با ما در ارتباط باشید: 0314566
قرارداد با پست تحویل درب منزل

با توجه به رشد چشمگیر و روز افزون تکنولوژی وسایل ارتباط جمعی همانند : تلفن ، فکس، پست الکترونیک و اینترنت ، اقبال عمومی برای استفاده از سرویس های نوین که بر بستر اینترنت قابلیت اجرا دارند افزایش یافته و از اینرو صنعت پست می بایست وارد مرحله نوینی از چرخه حیات خود گردد و خدمات جدیدی را در حوزه فعالیتهای خود و نیز نیاز بازار عصر جدید تعریف و ارائه نماید.از طرفی با توجه به افزایش چشمگیر کاربران اینترنت و بازار بالقوه موجود ضرورت حضور شرکت پست به عنوان شبکه گسترده توزیع بیش از پیش نمایان میگردد.در همین راستا سرویس خرید و فروش اینترنتی شركت پست در سال82 به صورت محدود آغاز و سپس با افزایش تقاضا از سوی فروشندگان، خریداران و شرکتهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک به تدریج سایر واحدهای پست تجهیز و امکان ارائه سرویس به مشتریان فراهم گردید. سرويس خريد و فروش اينترنتي شركت پست به فروشندگان امكان ميدهد كه محصولات و كالاهاي خودر را در يك فضاي مجازي و به كليه خريداران عرضه نمايد. از مزاياي اين سرويس كاهش هزينه هاي مربوطه و سهولت دسترسي به بازرهاي متعدد را ميتوان برشمرد .

یکی از مهمترین روش های کسب و کار در تجارت الکترونیک، استفاده از شیوه های نوین خرید و فروش اینترنتی است. اینترنت با ایجاد یک بازار هدف گسترده، بستر مناسبی برای معرفی و فروش محصولات ایجاد کرده است. در همین راستا فروشگاه های اینترنتی با پیشرفت روزافزونی مواجه شده و خریداران نیز با استفاده از یک جستجوی ساده در منزل و یا محل کار در 24 ساعت شبانه روز میتوانند بهترین کالا را با کمترین قیمت خریداری نمایند. پس از خرید کالا بحث تسویه حساب و ارسال کالا و مدیریت فرایند موجود قابل بحث می باشد که با بستن قرارداد با پست و یا دیگر شرکت های واسط این مسئله را برطرف و خریداران میتوانند مبلغ سفارش و هزینه ارسال آن را درب محل و پس از دریافت کالا پرداخت نمایند.

قرارداد با پست تحویل درب منزل

پس از اتمام فرایند خرید، سفارش در سیستم ثبت گردیده و فروشگاه آن را تایید و تحویل مامور توزیع می دهد و خریدار درب منزل خود در هر کجای کشور عزیزمان که باشد تحویل می گیرد و مبلغ را پرداخت می نماید، لذا در این سیستم، دیگر نیازی به مراجعه خریدار به بانک جهت واریز وجه کالا نیست. فروشنده نیز از تأمین امنیت کالای ارسالی، وصول مبلغ و یا برگشت کالا مطمئن خواهد بود و نیز پیگیری های مستمر و دقیق شرکت های ارائه دهنده چنین خدماتی، باعث افزایش سرعت وصول سفارشات ارسالی و در نتیجه تسریع در وصول مبالغ کالا می گردد.

امکانات و مزایای قرارداد با پست تحویل درب منزل :

  • جلب اعتماد مشتری
  • امکان رهگیری سفارش در کلیه مراحل
  • تضمین فروش موفق

 

امتیازی ثبت نشده است.