با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

فروش کالا در اینترنت یکی از بهترین گزینه ها برای توسعه هر کسب و کاری می باشد. اگر شما هم تصمیم به توسعه کسب و کار خود گرفته اید و بدنبال طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان هستید پونه مدیا می تواند بهترین انتخاب شما باشد. برای توسعه کسب و کار صاحبان کسب و کار به طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان نیاز دارند. پونه مدیا با استفاده از تخصص خود و امکانات موجود یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای در عین حال ارزان برای شما صاحبان کسب و کار طراحی می کند. پونه مدیا با استفاده از ابزارهای خود مانند  فروشگاه ساز دیجی کالا و دانش تخصصی تیم طراحی سایت خود با توجه به نیاز مشتریان ، خدمتی ارزشمند را برای شما فراهم می کند.

اصول طراحی فروشگاه اینترنتی چیست ؟ هزینه فروشگاه اینترنتی چگونه محاسبه می شود؟ ما به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد. 

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

هزینه فروشگاه اینترنتی با توجه به نوع امکانات و تخصصی بودن فروشگاه اینترنتی متغیر است  . هزینه فروشگاه اینترنتی بر اساس نفر بر ساعت تعیین می شود. بنابراین هر چه وب سایت شما از امکانات بیشتری برخوردارد باشد و تخصصی تر شود تعداد افرادی که باید برای طراحی فروشگاه شما زمان بگذارند بیشتر می شود و هزینه شما نیز بیشتر می شود. چرا فروشگاه اینترنتی تخصصی به تعداد افراد و وقت بیشتری نیاز دارد ؟  طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پیشرفته  و تخصصی نیازمند مجهز شدن به سامانه های مختلف می باشد . سامانه های مختلف قابلیت ارائه امکانات تخصصی به کاربران و حتی مدیران را دارند. گزارشات جامع و مفید برای کاربر و مدیران فروشگاه می تواند یکی از این امکانات باشد. مسلما طراحی و پیاده سازی امکانات بیشتر به تعداد افراد بیشتری نیاز دارد که در تعیین هزینه طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی شما تاثیر چشمگیری خواهد داشت. گروه طراحی فروشگاه اینترنتی پونه مدیا در راستای کاهش هزینه های طراحی فروشگاه اینترنتی شما راه کارهای مختلفی را ارائه می دهد. استفاده از فروشگاه ساز تخصصی پونه مدیا یکی از راه کارهای تیم ما برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان می باشد. صرفه جویی در زمان و تعداد افراد مورد نیاز از مزایای استفاده از فروشگاه ساز حرفه ای پونه مدیا باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

 ویژگی های فروشگاه اینترنتی حرفه ای

فروشگاه اینترنتی همانند ویترین مغازه های فیزیکی می باشد. همانطور که خدمات و امکانات فروشگاه های فیزیکی در جذب مشتریان اهمیت دارد. نوع امکانات و ویژگی ها در فروشگاه اینترنتی نیز می تواند در جذب مشتریان جدید و وفاداردار کردن مشتریان کمک کند. چرا یک فروشگاه اینترنتی موفق تر از دیگر فروشگاه های اینترنتی است؟ جدا از مباحث مدیریتی  فروشگاه اینترنتی , نوع خدمات و متمایز بودن یک فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه ها از اهمیت ویژه ای در موفقیت آن فروشگاه برخوردار است. خدمات جذاب و کارآمدتر به افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان کمک شایانی خواهد کرد.

با امکانات فروشگاه اینترنتی بیشتر آشنا شوید.

 

طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی برای چه افرادی توصیه می شود ؟

افراد و کسب و کارهایی که کالای آن ها قابلیت عرضه در اینترنت را داشته  و مدیران آن ها تمایل به توسعه فروش خود در اینترنت دارند می توانند به طراحی سایت فروشگاهی  فکر کنند . نوع  مشتریان , نوع محصول و ماهیت کالاهای فروشگاه در تعیین نوع طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی نقش مهمی دارد. چنانچه یک فروشگاه اینترنتی دارید و به فکر دریافت خدمات تخصصی و مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود هستید می توانید از طراحی اختصاصی فروشکاه اینترنتی خود استفاده کنید. تیم پونه مدیا با توجه به نوع کسب و کار شما یک طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را برای شما فراهم می کند. تیم پونه مدیا همواره به متمایز شدن مشتریان خود نسبت به رقیبانش تمرکز دارد. همین امروز توسعه کسب و کار خود را به تیم طراحی فروشگاه اینتنرتی پونه مدیا بسپارید.

