با ما در ارتباط باشید: 0314566
goo.gl/maps/Z4kwhLHBMdB2

بسیاری از کسب و کار ها  برای اینکه بیشتر با افراد پیرامون خود در تعامل باشند و سهولت تعاملات و فروش بیشتر , مکان کسب و کار خود را در گوگل ثبت می کنند . سوالی که برای بیشتر افراد در نتایج جست و جو به وجود می آید این است که چرا برخی از کسب و کارها در نتایج سرچ گوگل در قسمت نقشه نماش داده می شوند اما برخی دیگر خیر , گوگل در این باکس تنها مکان و اطلاعات سه کسب و کار را نشان می دهد بنابراین مهم است که اطلاعات سایت شما نیز جزء پسشنهادات گوگل در قسمت نقشه باشد.

نتایج جست و جوی طراحی سایت اصفهان

همانطور که مشاهده می کنید وب سایت پونه مدیا با سرچ به صورت ارگانیک در نتایج جست و جو گوگل برای عبارت طراحی سایت در اصفهان به عنوان سایت دوم نمایش داده می شود برای دیگر کلمات مانند طراحی وب اصفهان نیز به این صورت است. اما در باکس نقشه همانطور که در بالا مشاهده می کنید خبری از نام پونه مدیا نیست ؟ چه می شود که برخی از سایت ها که در نتایج جست و جو بهتر از شما نیستند در نتایج نقشه گوگل  رتبه بهتری نسبت به سایت شما دارند؟ بنابراین می توان نتیجه گرفت که بهینه سازی سایت با بهینه سازی کسب و کار در نقشه گوگل کمی متفاوت است بنابراین سعی کنید که اطلاعات بیزینس خود را برای گوگل بهینه کنید. در این مطلب چند راه که بهبود رنک مکان کسب و کار شما در گوگل معرفی شده است.

سئو محلی

صفحات بیزینس  من در گوگل

Google My Business Pages برای کسب و کارهای خارجی که در خارج از ایران هستند امکاناتی را می دهد و شما را  قادر می سازد تا اطلاعات کسب و کار خود را در آن پروفایل و صفحات وارد کنید. بسیاری از افراد برای جست و جو از نقشه گوگل استفاده می کند زیرا دوست دارند که در لحظه به مکان هایی دست پیدا کنند که به آنها خیلی نزدیک است مثلا پیدا کردن یک رستوران در نزدیکی جایگاه  فعلی شخص اهمیت زیادی  دارد . بنابراین اصولی است که این تعداد جست و جو را نیز از دست ندهید و آنها را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید. اینجاست که اهمیت بهینه سازی کسب و کار در نتایج جست و جو گوگل مپ اهمیت دو چندانی دارد. حتی برای شرکت طراحی وب سایت پونه مدیا نیز اهمیت دارد که با جست و جوی عبارت بهینه سازی سایت در اصفهان در صدر نتایج جست و جوی در نقشه گوگل باشیم.

مزایای بهینه سازی صفحات مکان کسب و کار در گوگل

مهم نیست که تا الان در کجای نتایج جست و جو بوده اید این اهمیت دارد که  حالا و در آینده به سطر نتایج جست و جو درنقشه گوگل مشاهده شوید. تا بتوانید مشتریان بالقوه ای را به کسب و کار خود اضافه کنید. مزیت هایی که این بهینه سازی برای شما دارد این است که

* تعداد زیادی از افراد مکان و نام کسب و کار شما را مشاهده می کنند. 

* سریع به اطلاعات تماس شما دسترسی دارند.

* ساعات کاری و اطلاعات وب سایت کسب و کار شما را مشاهده می کنند و ....

* سریع راحت ترین مسیر را برای رسیدن به کسب و کار شما انتخاب می کنند.

* از آنجایی که شما تصاویر محل کسب و خود را وارد کرده اید بیشتر با شما آشنا می شوند.

* ترافیک بیشتری برای کسب و کار خود فراهم می کنید و خیلی راحت می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید.

* در کمترین زمان می توانید اطلاعات کسب و کار خود را تکمیل و ویرایش کنید.

راه های بهبود رنک صفحات google place

 Ways To Improve Google Places Page Ranking  عبارتی که خیلی از افراد و صاحبان کسب و کارها از آن بی اطلاع هستند. و همیشه سوالی دارند که آیا راههای برای بهبد رنک google place وجوى ىارد؟ و دوست دارند که علاوه بر اینکه در نتیج جست و جو بالا هستند در نتایج  جست و جو نقشه نیز نام کسب و کار آنها همواره جزء لیست اولیه باشد. تا بتوانند مشتریان زیادی را برای خود به ارمغان اورند. در این مطلب تصمیم داریم که برخی از راههای افزایش رتبه کسب و کار شما را در نتایج گوگل معرفی کنیم بنابراین با ما همراه باشید.

