با ما در ارتباط باشید: 0314566
ابزار بک لینک سازی برتر

آیا یک استراتژی برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو سراغ دارید؟

در این راه، شما نه تنها باید محتوای با کیفیت تولید کنید بلکه گاهی اوقات لازم است دستی هم در لینک سازی وارد کنید. شما چه به عنوان یک مهمان در وب سایت های دیگران پست می گذارید و چه بک لینک های رقبایتان را می دزدید باید حتما یک طرح برنامه داشته باشید. نکته مثبت قضیه اینجاست که هر چه محتوای بیشتری تولید کنید شانس دریافت لینک های بیشتر را بالا می برید. اگر بعکس این قضیه اتفاق افتد نتایجی مطلوبی که به دنبال آن هستید را نخواهید یافت. زمان روزهایی که بک لینک های ضعیف می ساختید به سر رسیده است. اگر باز هم پافشاری کنید دودش به چشم خودتان خواهد رفت و استراتژی سئو شما به باد فنا خواهد رفت. از آنجایی که تعداد لینک های ورودی مهم ترین عامل رتبه بندی موتورهای جستجو شده است حال زمان آن فرا رسیده تا یک استراتژی خوب تدارک ببینید .

بک لینک ساز رایگان

بک لینک ساز رایگان اشاره به ابزارها و نرم افزارهایی دارد که شما می توانید در راستای ساختن بک لینک بدون هزینه برای وب سایت خود استفاده نمایید. بک لینک سازی اگر به صورت درست و اصولی انجام گیرد می تواند تأثیر مثبت به سزایی در روند بهبود رتبه سایت شما داشته باشد. در ادامه به بررسی برخی از نرم افزارهای و ابزار های بک لینک سازی که می توانید برخی را به صورت رایگان استفاده کنید می پردازیم. اما به راستی بهترین رویکرد برای ساخت استراتژی لینک سازی کدام است؟ این امر بستگی به وب سایت شما، استراتژی برگزیده و نوع نگاهتان به مقوله سئو دارد. صرف نظر اینکه اکنون شما در چه جایگاهی قرار دارید مهم است که وقت بیشتری بر روی شناخت ابزارهای لینک سازی بگذارید تا بتوانید به نتایج موفق در رتبه بندی دست یابید.

ابزار ساخت بک لینک

ابزار ساخت بک لینک در اینترنت بسیار زیاد است، که برخی ممکن است نه تنها باعث بهبود رتبه سایت شما شود بلکه منجر به افت و پنالتی سایت گردد. ما در این مقاله شما را با ابزارهای ساخت بک لینک که برتر از سایر ابزار های موجود در اینترنت هستند آشنا می کنیم. این ابزار ها به شما کمک می کند تا به آسانی لینک های با مفید بدست آورد.

1- ابزار Check My Links

این ابزار یکی از اکستنشن های کروم و یکی از راحت ترین ابزارهای مورد استفاده در بک لینک سازی و استراتژی سئو به شمار می رود. یکی از بهترین روش های ساخت لینک های با کیفیت یافتن لینک های شکسته دیگر وب سایت ها، انتخاب بهترین ها و پیشنهاد به آنها برای ساختن لینک به سمت وب سایت شماست. ابزار Check My Links سرعت بک لینک سازی شما را بالا می برد. با فعال کردن این اکستنشن شما به راحتی و به سرعت می توانید لینک ها را چک کنید. لینک ها به دو صورت نمایش داده می شوند. برخی به رنگ سبز هستند و برخی به رنگ قرمز. سبز نشانه فعال بودن و معتبر بودن لینک های یک صفحه و قرمز نشان دهنده خراب بودن لینک های آن صفحه است. این ها همان تعداد لینک های شکسته خارجی هستند. با این لینک ها می توانید سطح لینک دهی خود را افزایش دهید. در این راه از استراتژی لینک های شکسته استفاده کنید. در مقالات بعدی طریقه ساخت لینک از لینک های شکسته آموزش داده می شود.

