با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو سایت خودرو | بهینه سازی وبسایت خودرو

هر کسب و کار داخلی برای این که به رتبه بالایی در صفحه نتایج گوگل برسد، کار بسیار سختی را در پیش رو دارد اما یکی از سخت ترین راه ها برای رسیدن به رتبه بالا در سئو، سایت های خرید و فروش خودرو هستند که پیچیدگی و رقابت بسیار بالایی را در اطراف خود دارند. خریداران خودرو در حال حاضر، تحقیقات بسیار زیادی را پیش از خرید انجام می دهند و بسیاری از آن ها خرید آنلاین را نپذیرفته و می خواهند که خودرو را از نزدیک ببینند.
مطابق با آمار گوگل، خریداران خودرو به طور میانگین فقط دو فروشگاه را برای خرید آنلاین خودرو چک می کنند و این مسئله اهمیت حضور سایت های مرتبط با این زمینه در رتبه های بالای سرچ محلی گوگل را بیش از پیش نشان می دهد.
با این حال، سایت های خرید و فروش خودرو سایت های پیچیده تری نسبت به سایر کسب و کار ها هستند و این به آن معناست که بازاریابی دیجیتال آن ها نیز سخت تر خواهد بود. از دلایل این امر، به چند مورد اشاره می کنیم.
نخست، هر سامانه خرید و فروش خودرو، معمولا خودروهایی از چند سازنده را در مدل ها و رنگ های مختلف برای فروش قرار می دهد؛ در کنار این مسئله، بسیاری از مشتریان این فروشگاه ها کسانی هستند که می خواهند اتومبیل قبلی خود را فروخته و اتومبیلی بهتری را جایگزین آن کنند، پس فروشندگان خودرو معمولا باید بخشی برای تعمیر خودروها نیز داشته باشند که کارهایی همانند تعویض روغن، تعویض تایر و سایر آن را انجام می دهد.
یک سایت خرید و فروش خودرو، در واقع سه کسب و کار را در درون خود جای داده است: فروش خودروهای جدید، فروش خودروهای قدیمی و تعمیر سایر اتومبیل ها؛ این بدان معناست که وبسایت این کسب و کارها نیز باید مطابق با هر سه عملکرد طراحی شود.
همینطور، اگر شما به نمایشگاه های ماشین شهر خود نگاه کنید، حداقل یک نمایشگاه با چند شعبه را می بینید که این زنجیره ای بودن باعث طراحی سخت تر برای سایت این کسب و کارها خواهد شد.
به دلایل گفته شده، این کسب و کارها نیاز بسیار مهمی به سئو دارند تا بتوانند خدمات خود را به شکل بهترین به اطلاع مردم رسانده و همچنین مشتریان بیشتری را به سوی کسب و کار خود جذب کنند. در پایین، چندین بخش مهم برای سئوی سایت های خرید و فروش خودرو را بررسی خواهیم کرد.

بخش کسب و کار من گوگل برای سایت های خودرو

قسمت کسب و کار من گوگل، مسیر های رسیدن به کسب و کار شما را نشان می دهد؛ مخصوصا وقتی که در سه کسب و کار اصلی گوگل قرار بگیرید.

کسب و کار من در گوگل
فاکتور بسیار مهمی که بخش کسب و کار من گوگل در بر دارد، اطلاعات دقیق و درستی است که در مورد کسب و کار شما به مخاطب می دهد که اکثرا هم کمک کننده هستند. این مسئله برای بازارهای رقابتی بسیار مهم است، مخصوصا وقتی که سایت شما در صفحه اول گوگل حاضر شده است. با توجه به این که بخش کسب و کار من، می تواند کلیدی ترین فاکتور موفقیت شما در گوگل باشد، راه های رسیدن به رتبه های بالای آن در کسب و کار محلیتان را بررسی می کنیم.

اسم، آدرس و شماره تلفن

مطمئن شوید که اسم فروشگاه شما، آدرس آن و شماره تلفنش به درستی وارد شده باشد. این اطلاعات بسیار مهم خواهد بود زیرا در رتبه بندی کسب و کارهای محلی اهمیت بسیار زیادی خواهد دارد.

