با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو لندینگ پیج

دلیل این که افراد وبسایتشان را بهینه سازی می کنند این است که ترافیک طبیعی (مجانی) خود را افزایش دهند که این راه، یکی از ارزان ترین راه ها برای جذب مخاطب هدف است. همین رویکرد می تواند برای صفحات فرود شما نیز کاربرد داشته باشد. وقتی فردی از یک موتور جستجو نظیر گوگل برای پرسیدن سوالی خاص استفاده می کند، شما می خواهید که پاسخگوی وی باشید.
اگر لندینگ پیج شما به سوال وی پاسخ دهد، پاداش تان این است که آن ها تبدیل به یکی از کاربران یا مشتریان سایتتان خواهند شد.

چرا سئو لندینگ پیج ها برای موتورهای جستجو مهم است؟

لندینگ پیج هایی که مطابق با بهترین شیوه های سئو بهینه سازی شده باشند، ترافیک بیشتری را به سویتان روانه می کنند. اما چگونه؟

  1. موتورهای جستجو بهتر مقصود صفحه شما را درک کرده و رتبه آن در نتایج جستجو را بالاتر می برند. رتبه بالاتر منجر به افزایش ترافیک می شود.
  2. بازدید کنندگان هنگامی که بیشترین نیاز را به صفحه شما دارند، به راحتی آن را پیدا می کنند. این باعث بهبود تجربه کاربری آنها شده و تبدیل های بیشتری را به ارمغان می آورد.
  3. لندینگ پیج های بهینه سازی شده رتبه کیفیت صفحه شما را بالا می برند، که این باعث به وجود آمدن مزایایی دیگر همچون کمپین های AdWords ارزان تر و مفیدتر می شود.

چه موقع از تاکتیک های سئو برای لندینگ پیج استفاده کنیم؟

سئو (چه درمورد سایت های معمولی و چه در پروژه های سئو سایت فروشگاهی) مثل یک مسابقه دو ماراتن است، نه دوی سرعت. دانستن اینکه چه موقعی پیاده سازی سئو برای وبسایت شما با ارزش است و چه موقعی ارزش ندارد، نکته مهمی است.
شما با بهینه سازی وبسایت یک شبه به نتایج مورد نظر نمی رسید. افرادی هم که وعده سئو تضمینی سایت را به شما می دهند، دانش کافی را در این زمینه ندارن و نمی دانند روال سئو سایت به چه صورت است. بهبودهایی که شما در سایتتان اعمال می کنید، موتورهای جستجو نیازمند زمانی برای شناسایی این تغییرات هستند. نتایج اغلب پس از ماه ها حاصل می شوند.
اگر در حال اجرای یک کمپین کوتاه مدت هستید، تلاش های خود را بر روی سئو هدر ندهید.
شما می بایست تا انتظاراتتان را برای یک دوره بلند مدت تنظیم کنید. زمان و تلاش خود را صرف لندینگ پیج هایی کنید که قصد دارید آنها را برای دوره های زمانی طولانی نگه دارید (بالای 6 ماه یا یک فصل).

آموزش سئو لندینگ پیج 

نیازی نیست که سئو پیچیده باشد. انجام چند قلق ساده می تواند تاثیر بزرگی بر روی نتایج شما داشته باشد. 5 گام اصلی برای آموزش سئوآموزش سئو صفحات لندینگ عبارتند از:

  1. تحقیق کلمات کلیدی
  2. بهینه سازی داخلی صفحه فرود
  3. لینک سازی ( به دست آوردن بک لینک)
  4. سرعت صفحه و قابلیت سازگاری با موبایل
  5. تجزیه و تحلیل نتایج و انطباق پذیری

صفحه فرود بهینه شده

1. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای لندینگ پیچ ها

نخستین گام در سئو تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی است. این کار با جستجوی صنعت، رقبا، مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی شما آغاز می شود.
مقصود تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی فهمیدن رفتار بازدید کنندگان بالقوه، حجم ترافیک احتمالی و رقابت است. هنگام تحلیل کلمات کلیدی سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • بازدید کنندگان بالقوه چگونه برای محصول یا خدمات شما جستجو انجام می دهند؟
  • رتبه بندی شما برای یک کلمه کلیدی نسبت به رقبایتان چگونه است؟
  • لندینگ پیج یا وبسایت شما چه میزان پتانسیل برای ترافیک طبیعی دارد؟
  • آیا لندینگ پیج شما قادر به رقابت با رقبای فعلی است؟

- به طور کلی تحلیل کلمات کلیدی طی سه مرحله انجام می شود:

مرحله اول: لیستی از کلمات کلیدی مبتنی بر اینکه افراد چگونه برای محصول یا خدمات شما جستجو می کنند، تهیه کنید.