ابزار لینک سازی

2- ابزار Broken Link Builder

اگر دوست ندارید از ابزار Check My List استفاده کنید می توانید این گزینه را انتخاب کنید. با این ابزار دیگر لازم نیست به دنبال لینک های شکسته ورودی یک صفحه بگردید. در عوض این ابزار به جانب دارای از شما تمام لینک های شکسته را شناسایی و نتایج را به شما نشان می دهد. وقتی فهرستی از لینک های خراب در اختیار گرفتید می توانید به لینک سازی بپردازید. می توانید به دنبال اشخاصی بروید که مسئول آن لینک های خراب هستند. اگر اوضاع به وفق مراد شما باشد آنها به شما لینک می دهند. تنها با سه حرکت استراتژی لینک سازی خود را پیاده کنید:

• از گزینه back link check برای یافتن لینک های خراب استفاده کنید.
• در وب سایت خود صفحات جدید ایجاد کنید یا صفحاتی که قصد دارید لینک به آنها وارد شود را انتخاب کنید.
• صاحبان سایت ها را پیدا کنید، در مورد لینک های شکسته با آنها صحبت کنید و به آنها پیشنهاد دهید به سایت شما لینک دهند.

در مجموع ابزار دو کار عمده انجام می دهد:

• در وقت شما صرفه جویی می کند.
• شانس لینک سازی شما را بالا می برد.

به عنوان یک فرد حرفه ای حتما باید این دو گزینه برای شما مهم باشد .

لینک سازی

3- ابزار linkbird

این ابزار در نوع خود یک ابزار کامل سئو به حساب می آید. از آن می توانید برای مقاصد مختلف استفاده کنید:

• آنالیز پروفایل بک لینک های شما و اعتبار آنها
• بررسی رتبه بندی شما
• جستجوی کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتور جستجو

یکی از محبوبیت های این ابزار این است که به راحتی می توان آن را با استراتژی های بازاریابی محتوا و بهینه سازی موتور جستجو ادغام کرد. از آنجا که هر سه روش دست در دست یکدیگر دارند این موضوعی است که نمی توان از کنار آن به راحتی گذشت. از ویژگی های بارز این ابزار به صورت زیر است:

• شناسایی وب سایت های دارای لینک های ورودی با کیفیت
• شناسایی بک لینک رقبا که به شما امکان می دهد به دنبال آن لینک بروید.
• ادغام با سیستم ای میل که به شما کمک می کند به دنبال منابع خارجی برای لینک سازی باشید.

از ویژگی های دیگر این ابزار ویژگی وجود برد همکاری اعضای شرکت است که در آن بیش از یک نفر مسئول بازاریابی و تدوین استراتژِی لینک سازی هستند. این ویژگی باعث صرفه جویی در وقت می شود. وقتی شما از ابزار linkbird درکنار بازاریابی محتوا استفاده می کنید به یک نوع هارمونی می رسید که از دیدگاه سئو جهش بزرگی محسوب می شود.

لینک سازی

4-ابزار Pitchbox

وقتی پای دسترسی به منابع خارجی برای ایجاد بک لینک به میان می آید ابزارهای چندان زیادی نیستند که به اندازه ابزار Pitchbox قوی عمل کنند. شرکت سازنده Pitchbox در مورد این ابزار چنین می گوید: "ابزار Pitchbox کار حجیم را برای شما انجام می دهد، شما فقط بر بهترین ها تمرکز کنید و ارتباط تک به تک با افرادی که انتخاب کرده اید برقرار کنید".
اگر در مورد بک لینک سازی خود مصمم هستید و قصد دارید برند خود را به یک مرحله بالاتر برسانید pitchbox ابزاری است که شما مرتبا باید با آن در تماس باشید. با این ابزار می توانید فرصت های هدف خود را شناسایی کنید و بر اساس ترجیحات خود آنها را انتخاب کنید. در این ابزار اطلاعات تماس و پروفایل اجتماعی هر هدف قابل دسترسی و مشاهده است. این ابزار هم چنین دارای یک ویژگی دیگر به نام follow-up نیز هم هست. با این ویژگی شما می توانید با مالک وب سایت همیشه در تماس باشید حتی اگر وقت آن را ندارید. ابزار Pitchbox یک گام فراتر نیز برداشته است. قالب هوشمند آن باعث می شود دسترسی شما به منابع خارجی از بقیه متمایز شود. شما که نمی خواهید ایمیل های شما سوخته شود. می خواهید آنها جدی گرفته شوند. ابزار Pitchbox به شما کمک می کند تماس خود را با صاحبان وب سایت شخصی سازی کنید.