 

تمایز طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای نسبت به سایر فروشگاه ها

صفحه اصلی در فروشگاه اینترنتی مانند ویترین فروشگاه اینترنتی می باشد. مشتریان می توانند با مشاهده این ویترین  محصولات فروشگاه شما را مشاهده کرده  و کالای مورد علاقه خود را خریداری کنند. طراحی ویترین جذاب با امکاناتی متمایز تخصص تیم طراحی فروشگاه پونه مدیا است. ما در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان به کاربر پسند بودن مدیران و کاربران و افزایش نرخ تبدیل (افزایش فروش)  تمرکز داریم. از نمونه های کاربر پسند بودن می توان به بروزرسانی و تغییرات اطلاعات محصولات اشاره کرد کمتر تیمی به این نکته توجه دارد . بروز بودن و مدیریت صحیح و استفاده بهینه از ابزارهای موجود نیز از تمایزات فروشگاه اینترنتی حرفه ای می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان پونه مدیا

 مقایسه محصولات و شیوه نمایش صحیح محصولات در فروشگاه اینترنتی

گنجاندن امکانات جدید با توجه به نوع نیاز مشتری از ویژگی فروشگاه ساز حرفه ای پونه مدیا می باشد. امکانات و ویژگی هایی که می تواند به توجه به نوع نیاز مشتری هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی به آن افزوده  شود شامل امکان مقایسه کالاها و خدمات، نقد و بررسی، فروش های ویژه و تخفیف های ویژه و دریافت نظرات برای کالا و خدمات و..... از ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان پونه مدیا می باشد . با استفاده از این ابزار شما یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای جذب مشتریان بیشتر خواهید داشت. 

 

نوع گزارشات ارائه شده برای مدیر

ارائه گزارشات جامع و شامل از مزایا و ویژگی های فروشگاه ساز حرفه ای پونه مدیا می باشد. مدیران می توانند کلیه محاسبات  خود مانند درآمد و فروش و موجودی کالای خود را تنها در گزارشات اعلام شده در سایت کنترل کنند مدیران با تحلیل داده های موجود و بررسی مقایسه های انجامش شده از سوی مشتریان بهترین تصمیمات را برای توسعه کسب و کار خود بگیرند.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو و اهمیت آن

دنیای اینترنت در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر استفاده کنندگان گوشی بوده است. بر اساس گزارشات منتشر شده بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت ها گوشی ها هستند. بنابراین  دارا بودن یک فروشگاه اینترنتی واکنش گرا از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه های اینترنتی طراحی شده توسط تیم پونه مدیا کاملا سازگار با انواع گوشی ها ، تبلت ها و کامپیوترها می باشد. چرا طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی واکنشگرا مهم است ؟ چه درصدی از افراد از گوشی برای اینترنت گردی استفاده می کنند ؟ بیش از 70 درصد از استفاده کنندگان اینترنت از گوشی برای وب گردی استفاده می کنند. کاربران به راحتی در هر دستگاهی باید بتوانند کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند. 

 

امنیت فروشگاه اینترنتی هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان و .... به معنی آغاز یک تجارت می باشد. با توجه به استفاده کاربران از اینترنت و افزایش استفاده کنندگان از اینترنت ورود به دنیای تجارت الکترونیک یک امر لازم به شمار می آید. در طراحی فروشگاه اینترنتی ما برای تبادلات مالی شما و ایجاد حس اعتماد در کاربران بروز ترین روش ها را پیاده سازی خواهیم کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان با ما تماس بگیرید.  03136631641

 

امتیازی ثبت نشده است.