طبقه بندی های کسب و کار من در گوگل

قسمت کسب و کار من گوگل همینطور به شما اجازه انتخاب یک دسته بندی اصلی و چند دسته بندی فرعی را می دهد تا شغل خود را بهتر بیان کنید. اگرچه این طبقه بندی های انتخاب شده تاثیرات بسیار مهمی در رتبه بندی مخلی شما خواهند داشت اما فقط یکی از قابلیت های این طبقه بندی ها تاثیرگزاری بر روی رتبه است.
این طبقه بندی ها باعث می شود که شما به مشتریان احتمالی که در گوگل جستجو می کنند به شکل بهترین متصل شوید؛ شما می توانید طبقه بندی های فرعی انتخاب کنید اما مطمئن شوید که این طبقه بندی ها زیاد نباشند و خیلی خاص این این کار را انجام دهید؛ هرچقدر که می توانید طبقه بندی های کمتری را انتخاب کنید.
اگر طبقه بندی ای که شما می خواهید در اختیار نبود، یک طبقه بندی کلی دیگر که بتواند منظور را برساند انتخاب کنید و بدانید که شما نمی توانید کتگوری ها را بسازید. چند مثال مناسب برای کسب و کار شما می تواند: فروش خودرو، فروش خودرو دست دوم یا مثلا فروش خودروهای BMW باشد.
حتما به خاطر داشته باشید که اگر در جایگاهی که می خواهید قرار ندارید، تغییر طبقه بندی شاید به شما در رشد کمک کند.شما باید آن را به شکلی تغییر دهید که به انتخاب درست برسید.

عکس ها در سئو سایت خودرو

گوگل از عکس ها در بخش کسب و کار من استفاده بسیار مهمی انجام می دهد پس شما نیز عکس های خوبی را از محل کار خود بارگذاری کنید و سعی کنید که مرتبا آن ها را آپدیت نگه دارید.

ویدیوها 

گوگل اخیرا اجازه می دهد که ویدیوهایی تا 30 ثانیه را در قسمت کسب و کارهای آن اضافه کنید؛ شما نیز از کسب و کار خود این کار را انجام دهید و سعی کنید ویدیوهای معناداری از عملکرد خوب خود به اشتراک بگذارید.

نظرات (Reviews)

نظرات آنلاین می تواند برای کاربرانی که می خواهند خودروهای شما را بخرند بسیار اهمیت داشته باشد. حتما از مشتریان خود بخواهید که در گوگل نظراتشان را در مورد کسب و کارتان بنویسند؛ این نظرات می تواند به شما کمک بسیاری زیادی بکند.

قسمت پرسش و پاسخ (Q&A)

این قسمت چندماهی است که اضافه شده است و با توجه به این که هرکسی می تواند در آن سوال پرسیده و به سوالات وی جواب داده شود، بسیار اهمیت دارد. سعی کنید که سوالاتی که در این قسمت مطرح می شود را جواب دهید و مرتبا آن را کنترل کنید.
به غیر از بخش کسب و کار گوگل، باید در خود سایت نیز بهینه سازی هایی را انجام دهید تا بتوانید به موفقیت برسید. چند ترفند را نیز در این بخش بررسی می کنیم.

برای سئو موفق سایت خودرو محتوای با کیفیت بنویسید 

شما باید محتواهای بسیار خوبی در سایت خود داشته باشید؛ انتخاب کلیدواژه مهم، بسیار اهمیت دارد اما طبقه بندی ها و برچسب های سایت شما نیز باید به خوبی انتخاب شوند. در صفحه فروش اطلاعات جامع و دقیقی در مورد خودرو قرار دهید و عکس های خوبی نیز از آن بگذارید. چیزی را مورد ابهام قرار ندهید چون هم موتورهای جستجو و هم انسان ها عاشق مطابق با کیفیت هستند.
بلاگی در کنار صفحات فروش خود بسازید و در آن به نقد و بررسی خودروها یا اخبار بپردازید و به طور کلی محتوایی تولید کنید که مردم ممکن است به آن علاقه نشان دهند.

تقریبا همه چیز را بهینه کنید

عنوان های شما نیز باید همانند توضیحات متا، طبقه بندی ها و برچسب ها کاملا بهینه شده باشند. برای هر عکسی که در مطلب خود اضافه می کنید، متن جایگزین تصویر وارد کنید و ویدیوها را نیز برای سئو بهینه سازی کنید. سعی کنید که در جستجوی عکس و ویدیو نیز جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهید.
در کنار این موارد، همیشه روند سئوی خود را دنبال کنید و در صورت مشاهده نقص، حتما آن را رفع کنید تا بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید. پونه مدیا قادر است سئو سایت خودرو شما را به بهترین نحو متقبل شود برای اطلاع از اینکه در سایت خودرو خدمات سئو چیست می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

امتیازی ثبت نشده است.