با ما در ارتباط باشید: 0314566
ثبت شرکت در لینکدین

صفحات شرکتی در لینکدین، موجب ایجاد آگاهی از آن برند برای دیگران می شود این کار با ایجاد یک کانال برای تبلیغ کالا و خدمات به مشتریان آغاز می شود.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد ثبت شرکت در لینکدین توضیح دهیم تا با استفاده از آن بتوانید کالا، خدمات و برند خود را به هزاران و حتی میلیون ها نفر در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

آیا از لینکدین برای بازاریابی و معرفی کسب و کار خود استفاده می کنید؟

علاقه مند هستید که برای شرکت خود، یک صفحه شرکتی را در لینکدین بسازید؟

ساخت اکانت تجاری لینکدین

برای ساخت صفحه شرکتی در لینکدین (create a LinkedIn Company Page) تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمایید.

  • اطلاعات شرکت خود را وارد نمایید.

برای این کار به بالای صفحه homepage لینکدین خود مراجعه کنید و از منوهای کشویی گزینه شرکت ها (Companies) را انتخاب نمایید.

آموزش ساخت اکانت تجاری لینکدین

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در این مرحله بر روی گزینه create کلیک کنید از باکس Create a Company Page box بر روی گزینه Create کلیک کنید.

باکس ساخت صفحه شرکتی در لینکدین

در این مرحله در باکس های مشخص شده به ترتیب نام شرکت و آدرس ایمیل شرکت خود را وارد نمایید. چک باکس پایین صفحه را به منظور پذیرش قوانین و مقررات انتخاب نمایید. در نهایت نیز بر روی دکمه Click Continue کلیک کنید و سپس دیگر اطلاعات شرکت خود را وارد نمایید.

ثبت اطلاعات شرکت درلینکدین

در این مرحله می توانید یک توضیح کلی یا شرح مفصلی از شرکت خود ارائه نمایید، اطمینان حاصل نمایید که تخصص، محصولات اصلی و خدمات خود را معرفی کرده اید و در یک الی دو جمله از وجه تمایز شرکت خود نسبت به رقیبان خود نوشته اید.

  • بارگذاری بنر و لوگو برای صفحه شرکتی در لینکدین

صفحه شرکتی شما در لینکدین یک قطعه از هویت برند شما می باشد، بنابراین سعی داشته باشید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده نمایید، صفحات شما در این شبکه اجتماعی نسبت به دیگر شرکت ها برجسته تر به شمار آید.

لوگو آن تصویری است که کاربران LinkedIn هنگام جست و جوی نام شرکت شما آن را می بینند از طرفی در پروفایل کارمندان نمایش داده می شود. اطمینان حاصل نمایید که همه کاربران نام شرکت را در پروفایل های شخصی خود وارد کرده اند تا بتوانید حجم زیادی از مخاطبان را به صفحه شرکت خود هدایت نمایید.

بهترین کار برای بارگذاری تصاویر این است که سایز عکس خود را برای لوگو استاندارد نمایید سایز استاندارد 100*60 پیکسل می باشد که قبل از بروزرسانی تصویر خود را در این سایز ذخیره نمایید.

آپلود یک تصویر 50x50 پیکسل نیز یک لوگوی مربعی را برای شما ایجاد می نماید.

لوگو در صفحه کمپانی لینکدین

در مرحله بعد یک تصویر پشت زمینه چشم نواز انتخاب نمایید برای ساخت بنر نیز می توانید از ابزارهای گرافیکی رایگان استفاه نمایید. اگر از Canva استفاده می کنید بر روی گزینه Use Custom Dimensions بر روی داشبورد آن کلیک کنید و ابعاد قالب خود را 220*646 پیکسل انتخاب نمایید تا بنر طراحی شده برای صفحه کمپانی اندازه باشد.

بنر پروفایل شرکتی در لینکدین

اگر به دنبال ایده برای بنر شرکتی خود هستید در ادامه می توانید برخی از این پیشنهادات را مشاهده نمایید:

  • یک خط که شامل شعار برند یا پیام برند شما می باشد

شعار تبلیغاتی به عنوان بنر در لینکدین

  • خوش آمدگویی به کابران با نشان دادن محیط کار به آنها

بنر محیط شرکت در لینکدین

  • خوشحالی مشتری هنگام استفاده از محصول شما

 بنر پروفایل شرکتی در لینکدین

 مطالبی را در صفحه شرکتی خود منتشر نمایید

اکنون زمان آن رسیده است که محتوای با کیفیت بسازید. مطالبی که هم جذاب، مفید و سرگرم کننده است

محتوای شما باید متناسب با نیاز و منافع مخاطبان شما باشد.

لینکدین تنها به اشتراک گذاری اخبار شرکتی محدود نمی شود، در این شبکه اجتماعی شما از محصولات، خدمات و وجه تمایز خود با دیگران نیز سخن می گویید و به عنوان یک ابزار بازاریابی غیر مستقیم به آن توجه دارید، علاوه بر آن در مورد رهبری و تفکرات رهبری کسب و کار خود سخن می گویید. 