ابزار لینک سازی

5-ابزار Whitespark

اگر به رتبه بندی منطقه ای با کلمات کلیدی علاقه مندید از ابزار Whitepark استفاده کنید. Whitespark ابزاری است برای ساخت سئو محلی. از گزینه Link finder می توانید برای پیدا کردن ,بلاگ ها، اسپانسرها، صفحات لینک دار و مسیرهای دست نخورده استفاده کنید. این ابزار بهترین دوست شماست. در وقت شما صرفه جویی می کند و تمرکز شما را باریک ترمی کند. ابزار Whitespark فرصت های زیر را در اختیار شما قرار می دهد:


• پست مهمان
• بازدید ها
• سازمان های حرفه ای
• مدیران

تمام این فرصت ها به شما امکان می دهد بک لینک های با کیفیت تولید کنید و اعتبار و رتبه بندی خود را ارتقا دهید. شما می توانید در مقیاس بزرگ نیز از این ابزار استفاده کنید اما برای دست یابی به نتایج محلی بهتر عمل می کند.

 

لینک سازی

 

6- ابزار Monitor Backlinks

ابزار Monitor Backlinks یک ابزار سنتی نیست بلکه ابزاری است که قطعا به طور مرتب بدان نیاز دارید.
این ابزار به طرق زیر می تواند به شما کمک کند:

• تهیه اطلاعات در خصوص بک لینک های جدید
• جمع آوری اطلاعات مربوط به رتبه بندی کلمات کلیدی و سرعت سایت
• ارسال هشدار زمانی که رقیب شما یک لینک جدید دریافت می کند.

اگر قصد دارید از این ابزار در تهیه استراتژی لینک سازی خود استفده کنید حتما به مورد آخر نگاه خاصی داشته باشید. اولین کار تنظیمات رقبا در کشو منو است. از آنجا می توانید دید نزدیک تری به هر لینکی که به رقیب شما می رسد داشته باشید. از این طریق می توانید درک بهتری از استراتژِی لینک سازی او داشته باشید و حتی در موقعیت برابری برای هر لینک نسبت به آنها قرار بگیرید. اگر دریافتید که وب سایت شما ارزش دریافت آن لینک را دارد از همین نقطه می توانید به منبع لینک رفته و استارت گفتگو با آنها را بزنید. اگر یک استراتژی درست لینک سازی داشته باشید می توانید لینک رقیبتان را با لینک خودتان عوض کنید. از دیگر ویژگی های بارز این ابزار آگاهی از موارد زیر است:

• موقعیت لینک
• تکست های انکر
• شناسای هاست IP
• شمارش لیک های خروجی
• موارد به اشتراک گذارده شده اجتماعی

همه چیز از نام این ابزار مشخص است. اگر می خواهید بر بک لینک های خود نظارت داشته باشید و در عین حال حواستان به رقبا نیز باشد ابزار Monitor Backlinks برایتان این کار را انجام می دهد.

 

 ابزار لینک سازی

7- ابزار Linkstant

مسیر لینک سازی به یک چیز ختم می شود: تولید لینک های طبیعی با کیفیت به تعداد زیاد. گرچه کیفیت مهم تر از کمیت است اما این به دین معنی نیست که نمی خواهید بدانید چه زمانی یک لینک مطمئن درافت کرده اید. ابزار Linkstant بر این مبنا ساخته شد که شما می خواهید از وضعیت هر لینک ورودی به وب سایت خود خبر دار باشید. به کمک این ابزار همین حالا و نه بعدها به وضعیت لینک های ورودی به وب سایت تان آگاهی می یابید. هیچ ابزاری به اندازه این ابزار قابل تنظیم دستی نیست. حتی لازم نیست روزها و یا ماه ها بنشینید تا در مورد بک لینک های خود اطلاعات به دست آورید. برخی از مزایای این ابزار عبارتند از:

• هیچ چیزی بهتر از این نیست که بدانید مبنای لینک دهی به شما امن و با کیفیت است.
• می توانید بفهمید چه کسی بیشتر به سایت و محتوای شما علاقه مند شده است. این موضوع حتما در آینده به نفع شماست.
• می توانید بفهمید چه کسانی به شما لینک می دهند: چه نیتشان خوب بوده و چه بد. اگر نیت آنها بد باشد می توانید سریع متوجه آن شوید و فوراً اقدام کنید.

