با ما در ارتباط باشید: 0314566
چه زمانی به طراحی مجدد سایت نیاز دارید؟

در دنیای امروز در هر کسب و کاری که فعالیت داشته باشید، باید به نوعی در دنیای مجازی هم اعلام وجود کنید. البته در این زمان فعلی بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، بستری را فراهم کرده‌اند که به شما کمک می‌کنند بدون داشتن تخصصی خاص، برند خود را معرفی نمایید. هر چقدر هم از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و در این بستر موفق باشید، باز هم در سطوح بعدی نیاز به یک وب سایت خواهید داشت. پس می‌توانیم بگوییم که برای بقا در دنیای مجازی و حفظ جایگاه کسب و کار خود، مهم‌ترین ابزار، یک سایت کار آمد می‌باشد.

می‌توانید به روش‌های مختلف وب سایتی بسازید و در آن کسب و کار خود را معرفی کنید، می‌توانید دانش ابتدایی و لازم را برای طراحی سایت به دست بیاورید و خودتان دست به کار شوید، اگر کسب و کار شما بازده مناسبی داشته و شما به چشم انداز آینده، امیدوار هستید، می‌توانید از متخصصان و حرفه‌ای‌ها کمک بگیرید و وب سایت خود را طراحی کنید. تا اینجای کار همه چیز ساده به نظر می‌رسد. می‌دانید که بعد از طراحی و تولید محتوای مورد نیاز، نوبت به نگهداری وب سایت می‌رسد که بهترین شرکت‌ طراحی سایت تا مدتی این کار‌ها را برای شما انجام خواهند داد.

ولی یک نکته درباره اداره وب سایت وجود دارد که شاید کمتر به آن توجه شده است. اجازه دهید فرض کنیم که سایت را ایجاد کرده و در رتبه‌های بالای موتور‌های جستجو، قرار گرفته‌اید. آیا می‌دانید که مبحث سئو، و تمام کار‌هایی که برای بهینه سازی سئو انجام می شود، پایدار نیستند، ممکن است مدتی بگذرد و رتبه سایت شما، افت کند. ممکن است اطلاعات وب سایت، به روز نشوند، اطلاعات حیاتی مانند اطلاعات تماس، محتوای بلاگ و … اگر منقضی شوند تا حد زیادی به اعتبار وب سایت، صدمه وارد می‌کنند.

 

می‌خواهیم در این مطلب، بررسی کنیم و ببینیم چه زمانی و در چه شرایطی، وب سایت نیاز به طراحی مجدد دارد.

 

چه زمانی به طراحی مجدد سایت نیاز دارید؟

 

این اصلی‌ترین سؤال در مطلب فعلی می‌باشد، برای اینکه بدانید وب سایت شما چه زمانی نیاز به طراحی مجدد دارد، باید چند مورد را بررسی کنید. در ادامه این موارد را نام می‌بریم:

 

سازگاری وب سایت با گوشی‌های همراه

 

در حال حاضر ۷۰ درصد از کاربران اینترنت برای مرور کردن وب سایت‌ها از گوشی‌های همراه خود استفاده می‌کنند، اگر مدتی از طراحی وب سایت شما گذشته است، احتمال دارد که خصوصیات ریسپانسیو در آن وجود نداشته باشند. اگر وب سایت شما برای کاربران موبایل، مناسب نیست، بایستی یک طراحی مجدد برای سایت انجام دهید که در نسخه جدید، لینک ها در اندازه مناسبی باشند، چیدمان صفحه و عناصر آن ریسپانسیو باشند تا در هر صفحه نمایش و در هر اندازه‌ای به شکل قابل قبول، نمایش داده شود.

 

بهترین وب سایت در زمینه کاری

 

در دنیای مجازی فرصت‌های بسیاری وجود دارند به خاطر همین موضوع، کاربران تنها چند ثانیه صبر می‌کنند و در همین زمان کوتاه، قضاوت خود را درباره وب سایت انجام می‌دهند. پس بهتر است چند تا از وب سایت‌های شرکت‌های رقیب را بررسی کنید و ببینید کدام یک از آن‌ها بهتر عمل کرده و موفق شده است. البته ما پیشنهاد نمی‌کنیم که کپی کاری کنید ولی بهتر است بهترین‌ها را در زمینه کاری خود بیابید و مورد بررسی قرار دهید، ببینید چه کار‌هایی لازم است انجام دهید که در این میدان، در رتبه‌های قابل قبول باشید. اگر بررسی ها را انجام دادید و به این نتیجه رسیدید که نسبت به رقیبان، وب سایت شما، در سطح پایین‌تری قرار دارد، بهتر است که دست به کار شوید و وب سایت را طراحی مجدد کنید.

