با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: آهن تاپ
  • تاریخ راه اندازی: اسفند 98
  • مشاهده سایت: https://ahantop.com
فروشگاه اینترنتی آهن تاپ

طراحی سایت فروش آهن تاپ

(بهمن1398)

طراحی سایت فروشگاهی آهن تاپ با هدف ارائه قیمت لحظه ای و فروش محصولات ورق انجام گردید. با توجه به وضعیت قبلی این سایت نیاز به باز طراحی و بهینه سازی UI/UX وجود داشت که توسط متخصصین این تیم انجام گردید. اطلاعات قبلی سایت آهن تاپ نیز جمع آوری و ضمن حفظ جایگاه، انتقال یافت.

این سایت جهت افزایش آگاهی مخاطبان با قرار دادن جداول وزنی در منوی اصلی سعی در فراهم کردن رضایت مشتریان در ارائه اطلاعات هدفمند قبل از خرید داشته است. همچنین جهت افزایش آگاهی مخاطبان در ارتباط با صنعت آهن آلات بلاگ این فروشگاه در راستای محصولات و خدمات عرضه  شده راه اندازی گردید.

همچنین جهت دسترسی سریع مخاطبان سایت به محصول مورد نظر بخش کارخانجات نیز در منوی اصلی اضافه گردید تا محصولات این فروشگاه بر اساس برندها و کارخانجات تولید کنندگان در دسترس باشد.

علاوه بر ارائه محصولات در سایت خدمات دیگری نظیر برشکاری ورق، فرمینگ و خمکاری نیز در سایت آهن تاپ عرضه گردیده است که در منوی اصلی برای آن جایگاهی در نظر گرفته شد.

سئو سایت فروشگاهی آهن تاپ

(اسفند1398)

پس از طراحی سایت آهن تاپ  با توجه به حساسیت و رقابت بالا در زمینه آهن آلات صاحبان این سایت تصمیم برآن گرفتند تا فرآیند سئو این سایت با هدف کسب رتبه برتر در نتایج جایگاه جستجو صورت گیرد. این فرآیند در اسفندماه سال 1398 آغاز گردید و تا اسفندماه 1399 ادامه دارد. در حال حاضر این سایت در بسیاری از کلمات و مشتقات ورق در نتایج برتر جستجو قرار گرفته است. اما تا رسیدن به هدف برتری در تمام کلمات و مشتقات ورق از جمله قیمت ورق گالوانیزه, قیمت ورق سیاه قیمت ورق روغنی و ...هنوز فاصله و البته فرصت هست.

امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.