با ما در ارتباط باشید: 0314566
شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی

پونه مدیا، یکی از بزرگترین با تجربه ترین  شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی و راه اندازی فروشگاه آنلاین در سطح ایران می باشد.

متخصصان ما با استفاده و بهره گیری از تکنیک های جذب مشتری  و بر اساس قوانین سئو اقدام به آنالیز و طراحی فروشگاه اینترنتی بر اساس این معیارها می نمایند که باعث می شود سایت فروشگاهی مطابق با استاندارد ها طراحی شود و فروشگاه اینترنتی شما در نتایج جست و جو بهترین رتبه را کسب کند. 

پونه مدیا با هدف موفقیت کسب و کارها و فعالیت تاثیر گذار در تجارت الکترونیک اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی می نماید.
از مزیت های طراحی فروشگاه اینترنتی پونه مدیا نسبت به دیگر شرکت ها می توان به بهینه بودن فروشگاه و استاندارد بودن آن اشاره کرد، یکی از اهداف طراحی فروشگاه اینترنتی دستیابی به جایگاه مناسب در راهبری پروژه های تجارت الکترونیک و استفاده کارآمدتر از فروشگاه اینترنتی در راستای رسیدن به اهداف است.

برخی از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سفارش سازی شده
گرافیک و جذابیت متناسب با نوع کاربران و کسب و کار شما
استاندارد و بهینه بودن قالب
بهینه بودن چیدمان منوها
بهینه بودن ساختار منو ها
خرید آنلاین و صرفه جویی در هزینه و زمان
بررسی محصولات و مقایسه آنها با یکدیگر
جمع آوری اطلاعات کامل در مورد محصول مورد نظر قبل از اقدام به خرید
امکان پرداخت هزینه هنگام تحویل کالا (تحویل درب محل)
عدم نیاز به استفاده از سیستم های حسابداری
افزایش فروش و گریز از بازارهای محلی

شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی

هدف از داشتن فروشگاه اینترنتی

بدیهی است که برای فروش محصولات و راه اندازی یک فروشگاه در فضای وب داشتن یک فروشگاه اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای داشتن و طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده از دو روش مرسوم  است استفاده از فروشگاه ساز ها و یا طراحی تخصصی فروشگاه اینترنتی چنانچه نیاز به امکانات سفارشی خاصی دارید و فروشگاه سازها نمی تواند جواب گوی پاسخ شما باشد. بنابراین استفاده از خدمات اختصاصی شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

چرا شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی

یک فروشگاه اینترنتی عالی، یک فروش عالی را می تواند برای شما فراهم کند. با توجه به تعدد فروشگاههای اینترنتی , فروشگاههایی می توانند موفق باشند که با استفاده از تکنیک های روز دنیا ساخته شده و بهترین تجربه کاربری را برای کاربران فراهم کنند. طراحی فروشگاه اینترنتی در دید عموم افراد به نصب و استفاده از قالب های آماده محدود شده است. اما علاوه بر اینکه استفاده از قالب های آماده و یا حتی فروشگاه سازها بدون همکاری متخصص چالش بر انگیز میتواند باشد استفاده از این قالب ها برای برخی از فروشگاه های خاص اصولی نیست. بهینه نبودن ، سنگین بودن و نداشتن گرافیک جذاب می تواند تنها برخی از معایب استفاده از قالب های آماده باشد.

اکثر مدیران باهوش به این کار آگاه هستند که راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدوناستفاده از نظر مشاوران و متخصصان خاص این رشته کاری سخت و ناممکن خواهد خواهد بود. ساخت فروشگاه اینترنتی عملا اگر به رشد و افزایش فروش شما کمکی نکند عملا هیچ ارزشی هم نخواهد داشت. با سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی علاوه بر اینکه یک فروشگاه اینترنتی استاندارد و بهینه دریافت کرده اید. درهزینه های خود نیز صرفه جویی کرده و همواره از تجربیات متخصصان این حوزه استفاده کرده اید.  
تخصص و تجربه ، صرفه جویی در زمان و هزینه ، تبدیل کاربران سایت به خریدار ، ماندگاری در سایت , ایجاد حس اطمینان , گرافیک اختصاصی و .... تنها برخی از مزایا و دلایل برای استفاده از خدمات شرکت طراحی فروشگاه اینتنرتی می باشد.

شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی پونه مدیا

تیم طراحی فروشگاه پونه مدیا ،با اتخاذ و در نظر گرفتن متدها و تکنیک های روز دنیا در طراحی فروشگاه اینترنتی و توجه به بهینه سازی و سئوی محتوایی ؛ فروشگاهی در خور شان و منزلت نام تجاری شما طراحی می کند. فروشگاهی که قابلیت تبدیل کاربران جدید را به مشتریتن وفادار داشته باشد. جهت دریافت مشاوره حضوری با شماره 03136631641 تماس حاصل فرمایید.

 

امتیازی ثبت نشده است.