با ما در ارتباط باشید: 0314566
نحوه نام گذاری محل در گوگل مپ

نحوه نام گذاری محل در گوگل مپ، یک فرآیند بسیار ساده است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. اما باید نکاتی را در این باره در نظر بگیریم تا ثبت کسب و کار در گوگل مپ، تأثیر مثبتی به همراه داشته باشد. همان‌ طور که تا الان متوجه شده‌اید، تقریباً تمام کسب و کار‌ها سعی می‌کنند نام خود را در گوگل مپ ثبت کنند و به نوعی این کار جز معمول‌ترین فعالیت‌ها در محیط اینترنت شده است. اگر کسب و کار شما به شکلی باشد که به موقعیت جغرافیایی آن وابستگی داشته باشد، بایستی حتماً بر روی سئوی محلی،‌ سرمایه‌گذاری کنید. یکی از بهترین اقداماتی که می‌توانید برای بهبود سئوی محلی انجام بدهید،‌ این است که محل کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت نمایید.

چگونه در گوگل مپ مکانی را ثبت کنیم

نحوه نام گذاری محل در گوگل مپ تنها چند دقیقه از وقت شما را می‌گیرد، ولی می‌تواند تأثیر خوبی برای جذب مشتریان بیشتر داشته باشد. به علاوه حتی اگر کسب و کار شما به محدوده جغرافیایی خود وابسته نباشد، بهتر است محل آن را در گوگل مپ ثبت نمایید؛ زیرا اگر در آینده کاربران نام کسب و کار شما را سرچ کنند، نمایش این اطلاعات، شناسنامه بهتری از برند شما ارائه می‌کند.

نحوه نام گذاری محل در گوگل مپ

آموزش نحوه ثبت مکان در گوگل مپ

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم آموزش نحوه ثبت مکان در گوگل مپ آموزشی بسیار ساده است که زمان زیادی از شما نمی گیرد ولی در معرفی شما به عنوان یک کسب و کار معتبر به مشتریانتان بسیار پر اهمیت است بنابراین حالا می‌خواهیم نحوه نام گذاری محل در گوگل مپ را بررسی کنیم و تمام نکات مربوط به آن را، مورد مطالعه قرار دهیم.

آموزش نحوه نام گذاری محل در گوگل مپ

آموزش نحوه نام گذاری محل در گوگل مپ، در این قسمت از مطلب انجام می‌شود. خوشبختانه تنها با پیروی از مراحلی که نام می‌بریم، می‌توانید محل مورد نظر خود را به راحتی در گوگل مپ ثبت کنید و این کار چندان وقت گیر نیست. یعنی حتی اگر اطلاعات بسیار کمی درباره فعالیت‌های مجازی و اینترنتی دارید، باز هم ثبت محل در گوگل مپ، برای شما آسان خواهد بود. برای این کار لازم است که حتماً یک اکانت جیمیل داشته باشید. اصولاً برای استفاده از همه ابزار‌ها و امکانات گوگل، باید اکانت جیمیل داشته باشید و در غیر این صورت، یک اکانت بسازید و وارد آن شوید.

آموزش تصویری ثبت کسب و کار در گوگل مپ

حالا وارد اپ گوگل مپ شوید. این اپ بر روی گوشی‌های همراه دارای سیستم عامل اندروید، به صورت پیش‌فرض وجود دارد. پس از اینکه وارد اپ شدید، با کشیدن و حرکت دادن نقشه، محل شهر مورد نظر خود را پیدا کنید. وقتی موقعیت دقیق را پیدا کردید، از سمت چپ بالا، روی منوی همبرگری کلیک کنید و گزینه Add a missing place را انتخاب نمایید.

آموزش تصویری ثبت کسب و کار در گوگل مپ

این گزینه را که انتخاب کنید، یک مارکر شبیه به بادکنک قرمز فعال می‌شود تا با قرار دادن آن روی محل دقیق، مکان را ثبت نمایید. در همین حین یک فرم اطلاعات هم ظاهر خواهد شد. اگر مارکر را روی محلی، تثبیت کنید، یک آدرس کلی در این فرم نمایش داده خواهد شد. باید آدرس دقیق‌تری در فرم وارد نمایید.

نحوه نام گذاری محل در گوگل مپ

توصیه می‌کنیم که در قسمت نام شرکت، نام اصلی شرکت به همراه شعار تبلیغاتی یا کلمه کلیدی اصلی را وارد کنید. به این ترتیب وقتی کاربران، این اطلاعات را ببینند دقیقاً متوجه می‌شوند که خدمات یا محصولات شما مربوط به چه چیزی است. بقیه موارد این فرم را نیز با دقت و بدون غلط املایی وارد کنید. فیلد‌های باقیمانده، شامل شماره تلفن، دسته بندی، آدرس،‌ آدرس وب سایت و ساعات فعالیت می‌باشد.

حالا یک بار دیگر اطلاعات را چک کنید و مطمئن شوید که همه چیز درست و دقیق و بدون غلط املایی تایپ شده باشد. در آخر دکمه submit را کلیک نمایید. به همین راحتی نحوه نام گذاری محل در گوگل مپ را یاد گرفتید!

نکاتی درباره ثبت محل در گوگل مپ

نکاتی درباره ثبت محل در گوگل مپ وجود دارند که آن‌ها را نام می‌بریم تا بعد از ثبت محل، این موارد را در نظر داشته باشید:

  • اگر محلی که ثبت کرده‌اید به زبان انگلیسی باشد، اطلاعات کسب و کار شما به سرعت در موتور جستجوی گوگل قرار می‌گیرد و اگر این اطلاعات به زبان فارسی باشد، حداکثر ۲۴ ساعت طول می‌کشد تا این محل در لیست نتایج گوگل نمایش داده شود.
  • مهم‌ترین تأثیر ثبت محل در گوگل،‌ بهبود سئوی محلی است ولی همان‌طور که گفتیم حتی بدون در نظر گرفتن این امتیاز هم بهتر است برای معرفی کسب و کار خود، محل آن را در گوگل مپ ثبت کنید و با توجه به اینکه این فرآیند هزینه‌ای ندارد و زمان خیلی کمی می‌گیرد، منطقی است که این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهید.

نحوه نام گذاری محل در گوگل مپ

همانطور که گفته شد، نام گذاری محل در گوگل مپ تنها چند دقیقه از شما وقت می گیرد، اما نتایج قابل توجهی برای بهبود کسب و کار شما به دنبال دارد دلیل این امر هم، وجود الگوریتم هایی در موتور جستجوی گوگل است که تلاش می کنند تا نتایج جستجو را بر اساس موقعیت جغرافیایی، به کاربران نمایش دهد. در واقع سرچ یک کلمه یکسان در دو موقعیت جغرافیایی متفاوت، نتایج متفاوتی را در پی خواهد داشت. پس برای ثبت لوکیشن کسب و کار خود در گوگل مپ، تعلل نورزید.

5 از 5
1 سال قبل
نظر
کار نکردم
نمایش بیشتر
2 از 3 نفر این نظر را مفید دانسته اند