با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت خدماتی

اگر از صاحبین مشاغل خدماتی هستید به خوبی می‌دانید که رقبای بی‌شماری دارید. بسیاری از مصرف کنندگان از پیچیدگی خدماتی که شما ارائه می‌دهید هیچ اطلاعاتی ندارند. این موضوع به شما بستگی دارد که به عنوان یک متخصص به مشتریان بالقوه نشان دهید چرا باید خدمات شما را نسبت به خدمات دیگری که در بازار وجود دارند انتخاب کنند. اینجاست که طراحی سایت خدماتی وارد عمل می‌شود و به کمک شما می‌آید. بیایید با هم نگاهی به این موضوع بیندازیم که طراحی سایت باکیفیت برای خدمات شما چه کاری می‌تواند انجام دهد و اینکه چرا برای هر کسب و کاری که امیدوار است در صنعت خدمات رونق داشته باشد، یک ضرورت محسوب می‌شود.

طراحی سایت خدماتی

طراحی وب سایت خدماتی

طراحی سایت به ظاهر و عملکرد سایت شرکت خدماتی شما اشاره دارد. وقتی به طراحی سایت نزدیک می‌شوید باید به سوالات زیر پاسخ دهید.

  • آیا ساختار سایت من منطقی است؟
  • آیا ناوبری سایت من آسان است؟
  • آیا زیبایی سایت من با دیدگاه و اهداف شرکت من مطابقت دارد؟
  • آیا سایت من نیازهای مصرف‌کننده را برطرف می‌کند؟

سایت شما در صورتیکه بتواند در اولین برخورد بر روی کاربر تاثیر مناسب بگذارد باعث می‌شود کاربر تلاش کند نیازهای خود را در سایت شما برطرف کند. این موضوع اولین و مهم‌ترین عاملی است که خرید مشتری جدید را تضمین می‌کند. اگر پیش از مطالعه این مطلب سایت معتبری برای کسب و کار خود طراحی کرده‌اید باز هم به طراحی مجدد و تغییرات کاربردی در سایتتان نیاز خواهید داشت. یک طراحی سایت خدماتی موظف به انتقال پیام خاص کسب و کار شما و درگیر کردن کاربر در سایت است. عوامل مختلفی مانند سازگاری با گوشی‌های هوشمند، انتخاب رنگ‌ها، تایپوگرافی، تصاویر مرتبط، پرهیز از پیچیدگی و ناوبری کاربردی در طراحی یک سایت خدماتی تخصصی نقش دارند.

طراحی وب سایت خدماتی   

اصول طراحی سایت خدماتی

برای دستیابی به طراحی سایت خدماتی حرفه‌ای و جذاب باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

هدف سایت خدماتی
داشتن یک هدف ساده و روشن در همه صفحات به کاربر کمک می‌کند تا با آنچه شما ارائه می‌دهید تعامل داشته باشد. هدف سایت شما چیست؟ بی‌شک یک سایت خدماتی محتوای بسیار متفاوتی نسبت با یک سایت سرگرم‌کننده دارد. طراحی سایت خدماتی به شما کمک می‌کند اهداف خود را بسیار واضح به کاربر انتقال دهید تا بتواند تصمیم بگیرد که آیا به خدمات شما نیاز دارد یا خیر.

بهره‌گیری از طراحی ساده
همان طور که پیش از این گفتیم سادگی بهترین روش برای طراحی یک سایت خدماتی است. هر چقدر از پیچیدگی پرهیز کنید مخاطب شما تجربه بهتری از سایتتان خواهد داشت و بدون اینکه سردرگم شود و به دنبال مطالب مورد نیازش بگردد، مستقیم سراغ محتوای مورد نیازش می‌رود. طراحی سایت خدماتی با استراتژی‌های تخصصی خود به شما کمک می‌کند که در نظر مصرف‌کننده کاربردی و مفید باشید.