استفاده از ابزار Linkstant را نمی توان به طور مستقیم در لینک سازی دخالت داد اما به طور غیر مستقیم به استراتژی لینک سازی شما کمک می کنند. به عنوان مثال، شما متوجه می شوید که یک وبلاگ خاص توجه زیادی را به خود جلب کرده است و مرتب در حال لینک سازی است. شما نمی توانید دست روی دست بگذارید و فقط تماشا کنید. وقتی می دانید یک پست داغ است می توانید شیره لینک سازی را غلیظ کنید؛ مثلا آن را در فیس بوک ترویج دهید.

ابزار لینک سازی

8- ابزار Linkody

ابزارLinkody مانند ابزار Linkstant شامل ابزارهای زیاد بررسی بک لینک است که برای درک بهتر بک لینک ها کمک می کند. همینطور دید وسیعی در مورد حرکت بعدی رقبا در رابطه با استراتژی لینک سازی آنها به شما ارائه می دهد. یکی از خصوصیات ابزار Linkody این است که وقتی رقیب شما یک بک لینک دریافت کرد به شما یک ایمیل می فرستد. این هشدار شما را به خود می آورد و باعث می شود آن لینک را دنبال کنید و تلاش کنید مثل آن را به دست آورید. با ابزار linkody شما همچنین می توانید پروفایل کلی رقیب خود را نیز بررسی کنید. این ابزار اطلاعات زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

• تعداد لینک ها
• کشف لینک
• زمانی که یک URL وارد می شود.
• تکست انکر
• اعتباردامنه
• IP
• EFL

با در اختیار داشتن این اطلاعات می توانید رقیب خود را بهتر بشناسید. اگر هنوز نتوانسته اید از او پیشی بگیرید لازم نیست به چیزی غیر از بک لینک های او توجه کنید تا دلیل آن را بفهمید.
ابزار Linkody فرآیند لینک سازی را به سه مرحله تقسیم می کند:

• شناسایی و ارزیابی بک لینک ها
• ارزیابی بک لینک ها با معیارهای پیشرفته
• بررسی استراتژی بک لینک سازی رقیب در جهت بهبود وضعیت شما

با انجام این سه مرحله شما قادرید توسط ابزار Linkody رقیبتان را بهتر می شناسید و بک لینک سازی خود را یک مرحله ارتقا دهید.

 

ابزار لینک سازی

 

9- ابزار GroupHigh

ابزار GroupHigh خود را این گونه توصیف می کند" بهترین وبلاگ نویس ها و اینفلوئنسرها را بیابید، ارتباطات خود را مدیریت کنید و محتوای خود را ازریابی کنید"
استفاده از این ابزار چندان آسان نیست اما این یک نکته منفی نیست، زیرا گزینه های آن از بقیه ابزارها زیادتر است. ابتدا کلمات کلیدی حرفه خود را وار دکنید: مثلا اگر در صنعت خودروهای مدرن هستید عباراتی مانند فروش خودروهای جدید، خودروهای دست دوم برای فروش یا بازدید از ماشین ها را سرچ کنید. وقتی نتایج ظاهر شد می توانید آخرین پست ها و دامنه ها را در آن فیلتر کنید. با این کار هم به وبلاگ های فعال دست پیدا می کنید و هم تنها در حال بررسی وبلاگ های مشهور و پر طرف دار هستید.
یکی دیگر ازخصوصیات محبوب این ابزار قابلیت آن در بررسی نتایج به طور مستقیم از کشوهاست. این کار به شما ایده می دهد کدام گزینه فعال است و کدام فعال نیست و بعد آن را برای دفعات بعدی تنظیم کنید. هیچ ابزاری به اندازه ابزار GroupHigh این همه اطلاعات به شما نمی دهد.

