با ما در ارتباط باشید: 0314566
کسب درآمد از تولید محتوا

شاید خیلی از افراد بعد از این که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، نتوانند در حوزه تخصصی خود شغلی پیدا کنند. اما دنیا که به آخر نرسیده!
امروزه به لطف گسترش اینترنت و راه افتادن کسب و کارهای آنلاین خیلی ساده می توان بدون هیچ سرمایه ای کسب درآمد کرد.
اما ممکن است شما تخصص کافی در حوزه اینترنت نداشته باشید. آنگاه تکلیف چیست؟
شغل های زیادی وجود دارند که حتی تصورش را هم نمی کنید. اما شما از بین هزاران شغل باید یکی را انتخاب کنید. البته خیلی از افراد در آن واحد می توانند چندین حرفه را مدیریت کنند. آنها نابغه هستند!
درآمدزایی از طریق بورس و بازار سرمایه می تواند شما را یک شبه میلیونر کند. اما امکان فقیر شدن شما به دلیل ریزش سهام ها نیز وجود دارد.
اگر سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار فعال (فیزیکی) ندارید، می توانید به صورت غیر فعال درآمدزایی کنید. یعنی حتی زمانی که خواب هستید پول ها ردیف ردیف به حساب بانکی شما واریز شوند. اما چگونه؟
وقت آن رسیده تا شما را با نحوه درآمدزایی آنلاین از طریق تولید محتوا آشنا کنیم.

كسب درآمد از تولید محتوا

مطالعات ثابت کرده است که تولیدکنندگان محتوا از شیوه های مختلف کسب درآمد می کنند. از عکاسی و فیلمبرداری گرفته تا برگزاری دوره های آنلاین و وبینارها، حتی طراحی گرافیک و تولید محتوای متنی برای وبلاگ ها.
تولیدکنندگان محتوا فرصت های زیادی در اختیار دارند که اگر در هر کدام شکست بخورند، بلافاصله شانس بعدی را امتحان می کنند.
سایت ورزش 3 یا نمناک را ببینید. مالکین آن اکنون یا در خواب عمیق هستند یا در حال تماشای یک مسابقه فوتبال!
آنها تلاش خود را از قبل انجام داده اند و با تولید محتوای جذاب سایت خود را به صدر نتایج جستجو رسانده اند.
اکنون نیز به لطف محتواهای خود در حال درآمدزایی هستند. می پرسید چگونه؟ با قرار دادن آگهی های تبلیغاتی نظیر بنر گیف و رپورتاژ آگهی روزانه میلیون ها تومان درآمدزایی می کنند.
اما شاید شما نتوانید مانند آنها موفق شوید پس بهتر است روش های زیر را اتخاذ کنید.

1. کسب درآمد از تولید محتوا به سبک آموزش دوره های آنلاین

برگزاری دوره های آنلان از مدت ها قبل جایگاه مناسبی در کسب و کار اینترنتی پیدا کرده بود. حال به لطف شیوع کرونا این کار رونق بسیار زیادی پیدا کرده است.
شما می توانید به عنوان معلم یا تحلیلگر به تدریس موضوعات خاص بپردازید. از تحلیل بازار بورس گرفته تا تدریس دوره های آموزش زبان خارجی.

2. کسب درآمد از تولید محتوا از طریق وبلاگ نویسی

شما می توانید در یک شرکت بازاریابی محتوا هم به صورت حضوری هم به صورت غیر حضوری استخدام شوید. خیلی ساده می توانید اقدام به تولید انواع محتوای متنی، ویدئویی، پادکست و ... کنید.
کافیست یک سری دوره های آموزشی را طی کنید تا تبدیل به یک نویسنده خلاق شوید. این روزها تمامی سایت ها و شبکه های اجتماعی نیاز به یک تولید کننده محتوا دارند.

3. محتوای پولی ارائه دهید

شما می توانید یک سری محتوای رایگان به صورت مختصر و سبک تولید کنید. محتوای تولید شده می تواند یک کلیپ آموزشی درباره طراحی سایت، یا یک پکیج آموزشی عکاسی باشد.
کاربران زیادی به دنبال یادگیری این دست از محتواها هستند.
اما شما در این مسیر باید زرنگ باشید. به طوری که در محتوا های رایگان فوت کوزه گری را به مخاطبان یاد ندهید، و از آنها بخواهید برای یادگیری صفر تا صد موضوع اقدام به خرید نمونه های پولی و تکمیلی کنند.
یا می توانند برای ارائه خدمات حرفه ای خود عضویت پولی راه اندازی کنید. مثلا اشتراک یک یا چند ماهه به نرخ های مختلف ارائه دهید.

4. تبدیل به مدل آنلاین شوید

خیلی از شاخ های مجازی توانسته اند با مدل شدن کسب درآمد کنند. شما ابتدا باید یک سری تصاویر و محتواهای جذاب از خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا فالوور کسب کنید.
زمانی که تعداد دنبال کنندگان شما افزایش یابد، برندهای مختلف به سراغ شما خواهند آمد. مثلا برند آدیداس توانسته از طریق بسیاری از شاخ های مجازی محصولات خود را تبلیغ کند.

5. کسب درآمد از طریق تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

پیج های فراوانی هستند که توسط ادمین های 15 ساله اداره می شوند! بله ادمین هایی که هنوز به سن قانونی نرسیده اند.
اما چگونه؟
خیلی ساده با انتشار کلیپ ها و محتواهای جذاب و خنده دار توانسته اند فالوورهای زیادی کسب کنند.
سپس با پذیرش تبلیغ کسب درآمد می کنند. به همین راحتی!

6. کسب درآمد با ارائه مشاوره آنلاین 

تا چند سال پیش بسیاری از روانکاوها، پزشکان، مشاوران تحصیلی و ... در کلینیک یا شرکت اقدام به درآمدزایی می کردند. قطعا دامنه مشتریان آنها محدود بود. به طوری که یک پزشک تنها در محدوده خود می تواند اقدام به پذیرش بیمار کند. به ندرت افراد سراغ پزشکان در شهرها یا کشورهای مختلف بروند.
این روزها به لطف ابزارهای مختلف نظیر اسکایپ، لایو و ... بازار مشاوره آنلاین داغ شده است. شما می توانید پشت کنکوری ها را خیلی راحت از طریق این ابزارها مشاوره کنید.

7. فروش دست سازه ها در اینترنت

خیلی از بازاریابان دیجیتال این اقدام را جزو تولید محتوا می دانند. آنها معتقدند تا زمانی که یک هنرمند، آثار خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارد هیچکس از توانایی های او باخبر نمی شود.
پس شما می توانید خیلی راحت آثار خود را در بستر اینترنت به اشتراک بگذارید تا نظر کاربران را به آنها جلب کنید. شک نکنید اگر کار شما خوب باشد خیلی زود مشتریان برای خرید آثار شما سر و دست می شکانند.
همچنین می توانید سفارشات مختلف را به صورت اینترنتی دریافت کنید.
• سفارش نقاشی
• سفارش لوگو
• سفارش کاور موسیقی
• سفارش بنر گیف
• و ...

8. کسب درآمد با ساخت کلیپ های جذاب

محمدامین کریم پور شخصی است که توانست با یک کلیپ "سمیه نرو" ظرف یک هفته 500 هزار فالوور جذب کند.
اکنون او با تولید کلیپ های خنده دار و جذاب جزو فریلنسرهای میلیاردر ایرانی است.
او در کیپ های خود اقدام به تبلیغ غیرمستقیم محصولات مختلف می کند و دستمزد می گیرد.

امتیازی ثبت نشده است.