با ما در ارتباط باشید: 0314566
ربات دیلیت اکانت تلگرام

ربات دیلیت اکانت تلگرام از این منظر می تواند برای کاربران مفید باشد، که دیگر نیاز نیست برای دیلیت اکانت تلگرام، بین وبسایت و اپلیکیشن تلگرام مثل توپ پینگ پونگ جا به جا شوند. گرچه ربات دیلیت اکانت تلگرام موجود بوده و می توان از آن استفاده نمود، اما فراموش نکنید که اگر دسترسی آسان به حذف حساب کاربری مفید بود، خود شخص پاول دورف آن را به راحتی در تنظیمات تلگرام قرار می داد.
درباره ربات دیلیت اکانت تلگرام، دلیل عدم وجود آن در تنظیمات و همچنین پیرامون چگونگی دیلیت اکانت تلگرام مطالبی را عنوان کرده ایم. چنانچه علاقه داشتید می توانید در ادامه از آن ها بهره مند شوید.

ربات دیلیت اکانت تلگرام مطمئن است؟

دلایل زیادی برای دیلیت اکانت تلگرام وجود دارد. عده ای برای داشتن تمرکز بیشتر روی درس این تصمیم را می گیرند، بعضی برای روابط شخصی و عده ای دیگر برای حفظ اطلاعات محرمانه. به طور خلاصه دلایل تصمیم برای دیلیت اکانت تلگرام متفاوت بوده، اما چگونگی انجام آن مشترک خواهد بود.
اپلیکیشن هایی مثل تلگرام و اینستاگرام، گزینه Delete Account را به راحتی در اختیار کاربران قرار نمی دهند. دلایل مختلفی برای آن مطرح بوده، که یکی از آن ها می تواند سیاست "از دست ندادن کاربر" باشد. قاعدتا وقتی گزینه دیلیت اکانت به راحتی در اختیار کاربران قرار بگیرد، احتمال استفاده از آن بیشتر خواهد بود. همچنین می توان به "حفظ حریم شخصی" اشاره کرد. بدین صورت که اگر موبایل شما به دست کسی افتاد، آن شخص به راحتی نتواند حساب کاربری شما را از بین برده یا از اطلاعاتتان سوء استفاده نماید. لذا همین موضوع "در دسترس نبودن گزینه دیلیت اکانت تلگرام" موجب شده تا ربات هایی بدین منظور ساخته شوند. اما آیا ربات دیلیت اکانت تلگرام مطمئن است؟
برای جواب دادن به این سوال ابتدا برویم به سراغ چگونگی دیلیت اکانت تلگرام از طریق وبسایت.

دیلیت اکانت تلگرام چگونه است؟

تا وقتی که وبسایت تلگرام وجود دارد، شما نیازی به برنامه دیلیت اکانت تلگرام نخواهید داشت. همانطور که گفتیم حذف حساب کاربری از طریق وبسایت امکان پذیر بوده و شما می توانید از طریق لینک زیر نسبت به حذف اکانت خود اقدام نمایید:

https://My.telegram.org/auth

ربات دیلیت اکانت تلگرام

پس از ورود به سایت فوق و با ثبت شماره موبایل، یک کد اختصاصی به حساب شخصی تان در تلگرام ارسال خواهد شد. با درج این کد، به صفحه ای ارجاع داده می شوید که می توانید روی گزینه Delete Account کلیک کرده و از دلیل حذف حساب کاربری تان بگویید (البته این مورد اختیاری است).
دلیل شما برای دیلیت اکانت تلگرام هرچه که باشد، باید به این نکته توجه فرمایید که:
«با حذف حساب کاربری، تمامی اطلاعات شخصی، فایل ها، کانال ها و همه و همه، از بین خواهند رفت. پس فکر نکنید پس از بازگشتتان به تلگرام، مجددا می توانید به اطلاعاتتان دسترسی پیدا نمایید.»
گرچه دسترسی مستقیم از طریق اپ تلگرام برای حذف حساب کاربری وجود ندارد، اما این پلتفرم دارای تنظیماتی بوده که توسط آن، اکانت شما به طور خودکار حذف خواهد شد.

حذف خودکار اکانت تلگرام

در قسمت تنظیمات تلگرام و در بخش Privacy and Security گزینه ای وجود دارد به اسم If Away For که در تصویر پایین نشان داده شده است.

ربات دیلیت اکانت تلگرام

چنانچه شما روی آن کلیک کنید، گزینه های زیر به شما نشان داده خواهد شد:

ربات دیلیت اکانت تلگرام

به طور مثال چنانچه گزینه “1month” را انتخاب نمایید، در اصل دارید به تلگرام می گویید که اگر من به مدت یک ماه آنلاین نشدم، حساب تلگرامم را حذف کن. شما از این طریق می توانید مستقیما نسبت به دیلیت اکانت تلگرام اقدام نمایید (البته با چندماه تاخیر).
برخی ها برایشان سوال پیش می آید که دیلیت اکانت تلگرام ایکس یا دیلیت اکانت تلگرام آیفون به چه صورت است که در این باره باید به شما بگوییم که هیچکدام از این ها راه اختصاصی نداشته و همگی از همین روشی که به شما گفته ایم پیروی می کنند.

و اما ربات دیلیت اکانت تلگرام

ربات دیلیت اکانت تلگرام گرچه ساخته شده، اما مورد تایید و ایمن نخواهد بود. دلیلش هم واضح است؛ وقتی شما می خواهید از طریق ربات دیلیت اکانت تلگرام اقدام به حذف حساب کاربری کنید، ربات از شما شماره موبایل خواهد گرفت. سپس یک کد به حساب تلگرامتان ارسال می شود که شما می بایست کد ارسال شده را به ربات بدهید. همین موضوع می تواند آغاز سوء استفاده از اطلاعات شخصی شما باشد، چرا که شما به راحتی هم شماره موبایلتان را در اختیار ربات گذاشته اید و هم کد اختصاصی تان را. برای یک هکر چه چیزی از این بهتر؟
لذا به منظور رعایت نکات اخلاقی و جلوگیری از سوء استفاده های موجود، از معرفی ربات دیلیت اکانت تلگرام خودداری کرده و به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد حذف اکانتتان را دارید، یا به وبسایت تلگرام مراجعه کرده یا از طریق حذف خودکار اکانت تلگرام اقدام نمایید.

ربات دیلیت اکانت تلگرام

نتیجه گیری
آنچه که گفته شد:
1) چگونگی دیلیت اکانت تلگرام
2) حذف خودکار حساب کاربری
3) ربات دیلیت اکانت تلگرام
همانطور که گفته شد، اپلیکیشن های معتبری همچون تلگرام برای حفظ اطلاعات شخصی کاربرانشان، بعضی از تنظیمات را به راحتی در اختیار کاربران قرار نمی دهند. به همین منظور چنانچه اطلاعات و حریم شخصی شما برایتان مهم است، قید ربات یا لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام که توسط هکرها برای شما ارسال می شود را زده و تنها از طریق خود تلگرام حسابتان را ببندید.

3.3 از 5
3 سال قبل
نظر
ممنون از مطلب خوبتون، اصلا به این نکته راجع به ربات های دیلیت اکانت توجه نکرده بودم.
نمایش بیشتر
5 از 8 نفر این نظر را مفید دانسته اند