 

 ابزار لینک سازی

10- ابزار Buzzstream

در دنیای مجازی هیچ چیزی بالاتر از تماس با صاحبان وب سایت ها و پیشنهاد به آنها برای بک لینک وجود ندارد. با این ابزار می توانید روند ایمیل ها و پاسخ های دریافتی خود را بدانید. چند بار تا حالا اتفاق افتاده که یک ایمیل فرستاده اید اما آن را به کل فراموش کرده اید. اگر به این روند ادامه دهید وقت و پول خود را هدر داده اید. با این ابزار شما می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. این ابزار وضعیت پاسخ دهی ایمیل هایتان را در اختیارتان قرار می دهد. شما که انتظار ندارید همه ایمیل ها پاسخ مثبت دریافت کنند. اما هر چه ایمیل بیشتری بفرستید شانس ایجاد ارتباط برایتان بیشتر می شود. ابزار BuzzStream تمام این استرس ها را از شما جدا می کند.

ابزار لینک سازی

11- Disavow.it

فقط در چند ثانیه یک فایل disavow بسازید. با استفاده از disavow.it ساخت این فایل بسیار راحت شده است. Disavow کردن یک لینک یعنی درخواست برای نادیده گرفتن این لینک توسط موتور جستجو.
ابزار بررسی لینک disavow.it
بدون این ابزار باید به طور دستی فایل را بسازید و در موتور جستجوی گوگل آپلود کنید و امیدوار باشید این کار را درست انجام داده باشید.
 در قسمت "Apply disavow file" وقتی شما لیستی از URL هایی که میخواهید لینک آنها را حذف کنید و یک فایل disavow آماده داشته باشید این دو را مقایسه کرده و لینک هایی که disavow میشوند و لینک هایی که باقی میمانند را به شما نشان میدهد.
ابزار بررسی لینک disavow.it apply file

12- JustReachOut

همانطور که میدانید روابط عمومی(PR) یک از بهترین استراتژی های لینک سازی است. وقتی اینکار درست انجام شده باشد روابط عمومی میتواند به شما کمک کند در سایت های قوی اخبار لینک دریافت کنبد. (سایتهایی مثل Forbes, New York Times, Tech Crunch)
حالا مشکل کجا بوجود میاد؟ بیشتر پلتفرم ها برای پیدا کردن بلاگر ها هستند نه خبرنگاران.
اینجاست که پای JustReachOut وسط میاد.
اینجا ما یک دیتا بیس بزرگ و بروز برای خبرنگاران داریم.
جاست ریچ اوت just reach out
و یک CRM که شما میتوانید از طریق آن تماس های خود را مدیریت کنید.

لیست خبرنگاران در ابزار justreachout
بهترین ویژگی این ابزار"جستجوی منبع " است.
JustReachOut به شما اجازه میدهد برای درخواست منبع در HARO، ProfNet و Twitter جستجو داشته باشید. به اینصورت شما میتوانید با ژورنالیست هایی که میخواهند با فردی همکاری کنند ارتباط برقرار کنید.

13- Moz Link Explorer

بک لینک های رقبای خود را معکوس کنید. Moz Link یکی از ویژگی های موجود در Moz Pro است.
moz link explorer ابزار بررسی بک لینک
و جایگزین مرورگر قدیمی Open Site Explorer می شود.
ماز جایگزین مرورگر قدیمی open site
حالا بیاید توضیح بدیم این ابزار چگونه عمل میکند.
در مرحله اول دامنه رقیب خود را در پایین وارد کنید.

ابزار بررسی لینک ماز

شما با این روش میتوانید تمام بک لینک های آنها را ببینید.
بررسی بک لینک ها در moz
شما همچنین میتوانید معیار لینک ها را مشاهده کنید (مثل قدرت دامنه)
بررسی قدرت دامنه در ابزار بک لینک سازی moz
شما با این ابزار میتوانید معمول ترین(تکرار شده ) انکر تکست ها را در سایت مشاهده کنید.