ناوبری
ناوبری یا پیمایش نوعی سیستم یافتن اطلاعات است که از طریق آن کاربر می‌تواند با بیشترین سرعت به اطلاعات شما دست پیدا کند. ناوبری سایت خدماتی برای حفظ بازدیدکنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر ناوبری سایت‌ها گیج کننده باشد بازدیدکنندگان منصرف می‌شوند و آنچه را که لازم دارند در جای دیگر پیدا می‌کنند. طراحی سایت خدماتی به شما کمک می‌کند مخاطبین را در سایت خود حفظ کنید و محصولات و خدمات خود را به مصرف‌کنندگان بفروشند.

الگوی خواندن F
الگوی مبتنی بر F رایج‌ترین روش خواندن مطالب سایت توسط بازدیدکنندگان است. مطالعاتی که در خصوص ردیابی چشم بازدیدکنندگان انجام گرفته است نشان می‌دهد که بیشتر آنچه مردم می‌‎بینند در قسمت بالا و چپ صفحه است. طرح F شکل الگوی طبیعی خواندن ما را تقلید می‌کند. یک سایت خدماتی که به صورت موثر طراحی شده باشد با الگوی طبیعی خوانندگان صفحه کار می‌کند.

سلسله مراتب عناصر بصری
حفظ سلسله مراتب عناصر بصری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این کار توسط اندازه، رنگ، تصویر، کنتراست، تایپوگرافی، فضای سفید، بافت و سبک انجام می‌شود. یکی از مهمترین کارکردهای سلسله مراتب عناصر بصری ایجاد یک نقطه کانونی است؛ یعنی مهمترین اطلاعات که باید به بازدیدکنندگان نشان داده شود کدام است.

محتوا
اگر می‌خواهید سایت خدماتی شما بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان بگذارد، بهتر است بدانید علاوه بر اینکه سایت شما باید از طراحی بسیار حرفه‌ای برخوردار باشد، باید از محتوای تخصصی و مناسب سئو نیز بهره‌مند باشد. استفاده از زبان جذاب و گیرا در تولید محتوا می‌تواند در تبدیل کاربر و مخاطب معمولی به مصرف‌کننده وفادار نقش بسیار مهمی ایفا کند. محتوا مهم‌ترین عامل حفظ کاربر در سایت خدماتی شماست.

زمان بارگذاری
انتظار برای بارگذاری یک سایت بازدیدکنندگان را از دست می‌دهد. تقریباً نیمی از بازدیدکنندگان سایت‌ها انتظار دارند سایت در 3 ثانیه یا کمتر بارگذاری شود، در غیر این صورت به سرعت سایت شما را ترک می‌کنند. بهینه سازی اندازه تصاویر به بارگیری سریعتر سایت کمک می‌کند.

سازگاری با گوشی‌های هوشمند (موبایل-فرندلی)
در حال حاضر افراد بیشتری از گوشی‌ها یا سایر دستگاه‌های هوشمند برای مرور سایت‌ها استفاده می‌کنند. مهم است که سایت خدماتی شما به صورت خودکار برای چنین دستگاه‌هایی تنظیم شود و کاربر با تصاویر و حروف بدشکل روبه‌رو نشود.

هزینه طراحی سایت خدماتی   

هزینه طراحی سایت خدماتی

هزینه طراحی سایت خدماتی به تمامی عواملی که در این مطلب به آنها اشاره شد بستگی دارد. هر چقدر امکانات بیشتری به سایت خود اضافه کنید و آن را کاربردی کنید هزینه طراحی نیز به همان میزان افزایش می‌یابد. لازم است بدانید که سرمایه‌گذاری در طراحی سایت خدماتی شما مفید و ضروری است زیرا یک سایت کاربردی به کسب و کارتان جان تازه می‌بخشد. برای بهره‌گیری از تیم باسابقه و متخصص طراحی سایت خدماتی با ما تماس حاصل فرمایید.

امتیازی ثبت نشده است.