هدف اصلی شما از حضور در این شبکه اجتماعی تعامل می باشد بنابراین پست هایی شامل نکات آموزنده، مشاوره(راهنمایی) و اخباری در رابطه با صنعت خود منتشر نمایید. اگر مشکلات کاربران را حل نمایید و یا با ارائه راه حلها و راهنمایی ها به گونه ای شغلشان را برایشان راحت نمایید بدون شک محتوای منتشر شده توسط کمپانی شما را با دیگر همتایان خود با اشتراک می گذارند.

به عنوان مثال در صفحه شرکتی Staples، مشاوره کسب و کار در طیف وسیعی از موضوعات به اشتراک گذاشته می شود از شیوه مدیریت اسناد حساس گرفته تا بهینه سازی وب سایتهای کسب و کارای کوچک، به جای تمرکز برمحصولات و خدمات، محتوای این صفحات با هدف کمک به کاربران نوشته شده اند.

staples-company در لینکدین

بهترین زمان را برای پست کردن مطالب خود انتخاب نمایید.

 لینکدین مانند دیگر شبکه های اجتماعی نیاز به فعالیت زیاد ندارد بنابراین خود را خسته نکنید تا دنبال کنندگان شما در فید خود تنها نام شرکت شما را مشاهده نمایند در ابتدا انتشار یک پست در روز کفایت می کند. بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در اواسط هفته در ساعات اداری می باشد. سه شنبه تا پنج شنبه را می توان بهترین روز برای ارسال پست در نظر گرفت بهترین ساعات نیز 7 تا 8 صبح و 5 تا 6 بعد از ظهر می باشد.

بر اساس داده های به دست آمده از 14 میلیون کاربر در لینکدین حاکی از این امر می باشد که در روز سه شنبه انتشار پست بین ساعات 10 تا 11 بیشتر تعداد لایک و اشتراک گذاری را دریافت می کند.

توجه داشته باشید با برنامه ریزی ارسال پست در لینکدین، می توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید، برخی ابزارهای رایگان که می توانید برای برنامه ریزی استفاده نمایید شامل Hootsuite و Buffer می باشد.

 

صفحه لینکدین خود را با استفاده از LinkedIn Analytics تحلیل نمایید.

زمانی که بهترین شیوه ها را دنبال می کنید بررسی و ارزیابی عمکرد صفحات و بازخورد نیز بسیار مهم می باشد. با استفاده از ابزارهای آنالیز صفحات شرکتی شما می توانید بررسی کنید که کدام پست ها بیشترین جذابیت را دارد.

تحلیل پست در لینکدین

4- کیفیت صفحات خود را بهبود دهید دنبال کنندگان بیشتری جذب نمایید

زمانیکه به تازگی صفحه شرکتی خود را ساخته اید راه های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد تا تعداد زیادی از فالوورهای اولیه را جذب نمایید

* کارمندان را تشویق کنید تا صفحه شرکت را به پروفایل های شخصی خود اضافه نمایند بنابراین زمانیکه از صفحه شرکت پستی را منتشر می کنید کارمندان می توانند با زدن یک دکمه آن محتوا را به اشتراک بگذارند. علاوه برآن می توانید با قرار دادن لینک صفحه لینکدین خود در ایمیل های ارسالی و سایت آن را تبلیغ نمایید.

 قراردادن دکمه Follow Company در سایت برای افزایش میزان مشارکت افراد جهت جذب تعداد دنبال کنندگان بیشتر

5- صفحه ویترین لینکدین خود را برای نمایش محصولات فردی بسازید showcase pages

صفحه LinkedIn showcase یک نمونه توسعه یافته از صفحه شرکتی شما می باشد که می تواند برای برجسته سازی یک برند و یا یک محصول مورد استفاده قرار بگیرد. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا نوع پیام ها را برای بخش های مختلف سفارشی سازی نمایید. کاربران لینکدین هم می توانند showcase pages شما را به دلیل موضوعات و محصولاتی که به آن علاقه مند هستند دنبال نمایند. این به این معنی است که اخباری را که در فید خبری خود مشاهده می نمایند، بیشتر متمرکز و مرتبط با موضوع مورد علاقه آن ها است در نتیجه افزایش تعامل بیشتری خواهند داشت.

 به عنوان مثال صفحه Hewlett Packard Enterprise که متعلق به شرکت hp نمونه ای از این showcase pages ها می باشد که یکی از آنها برخی از نرم افزارهای hp می باشد.

سخن آخر: اکنون شما تمام اطلاعات لازم در خصوص ساخت اکانت تجاری لینکدین و مدیریت یک صفحه شرکتی را در لینکدین فرا گرفته اید و به راحتی می توانید هم اکنون صفحه شرکتی خود را در لینکدین به راحتی بسازید.

 

4.3 از 5
3 سال قبل
نظر
درود وقت بخیر
وقتی Create page رو میزنم خطای زیر رو میده :
An error has occurred, please try again later.
روزهای دیگه هم امتحان کردم همین پیغام میاد . باید چکار کنم ؟
با سپاس
نمایش بیشتر
3 از 3 نفر این نظر را مفید دانسته اند
3 سال قبل
نظر
سلام
برای ساخت صفحه کمپانی لازمه یه صفحه دیگه داشته باشیم؟
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند