با ما در ارتباط باشید: 0314566
نقشه راه سئو

گر در دنیای دیجیتال کسب و کاری دارید یا قصد راه اندازی یک کسب و کار دیجیتال داشته باشید، اصلی ترین و اولین نیاز شما یک وب سایت است و چیزی که شما برای یک وب سایت نیاز دارید سئو یا بهینه سازی وب سایت است. در این مطلب نقشه راه سئو را به شما نشان خواهیم داد. نقشه راه زیر از صفر تا صد بهینه سازی سایت را به صورت گام به گام در بر می گیرد. با پیاده سازی این مراحل، می‌توانید سایت را به بهترین شکل بهینه کنید. با پونه مدیا همراه باشید.

نقشه راه سئو

 

اصول و مبانی سئو

___________________________________

 

 بررسی و آنالیز در سئو

___________________________________

 دستور العمل سئو طراحی سایت

___________________________________

سئوی داخلی ( On Page SEO)

___________________________________

 سئوی خارجی (Off Page SEO)

___________________________________

 

 تجزیه تحلیل سایت

___________________________________

 ابزارهای سنجش سئو

___________________________________

 

گزارش دهی سئو

___________________________________

___________________________________

اهمیت نقشه راه سئو چیست؟

در ابتدا لازم است بدانید نقشه راه سئو چیست و چه کمکی به پروژه شما می کند؟ برای رسیدن به هر هدفی لازم است تا نقشه و برنامه ای دقیق در دست داشته باشید تا نتیجه نهایی پیش از رسیدن به آن قابل لمس تر باشد. نقشه راه سئو سلسه مراتبی را در اختیار شما قرار می دهد که به کمک آن الویت بندی کارها مشخص می شود و هر بخش قابل اندازه گیری و زمانبندی دقیق پیش می رود. به طور کل داشتن یک نقشه و برنامه برای هدفمند کردن مسیر سئو به پیشبرد هرچه بهتر پروژه های سئو کمک می کند. نقشه راه سئو این امکان را به شما می دهد که به نسبت محتوا و نیاز هر پروژه الویت بندی انجام شود. در واقع نقشه راه سئو تمام بخش های مختلف تولید و بهینه سازی و ارتقای محتوا را منظم و جامع می کند تا نتیجه نهایی به کمک پیشبرد بهتر سئو آید. بسیاری از مجموعه ها می دانند که اهمیت برنامه ریزی و سئو در پیشبرد هر پروژه تا چه حد حائز اهمیت است اما درصد کمی از مجموعه ها برای پیشبرد هرچه بهتر و طبق اصول پروژه یک نقشه راه و استراتژی سئو تعیین می کنند. طبق آمارهایی که توسط هاروارد بیزینس ریویو به دست آمده است نشان می دهد که 85 درصد از تیم های اجرایی در این زمینه کمتر از یک ساعت در ماه زمان برای بحث و برنامه ریزی بر روی نقشه راه سئو صرف می کنند! که این زمان برای رسیدن به یک نقشه راه اصولی و کاربردی زمان بسیار محدودی است که نتیجه مثبتی را در پیش نخواهد داشت. همچنین هر برنامه ریزی ای که انجام می دهید نقشه راه سئو به شما کمک می کند تا انتهای پروژه مسیر درست را در پیش بگیرید و هر چیز را در زمان و موقعیت درست ارائه کنید و از هدف نهایی عقب نمانید. اصلی ترین کمکی که نقشه راه سئو به شما می کند در بخش های داخلی است. نقشه راه سئو به تک تک نیروهایی که بر روی هر پروژه کار می کنند کمک می کند تا نتیجه های به دست آمده را بتوانند در فواصل زمانی کوتاه مشاهده کنند و با انگیزه بیشتری ادامه دهند. استفاده از نقشه راه سئو امکان خطاهای موجود را تا بیشترین حد ممکن کاهش می دهد؛ و همچنین تمام عوامل دست اندرکار را مرحله به مرحله در جریان پیشبرد سئو قرار می دهد. که این ماجرا یکی از بخش های اساسی هر پروژه در مجموعه پونه مدیا است.
از آنجایی که بهینه سازی وب سایت پر پیچ و خم و اصول مند است نقشه راه کمک می کند دقیق بدانید کجا بوده، هستید و قرار است به چه چیزی دست پیدا کنید. در واقع با این کار می توانید یک مقیاس دقیق برای هر بخش کار به دست آورید. در واقع نقشه راه سئو یک سند مکتوب به حساب می آید به نسبت نیاز هر پروژه برای بهینه سازی هرچه سریع تر تمام ضرب الاجل ها و تاکتیک ها را در اختیار شما قرار می دهد. تیم سئو پونه مدیا طی سال ها فعالیت خود در زمینه پروژه های متنوع سئو توانسته اند بهترین نقشه راه سئو را برای هر پروژه مشخص کنند و به خوبی آگاهند که تا چه حد و اندازه داشتن یک نقشه راه اصولی می تواند پروژه را به نتیجه دلخواه برساند. 

 

 

 

5 از 5

سؤالات متداول آموزش سئو مبتدی

چقدر طول می‌کشد تا کسی از سطح مبتدی به یک سئوکار حرفه‌ای تبدیل شود؟
پیشرفت در سئو کاملا به تلاش شما بستگی دارد. با شروع دوره آموزش سئو مبتدی شما اولین گام‌ها را برای تبدیل شدن به یک سئوکار برمی‌دارید. اگر تلاش کنید، کارآموزی کنید و پروژه‌های جدی سئو را تحت نظر اساتید سئو انجام دهید، به سرعت به یک سئوکار حرفه‌ای تبدیل می‌شوید.
آیا با گذراندن دوره سئو مبتدی می‌توانیم سئو سایت خودمان را بر عهده بگیریم؟
برای سایت‌های بزرگ همواره بهتر است سئو را به شرکت‌های ماهر و سئوکاران بزرگ بسپارید. با گذراندن دوره سئو مبتدی شما با الفبای سئو آشنا می‌شوید و با این سطح نمی‌توانید پروژه‌های بزرگ را به موفقیت برسانید. اما داشتن این دانش پایه به شما کمک می‌کند تا بتوانید پروژه‌ای را که برو‌سپاری کرده‌اید، کنترل کیفی کنید.