بررسی انکر تکست در ماز

یپرسید چرا این موضوع اهمیت دارد؟ اگر شما انکرتکست دقیقا مشابه زیاد ببینید این معمولا نشانه سئو کلاه سیاه است.

14-  NinjaOutreach

ارتباط را آسان کنید. NinjaOutreach مثل ابزارهایی است که قبلا معرفی شدند (BuzzStream و GroupHight)
ninjaoutreachابزار بررسی لینک
خب پس چه چیزی NinjaOutreach را با آنها متفاوت میکند؟ اول اینکه دیتابیس افرادی که تحت تاثیر قرار میدهد بسیار بزرگ است.
دوم اینکه از بقیه پلترفرم ها سئو فرندلی تر است. شما میتوانید نتایج را با توجه به شبکه اجتماعی مرتب کنید (متل طرفداران در فیسبوک یا فالور ها در اینستاگرام)
اما از جایی که NinjaOutreach برای لینک سازان طراحی شده است شما میتوانید نتایج را بر اساس قدرت دامنه، تعداد بک لینک ها و اعتبار سایت مرتب کنید.
ابزار بک لینک سازی
بهترین مزیت این ابزار Premade Templates است.
این ابزار با تمپلت های مختلف برای انواع لینک سازی ارائه میشود از جمله اینفوگرافیک، ساخت لینک های شکسته و ...
بررسی بک لینک در ninjaoutreach templates
البته شما باید این تمپلت ها را شخصی سازی کنید و بعد از آنها استفاده کنید اما حداقل یک قدم جلو افتاده اید.

15- Link Prospecter

اگر از جستوجوی دستی در صفحات گوگل خسته شده اید این ابزار برای شما خیلی مفید خواهد بود. چرا که از قبل صدها لینک در موتور جستجو آن اضافه شده است.
linkprospector ابزار بررسی لینک
در نتیجه تنها کاری که باید انجام بدهید جستجوی یک کلمه کلیدی مرتبط با سایت شماست.
وارد کردن کلمات کلیدی در linkprospector
بهترین قسمت این ابزار امتیاز لینک ها است (link target score)
بیشتر ابزارهای لینک سازی هزاران لینک احتمالی برای شما پیدا میکنند و این به خودتان بستگی دارد تا از بین آنها یک گنج پیدا کنید. اما Link prospector اینطور نیست. اون تمام موارد لیست شما را بررسی میکند و لینکی که بیشتر به شما مربوط است را برایتان پیدا میکند.
linkprospector ابزار بررسی لینک
بدین صورت شما میتوانید روی سایتهایی که با شما هماهنگی دارند و ممکن است لینک سازی انجام دهند تمرکز کنید.

16- CognitiveSEO

کاگنتیو سئو نیز مثل Moz link explorer و Ahrefs روی آنالیز بک لینک ها تمرکز دارد.

ابزار بک لینک cognitive seo
پس این چه تفاوتی با آنها دارد؟ cognitiveSEO امکاناتی دارد که بقیه ابزار ها ندارند.
برای مثال "Unnatural Link Detection" این امکان به شما اجازه میدهد ببینید آیا سایتی که میخواهید به آن لینک بزنید یا از آن لینک بگیرید لینک های مشکوک دارد یا خیر.
شناسایی لینک های غیر طبیعی با cognitive seo
به غیر از این مورد شباهت زیادی با Moz و Ahrefs دارد.
بهترین بخش این ابزار امکان "Domain Profile Influence" است. به شما نشان میدهد چند درصد لینک های شما به سایت ها جز لینک های موثر هستند.
تاثیر دامنه در cognitive seo
این طبیعی است که از انواع لینک ها داشته باشید اما اگر پروفایل لینک های شما لینک قوی کم دارد وقت آن است که بک لینک هایی از سایت های معتبر دریافت کنید.