  کسب وکار خود را لیست های کسب و کار وارد کنید


سایت های زیادی هستند که به عنوان دایرکتوری شناخته می شوند. نحوه کارکرد این سایت این است که با جست و جوی منطقه مورد خاص خود و یا فیلدهای مورد نظر می توانید به اطلاعات بیشتر کسب و کارها در آن محل دسترسی داشته باشید به عنوان مثال yelp  را می توان یک نمونه خارجی مطرح کرد. ثبت کسب و کار شما در این سایت ها به این دلیل است که گوگل ابتدا باید مطمئن شود که آیا کسب و کار شما واقعا وجود دارد یا خیر بنابراین وقتی که نام و آدرس های کسب و کار شما در چند سایت معتبر وجود داشته باشد گوگل به وجود شما اطمینان پیدا می کند و شما را در نتایج جست و جو نمایش می دهد. بنابراین هر چه تعداد این سایت های ارزشمند بیشتر باشد رنک سایت شما در نتایج جست و سرچ نقشه و سرچ متنی گوگل نیز بهتر است. بنابراین سایت خود را به دایرکتوری های معروف معرفی کنید.

اطلاعات تماس کسب وکار 

سعی کنید که وقتی کسب و کار خود را به دایرکتوری های معرفی می کنید اطلاعاتی که وارد می کنید برای تمام دایرکتوری ها یکسان باشد به عنوان مثال اطلاع تماس یکسان باشد و به صورت معمول آن ها را به صفحه تماس با ما وب سایت خود هدایت کنید. همواره سعی داشته باشید که اطلاعات درست و بروزی داشته باشید. بنابراین وقتی که ربات های گوگل این صفحات را کرال می کنند دچار سردرگمی نخواهند شد. در صورت تغییر نیز سعس داشته باشید که اطلاعات سایت خود را در تمام دایرکتوری ها بروز کنید.

nap در وب سایت 

عبارت nap مخفف عبارت های نلم بیزینس , آدرس و شماره تلفن است. بنابراین علائه بر اینکه این اطلاعات باید در دایرکتوری ها باشد لازم و ضروری است که در سایت نیز باشد. بهترین گزینه این است که این اطلاعات را در هدر و یا فوتر سایت خود وارد کنید تا در تمام صفحات سایت شما در دسترس  باشد. بنابراین وقتی که این داده ها را در ساختار درست معرفی کنید می توانید تاثیر دو چندانی برای بهبود لوکال سرچ خود داشته باشید.

کسب و کار را در نقشه گوگل ثبت کنید

سعی کنید که کسب و کار خود را در در نقشه گوگل ثبت کنید تا در نقشه گوگل نیز قابل مشاهده باشید. علاوه بر ان باید کارهایی را نیز انجام دهید تا تاثیر دو چندانی برای این موضوع داشته باشید. اگر در سایت خود صفحه تماس با ما دارید بهتر است در این صفحه جایگاه خود را در گوگل مشخص کنید این کار از طریق api های گوگل و یا مجموعه ای از پلاگین ها و کامپوننت ها قابل انجام است. مزیت این کار این است که وقتی گوگل متوجه می شود که مکان اضافه شده در نقشه به صورت 100 درصد از طرف کسب و کار شما قابل تایید بوده و به آن ارزش بیشتری می دهد. برای این کار تنها لازم است که نام کسب و کاری را که در گوگل مپ وارد کرده اید را سرچ کنید و از طریق کلیک بر روی آن و زدن دکمه share به لینک آدرس کسب و کار خود دسترسی داشته باشید. و به راحتی می توایند به وسیله iframe این اطلاعات را در سابت خود نمایش دهید. اما یکی از مهم ترین پارامترها برای بهبود رنک کسب و کار در نقشه گوگل مورد زیر است

تعداد نظرات برای کسب و کار

همانطور که در تصویر اول مشاهده می کنید سایت ها به ترتیب 28 و 19 و 3 نظر دارند بنابراین تعداد نظرات ثبت شده برای هر کسب و کار می تواند یکی از فالکتورهای مهم باشد. تعداد نظرات برای کسب کارها این امکان را به گوگل می دهد که به سایت هایی با تعداد نظرات زیاد اهمیت بیشتری بدهید . البته به این شکل نیست که تعداد نظران تنها ملاک گوگل باشد . به عنوان مثال وقتی دو سایت یا کسب و کار با تعداد نظرات یکسان وجود دارد این جا گوگل برای کسب و کار ها وزن نظر دهنده را در نظر می گیرد مثلا کسانی که local guide هستند نسبت به کاربران معمولی ارزشمند تر هستند و نظر آنها به شدت مهم تر لحاظ می شود. این افراد کسانی هستند که تعداد نظرات زیادی در مورد مکان ها داده اند و یا تعداد مکان های زیادی را به گوگل معرفی کرده اند.
علاوه بر نظر تعداد عکس های آپلود و رتبه ای که به کسب و کار شما می دهند از اهمیت زیادی برخوردار است. این ها تنها برخی از نکته های لازم برای بهبود رنک بیزینس در google place است.

برای جایگاه پونه مدیا در نقشه گوگل می توانید بر روی لینک " محل شرکت پونه مدیا " کلیک کنید.

امتیازی ثبت نشده است.