مرحله دوم: اگر وبسایت تان چند صفحه دارد، کلمات کلیدی را بر طبق دسته بندی های وبسایتتان گروه بندی کنید. این کار موجب تسهیل امر تجزیه و تحلیل می شود. برای لندینگ پیج ها باید روی 1 پیشنهاد و یک گروه از کلمات کلیدی مرتبط به لحاظ معنایی تمرکز کنید.

مرحله سوم: به محض آماده شدن لیست کلمات کلیدی، به تحلیل چگونگی رتبه بندی رقبایتان برای هر کلمه کلیدی در برابر چگونگی کارکرد لندینگ پیج های خود بپردازید.

2. سئوی لندینگ پیج ها

وقتی فهمیدید که بازدید کنندگان چگونه برای محصول یا خدمات شما جستجو می کنند، قدم بعدی ترکیب کردن کلمات کلیدی در سرتاسر لندینگ پیجتان است. به این کار بهینه سازی صفحه فرود می گویند.
کلمات کلیدی اصلی باید در موارد زیر وجود داشته باشند:

  • سرتیترها
  • متن اصلی
  • متن جایگزین تصویر (Alt text)
  • فراداده ها (عنوان صفحه، شرح، URL)

این کار با استفاده از سازنده لندینگ پیج MailerLite's به راحتی انجام می شود و با استفاده از آن دیگر نیازی نیست تا برای ساختن و بهینه سازی لندینگ پیج یک متخصص HTML باشید.

3. لینک سازی

بک لینک ها (لینک هایی که از وبسایت های دیگر به صفحه وب شما زده می شوند) یکی از عوامل رتبه بندی مهمی است که موتورهای جستجو از آن استفاده می کنند. بک لینک ها برای وبسایت شما مثل «رای» هستند. هرچه وبسایت های با کیفیت تر و مرتبط تری به لندینگ پیج شما لینک شوند، می توانید انتظار نتیجه بهتری را داشته باشید. چند راه آسان برای به دست آوردن بک لینک عبارتند از:

  • از رابط هایی که دارید استفاده کنید.
  • وبسایت ها و وبلاگ های که ممکن است محتوایتان را مفید یابند را هدف قرار دهید.
  • محتوایتان را در انجمن های متعهد یا پست های وبلاگی به گونه ای به اشتراک بگذارید که مرتبط بوده و موجب ارتقای ارزش شود.
  • چک کنید که رقبایتان کجاها بک لینک دارند و از همان منابع استفاده کنید.
  • تاثیر محتوایتان را با استفاده از شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

4. سرعت صفحه و قابلیت سازگاری با موبایل

این دو عامل در طی سالیان گذشته از عوامل مهم رتبه بندی الگوریتم های سئو گوگل بوده اند و اهمیت آنها روز به روز رو به افزایش است.
هرچه صفحه سریع تر بالا بیاید، بهتر است. تلاش کنید تا سرعت بالا آمدن صفحه را به زیر سه ثانیه برسانید. هر ثانیه اضافه می تواند نرخ های پرش و به طور کلی تجربه کاربری وبسایتتان را مورد صدمه قرار دهد.
همچنین اطمینان حاصل کنید که صفحه شما برای گوشی های هوشمند و تبلت های مختلف پاسخگو است. دستگاه های مختلف را با وضوح های مختلف امتحان کنید. بازدید کننده می بایست هنگام جستجو در میان صفحه، خواندن متن و کلیک بر روی لینک ها و آیتم های منو با دشواری روبه رو نشود. استفاده از ابزار MailerLite این مورد را نیز پوشش می دهد.

5. تحلیل و انطباق پذیری نتایج سئوی لندینگ پیج ها

آخرین گام بهینه سازی لندینگ پیج برای موتورهای جستجو، ردیابی نتایج است. اگر نتایج را مورد اندازه گیری قرار ندهید، هرگز نخواهید فهمید که آیا بهینه سازی به درستی انجام شده یا خیر.
مهمترین چیزها برای ردیابی «ترافیک طبیعی» و «نرخ کلیک» هستند. می توانید این مقادیر را با ابزارهای رایگانی مانند گوگل آنالاتیکس و سرچ کنسول گوگل پیگیری کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه سفارش سئو اطلاعات لازم درمورد نحوه سفارش سئو را بررسی نمایید.

امتیازی ثبت نشده است.