17- Majestic SEO

مجستیک نیز یکی از ابزارهای بررسی بک لینک ها است.

majestic ابزار بررسی بک لینک
این ابزار نیز امکاناتی که انتظارش را دارید مثل تعداد بک لینک ها، آنالیز انکر تکست ها و ... را در بر دارد.
ابزار بررسی بک لینک مجستیک
Topical Trust Flow یکی از امکانات جالب این ابزار است. این مولفه نشان میدهد یک سایت چند لینک از وبسایت های با اعتماد دارد.
majestic ابزار بررسی بک لینک

18- Hunter.io

اطلاعات تماس مناسب و دقیق را در کمترین زمان پیدا کنید. بعد از تست چندین ابزار برای پیدا کردن راه تماس میتوانم بگم که Hunter.io یکی از بهترین ها است.

hunter io ابزار بررسی بک لینک
نه تنها خیلی با سرعت عمل میکند بلکه اطلاعاتی که تولید میکند خیلی دقیق است.

hunter io اطلاعات تماس در هانتر
این موضوع به خاطر این است که Hunter.io فقط یک سایت را برای اطلاعات ایمیل بررسی نمیکند بلکه از چندین منبع مختلف داده بدست میاورد.
بدست آوردن ایمیل ها در هانتر
Email Verification یکی از نکات مثبت این ابزار است. هانتر به طور خودکار هر ایمیلی که به شما میدهد را بررسی میکند. اینطوری شما قبل از ارسال ایمیل میدانید دارید آن را به آدرس درست میفرستید یا نه.
اطمیان از ادرس درست در hunter io

19- Seoquake

این ابزار با استفاده از مرورگرهای متفاوت (کروم ، فایرفاکس، سافاری) به شما اجازه میدهد اعتبار سایتی که میخواهید به آن لینک بزنید را بررسی کنید.

ساخت بک لینک خودکار

ساخت بک لینک خودکار به طور کلی روش مناسبی نیست و لازم است سایتی را که قرار است از آن بک لینک دریافت کنید ابتدا خودتان بررسی نمایید. برخی از سایت ها با spam score بالایی همراه هستند و قطعا بک لینک ساختن در آنها سبب افت رتبه سایت شما خواهد شد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم قبل از ساخت بک لینک خودکار حتما با استفاده از ابزارهایی که در بالا مطرح شد کیفیت لینک ها و سایت ها را بسنجید  سپس اقدام به ساخت بک لینک نمایید.

 ساخت بک لینک اتوماتیک همانطور که مطرح شد پیشنهاد نمی شود، بهتر است از صفحاتی بک لینک دریافت کنید که قابل اعتماد بوده و از اعتبار صفحات و اعتبار دامنۀ بالایی برخوردار باشند و نمره اسپم آنها صفر باشد. ساخت بک لینک اتوماتیک در ابتدا شاید برای شما خوشایند باشد از آنجا که تعداد لینک های نمایش داده شده شما را افزایش می دهد، اما در نهایت اگر بدون کیفیت باشد منجر به حذف سایت شما در صدر نتایح موتورهای جستجویی همچون گوگل می گردد. 

نتیجه گیری

سئو آنقدر ها هم پیچیده نیست اگر سعی کنید بهترین محتوا را تولید کنید و از تکنیک های اسپم شدن دوری کنید, می تواند ساده شود. در سئو برای هر کاری از بازاریابی رسانه های اجتماعی تا بهینه سازی نرخ مبادله لینک ابزار وجود دارد. در این مقاله ما ابزارهای  برتر سال را به شما معرفی کردیم که به شما کمک می کند بک لینک بسازید. شما ممکن است همه این ابزارها را مورد استفاده قرار ندهید اما شاید یکی از آنها به تنهایی بتواند تأثیر خود را داشته باشد.

5 از 5
2 سال قبل
نظر
سلام ممنون از پست خودتون. منم یه ابزار ایرانی معرفی می کنم میتونید رپورتاژ چند طرفه ایجاد کنید. یعنی سایت 1 به سایت 2، سایت 2 به 3، سایت 3 به 1 لینک میدن.
نمایش بیشتر
1 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
سلام
بسیار ممنون از شما و سایت خوبتون
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
5 سال قبل
نظر
عالی
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
5 سال قبل
نظر
ممنون بسیار کاربردی بود مخصوصاسایت
Linkody
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
5 سال قبل
نظر
تشکر از معرفی این ابزارها
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
5 سال قبل
نظر
ممنونم بابت مطالب مفیدتون
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند