با ما در ارتباط باشید: 0314566
چگونه در یوتیوب بازدید بزنیم؟

بازدید یوتیوب امروزه برای مشاغلی که می خواهند از طریق فضای مجازی و پلتفرم ها، کسب درآمد کنند، یا یوتیوبرهایی که سعی دارند با تولید محتوایشان برند شخصی بسازند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. افزایش بازدید یوتیوب نیازمند رعایت یکسری نکات بوده و نمی توان انتظار داشت که ویدیوها آنی در صفحه ابتدایی یوتیوب نمایش داده شوند. گرچه عده ای سعی دارند با خرید بازدید یوتیوب، راه صد شب را در یک شب طی کنند، اما مثل فواره در لحظه صعود کرده و در لحظه هم سقوط خواهند کرد.
اگر برای رونق کسب و کارتان در یوتیوب اینجا هستید یا سودای یوتیوبر شدن در سر دارید، و حتی اگر می خواهید با موضوع بازدید یوتیوب و چگونگی  رشدش بیشتر آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید چون مختص خودتان است!

بیشترین بازدید یوتیوب

«بیشترین بازدید یوتیوب»... به این جمله دقت کنید! این جمله آخرین هدف و اصلی ترین خواسته ی هر فردی است که یک حساب کاربری در یوتیوب ایجاد می کند. البته این هدف کاملا بدیهی و قابل پیش بینی است، زیرا هرچه بازدید یوتیوب شما افزایش پیدا کند شناخته تر خواهید شد، و هرچه شناحته تر شوید، تاثیر بیشتری می توانید روی دنبال کننده هایتان بگذارید. این تاثیر نهایتاً می تواند موجب رونق کسب و کار، یا ساخته شدن برند شخصی تان شود.
پس حالا که مطمئناً شما هم یکی از افرادی هستید که می خواهید بیشترین بازدید یوتیوب را به خودتان اختصاص دهید، توصیه می کنیم ابتدا به نکات ارائه شده، توجه فرمایید، البته نکات زیادی برای افزایش بازدید یوتیوب موجود است، اما ما 5 نکته ای را که از همه مهم تر هستند برای شما شرح داده ایم.

از کلمه کلیدی در عنوان ویدیو استفاده کن

استفاده از کلمه کلیدی برای بازدید یوتیوب، خیلی مهم و چاره ساز خواهد بود. زیرا به طور کلی مانور دادن روی کلمات کلیدی برای بیشتر دیده شدن، تا حد زیادی توانسته کارساز باشد. پس لازمه ی استفاده از کلمه کلیدی در بازدید یوتیوب این است که ابتدا ببینید ویدیویی که می خواهید آپلود کنید، با چه کلمات و عناوینی سرچ می شود. سپس سعی کنید همان کلمات یا عبارات هم خانواده را در عنوان ویدیو بیاورید.

چگونه در یوتیوب بازدید بزنیم؟

کاور ویدیو یا همان Thumbnail بساز

یک راه جذاب برای افزایش نرخ بازدید یوتیوب، درست کردن یک عکس به منظور کاور ویدیو است. اکثر ویدیو هایی که بازدید یوتیوب شان بالا بوده، با یک عکس که شرح مختصری از محتوای ویدیو رویش درج شده، شروع می شود. این موضوع در اینستاگرام هم به شدت اپیدمی شده و صاحبان پیج ها برای آن که کاربران به راحتی بتوانند محتوای مورد نظرشان را پیدا کنند، از این ترفند استفاده می کنند. البته یکی از محاسن دیگر استفاده از thumbnail برای بازدید یوتیوب، این است که کاربری درحال جستجوی محتوایی متفاوت از محتوای شما بوده، اما تیتر کاور ویدیوی شما او را ترغیب کرده و به کانال شما مراجعه می نماید.

چگونه در یوتیوب بازدید بزنیم؟

برچسب های مناسب و ترند بزن

استراتژی استفاده از برچسب برای بازدید یوتیوب، تا حدودی مشابه استفاده از عنوان برای ویدیو است. یعنی شما برای آنکه بتوانید بیشترین بهره را از برچسب ها ببرید، در قدم اول می بایست کلمه کلیدی و بر چسب های مرتبط با آن را پیدا نمایید. برای این کار می توانید از tubebuddy استفاده نمایید. قدم بعدی استفاده از برچسب اختصاصی خودتان است، یعنی با استفاده از آن بتوانید ویدیو های دیگری که منتشر کرده اید را از طریق یک برچسب مشترک به کاربران پیشنهاد بدهید. این برچسب اختصاصی می تواند نام شرکت یا برندتان باشد.

چگونه در یوتیوب بازدید بزنیم؟

برای افزایش بازدید یوتیوب، یک playlist درست کن

برای آن که از بازدید یوتیوب بهره مند شوید، ساخت playlist گزینه بسیار خوبی خواهد بود. شما می توانید ویدیو های جدیدی که آپلود می کنید، به پلی لیست خودتان یا پلی لیستی که از قبل بوده، اضافه نمایید. توجه داشته باشید که پلی لیست ها در جستجوی یوتیوب دیده می شوند، لذا بهتر است از ترفند استفاده از کلمه کلیدی برای عنوان پلی لیستتان استفاده نمایید.

چگونه در یوتیوب بازدید بزنیم؟

انتهای ویدیو CTA بذار

عنوان call to action برای محتواهایی که در هر پلتفرمی ایجاد می شوند، به کار می رود. این اصطلاح بیانگر درخواست از کاربر برای انجام کاری است. این در خواست می تواند لایک کردن باشد، می تواند عضو شدن باشد یا حتی می تواند خرید یک محصول باشد. در اینجا ما به منظور رشد بازدید یوتیوب از CTA استفاده می کنیم. چطور؟ کافی ست در انتهای ویدیویی که ساخته اید، از کاربران بخواهید ویدیو را با دیگران به اشتراک گذاشته یا عضو کانالتان شوند. این راهکار یکی از بهترین راه های جذب کاربر و افزایش بازدید یوتیوب خواهد بود.

چگونه در یوتیوب بازدید بزنیم؟

نتیجه گیری
آنچه که پیرامون افزایش بازدید یوتیوب گفته شد: 

  1. استفاده از کلمه کلیدی در عنوان
  2. ساخت thumbnail
  3. استفاده از برچسب ترند
  4. ساخت playlist
  5. درخواست CTA

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش مشاغل اینترنتی، شبکه های مجازی سعی می کنند با ارتقای سطح کیفیشان، به کاربران خود کمک بسزایی کنند. کاربران هم می بایست برای بهره بردن از کیفیت شبکه های مجازی، راه های استفاده از آن ها را بیاموزند. یکی از این راه ها، اصول یادگیری افزایش بازدید یوتیوب است. گرچه نرم افزار افزایش بازدید یوتیوب موجود بوده که بازدید فیک یوتیوب شما را افزایش می دهد، اما فراموش نکنید که الگوریتم های شبکه های مجازی به سمتی پیش می روند که بتوانند جلوی چنین سو استفاده هایی را بگیرند. همچنین ویوی فیک باعث سلب اعتماد کاربران شده و نرخ بازدید یوتیوب شما را به مرور زمان کاهش خواهد داد.

5 از 5
3 سال قبل
نظر
بسیار مطلب آموزنده و شیوا بود، سپاس
نمایش بیشتر
1 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند
3 سال قبل
نظر
تعداد هشتگ هایی(tags) که میزنیم مثل اینستا اهمیت داره؟
نمایش بیشتر
2 از 3 نفر این نظر را مفید دانسته اند