبینو اصفهان
  • تاریخ راه اندازی: دی 1396
  • مشاهده سایت: www.bambino-esfahan.com
طراحی وب سایت سیسمونی بامبینو اصفهان
طراحی وب سایت در اصفهان

طراحی سایت بامبینو اصفهان

(دی  1396)

طراحی وب سایت سیسمونی کودک باید به نحوی باشد که علاوه بر جذاب بودن از بهترین طراحی نیز استفاده شده باشد. بهترین طراحی به منزله استفاده از طرح های پیچیده نیست بلکه طرح باید کاملا ساده باشد و از رنگبندی شاد استفاده شود. با توجه به نوع کسب و کارها طراحی وب سایت سیسمونی اهداف مختلفی دارد که می توان به  طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم سیسمونی و یا وب سایتی برای ارائه خدمات و محصولات جهش نماش به مشتریان بر بستر اینترنت باشد هر کدام از این پروژه ها سختی مخصوص به خود را دارد به این صورت نیست که طراحی یک وب سایت سیسمونی برای اطلاع رسانی بسیار ساده باشد . اما در پیاده سازی باید  قواعد روانشناسی , طراحی  وب سایت و ... به بهترین شکل پیاده سازی شود که هنگام مشاهده محصولات توسط والدین به محصول و کسب و کار شما علاقه مند شوند به عنوان مثال ارائه  محصولات به صورت تصاویر سه بعدی تنها می تواند یک مثال ساده برای این موضوع باشد . شرکت پونه مدیا با داشتن  تیمی متشکل از طراحان و برنامه نویسان , فقط  برای شما یک وب سایت طراحی نمی کند و بلکه هویت دیجیتالی شما را بر بستر اینترنت شکل دهی می کند. طراحی وب سایت بامبینو اصفهان یکی از 100 ها نمونه کار طراحی وب سایت پونه مدیا است . شرکت بامبینو یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه تولید سیسمونی نوزاد و طراحی اتاق کودک است شرکت بامبینو اصفهان در سال 1361 فعالیت خود را شروع کرد. برای طراحی وب سایت نمایندگی بامبینو اصفهان تجزیه و تحلیل هایی برای ارائه بهتر خدمات و معرفی کسب و کار برای مشتری انجام شد یک وب سایت تنها صفحاتی بر بستر اینترنت نیست بلکه یک هویت است و باید بتواند بازدیدکنندگان را در لیست مشتریان شما قرار دهد. بنابراین طراحی وب سایت خود نقش بسیار مهمی برای برند شدن یک کسب و کار دارد.

نحوه نمایش و نوع امکانات مورد نیاز با توجه به نیاز مشتری و مخاطبان (مشتریان هدف ) مشخص گردید. با توجه به نوع کسب و کار بامبینو علاوه بر رعایت کردن ساختار کودکانه سایت استفاده از رنگ های شاد و گرم می تواند حس اعتماد را در بین مخاطبان نسبت به سایت ایجاد کند. بنابراین برای طراحی وب سایت بامبینو اصفهان از اصول روانشناسی نیز استفاده شده است. اگر شما هم به دنبال موفقیت کسب  کار خود در اینترنت هستید می توانید از خدمات پونه مدیا شامل دیجیتال مارکتینگ ، طراحی وب سایت , سئو و بهینه سازی وب سایت و... استفاده کنید. طراحی وب سایت نمایندگی بامبینو اصفهان با توجه به نیاز آنها  دارای برخی از امکانات مانند سیستم مدیریت محتوا، گالری تصاویر وبلاگ و... است. پونه مدیا با داشتن صدها تجربه  طراحی وب سایت در اصفهان و تهران , سئو و بهینه سازی وب سایت و ارائه خدمات مشاوره از موفق ترین شرکتهای طراحی وب سایت در اصفهان است . برای مشاهده نمونه کارهای طراحی وب سایت اصفهان پونه مدیا می توانید به صفحه نمونه کارهای پونه مدیا مراجعه کنید . چنانچه در اصفهان هستید وسوالاتی در مورد نحوه پیاده و طراحی وب سایت خود دارید می توانید به صورت حضوری از خدمات مشاوره طراحی وب سایت اصفهان پونه مدیا استفاده کنید. برای دریافت مشاوره هم اکنون تماس بگیرید.

5 از 5

سؤالات متداول سئو سایت

بعد از شروع سئو، چقدر طول می‌کشد تا به صفحه اول گوگل برسم؟

پروژه سئو، یک فرایند پیوسته است که به تلاش، مداومت و صبر نیاز دارد. علاوه بر این عواملی مانند میزان رقابت در حوزۀ کاری شما، سختی کلمات کلیدی، بودجه و ... هم در سرعت رسیدن شما به صفحه اول گوگل تأثیر دارد.

قیمت سئو سایت من چقدر می‌شود؟

قیمت سئو هم مانند زمان رسیدن شما به رتبه 1 گوگل به مواردی بستگی دارد که در پروژه‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. برای مثال قیمت سئو برای پروژه یک سایت فروش جواهرات، با قیمت سایت آهن آلات به کلی متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت پکیج‌های سئو پونه مدیا می‌توانید به صفحه قیمت سئو در سایت مراجعه کنید یا با کارشناسان ما در پونه مدیا تماس بگیرید.

کدامیک از خدمات سئو پونه مدیا برای من بهتر است؟

جواب این سؤال کاملاً به شرایط کسب‌وکار شما بستگی دارد. باید ببینید که در چه حوزه‌ای کار می‌کنید و رقبای شما در چه سطحی هستند. از طرفی بودجه شما هم در انتخاب خدمات تعیین‌کننده است. پیشنهاد می‌کنیم که با ما تماس بگیرید تا بتوانیم با بررسی کامل شرایط شما بهترین پکیج خدمات سئو را به شما پیشنهاد کنیم.

آیا واقعاً به سئو نیاز داریم؟

صددرصد! بدون سئو صدای شما به گوش هیچ کس نمی‎رسد. سئو شما را به صفحه اول گوگل می‌آورد و در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد. همین دیده شدن احتمال تبدیل مخاطب به مشتری را به وضوح افزایش می‌دهد.

درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.