 

به روز رسانی محتوای وب سایت‌

 

بسته به محتوایی که تولید کرده‌اید باید به زمان انقضای این اطلاعات توجه کنید. ممکن است محتوایی که در بلاگ تولید شده، با توجه به اخبار و حقایق اخیر، دیگر صدق نکنند. برای اینکه اعتبار وب سایت، از بین نرود باید به صورت مرتب، محتوای آن را بررسی کرده و در آن بازنگری‌هایی انجام دهید.

 

رتبه وب سایت در موتور‌های جستجو

 

مطمئناً از ابتدای طراحی وب سایت، یک هدف را در نظر گرفته‌اید که در رتبه‌های بالایی در نتایج موتور جستجو باشید. حال اگر در رتبه‌های بالا قرار گرفتید باید بدانید که این رتبه همیشگی نیست و برای حفظ آن باید مرتبا، سئو را بهینه سازی کنید. اگر از عمر وب سایت مدتی می‌گذرد و همچنان در صفحه دوم و سوم موتور جستجو، قرار گرفته‌اید، پس لازم است که سایت را طراحی مجدد کنید و در بسیاری از موارد و عناصر آن، تغییرات جدی بوجود بیاورید.

 

ترافیک سایت و نرخ پرش

 

با استفاده از ابزار های کارآمدی مانند گوگل وبمستر تولز، باید میزان ترافیک و نرخ پرش وب سایت را بررسی کنید. بر اساس نوع کسب و کاری که دارید باید در هر کدام از این موارد، وب سایت قابلیت خود را ثابت کرده باشد. اگر وب سایت به خوبی عمل نمی‌کرد باید از متخصصان و حرفه ای‌ها کمک بگیرید تا تغییرات اساسی در وب سایت ایجاد کرده و آن را طراحی مجدد کنید.

 

کارایی و خصوصیات فنی

 

در زمینه کد نویسی برای طراحی وب سایت‌ها، تغییرات و پیشرفت‌ها، بسیار سریع اتفاق می افتند. اگر چند سال از ایجاد وب سایت شما گذشته است، احتمالاً باید از متخصصان و برنامه نویس های حرفه‌ای کمک بگیرید تا برای طراحی مجدد اقداماتی انجام شود. تکنولوژی‌ها در زمینه طراحی وب سایت، روز به روز تغییر می‌کنند و برای اینکه، وب سایت به بهترین شکل برای کاربران نمایش داده شود، لازم است که ساختار قوی و جدیدی داشته باشد.

 

سرعت بارگذاری وب سایت

 

دلایل مختلفی وجود دارند که باعث می‌شوند سرعت بارگذاری سایت، افت کند، برای مثال اگر چند سال از ایجاد وب سایت گذشته باشد، رشد تعداد تصاویر سایت، می‌تواند باعث کند شدن وب سایت باشد. اگر طراحی و کدنویسی وب سایت، قدیمی باشد هم بر این مورد تأثیر منفی می‌گذارد. در اینجاست سایت نیاز به طراحی مجدد دارد.

 

نتیجه‌گیری

 

در این مطلب، دانستیم که باید چه مواردی برای طراحی مجدد وب سایت در نظر بگیریم. حالا سؤالی پیش می‌آید این است که آیا طراحی مجدد وب سایت را می‌توانیم بدون کمک متخصصان انجام دهیم؟ پاسخ این سؤال بستگی به وب سایتی دارد که قرار است طراحی مجدد شود. شما چه چشم اندازی را در آینده برای وب سایت خود در نظر گرفته‌اید. اگر می‌خواهید یک وب سایت کارآمد داشته باشید، باید از متخصصان و حرفه‌ای‌ها کمک بگیرید. اصول و حتی جزییات طراحی وب سایت یا طراحی مجدد آن، روز به روز پیچیده‌تر می‌شود چرا که رقابت در تمام زمینه‌های کاری، تنگاتنگ است و برای رسیدن به موفقیت چاره‌ای ندارید جز اینکه بهترین ابزار را به کار بگیرید. در صورتی که توانایی طراحی ندارید می توانید آن را به تیم پونه مدیا بسپارید، یکی ازپروژه های موفق این شرکت طراحی سایت شهرآهن می باشد.

امتیازی ثبت نشده است.