با ما در ارتباط باشید: 0314566
مزایای طراحی سایت با وردپرس

سیستم وردپرس یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا برای وبسایت هاست که متخصصان دیجیتال مارکتینگ آن را به ما توصیه می کنند. با ما در این مطلب همراه باشید تا مزایای طراحی سایت وردپرس را با هم بررسی کنیم.

تاریخچه وردپرس

در سال 2001، B2-Cafelog توسط یک برنامه نویس فرانسوی به نام میشل والدریگی به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی با استفاده از PHP (پیش پردازنده Hypertext) و MySQL که یک سیستم مدیریت پایگاه داده است، راه‌اندازی شد. دو سال بعد، مایک لیتل و مت مولن‌وگ با همکاری یکدیگر بنیان وردپرس را بنا نهادند. از آن زمان به بعد نیز سالانه نسخه‌های جدید وردپرس منتشر می‌شوند و در هر یک از آنها مشکلات نسخه‌های قبلی از بین می‌رود.

تاریخچه وردپرس 

چه افرادی از وردپرس استفاده می‌کنند؟

وردپرس از سال 2003 شروع به کار کرده است و محبوب‌ترین نرم افزار طراحی سایت در بازار است. در طی چند سال گذشته، وردپرس به نرم افزار مدیریت محتوای مورد علاقه سایت‌ها تبدیل شده است. گزینه‌های بسیاری برای طراحی سایت وجود دارد، هم به صورت پولی و هم به صورت رایگان و ممکن است انتخاب یک مورد مناسب برای نیاز شما دشوار به نظر برسد.

  • 40 میلیون نفر ماهانه از 24 میلیارد صفحه وردپرس بازدید می‌کنند.
  • ماهانه 70 میلیون پست جدید و 47 میلیون نظر در وردپرس ارسال می‌شود.
  • سایت‌های وردپرس به بیش از 120 زبان از جمله اسپانیایی و هلندی نوشته می‌شوند.
  • کاربران وردپرس شامل CNN ، TED ، UPS و CBS Radio هستند.

چه افرادی از وردپرس استفاده می‌کنند؟ 

10 مزیت طراحی سایت با وردپرس

  1. استفاده ساده و آسان
    این کیفیت به وردپرس کمک می‌کند تا رقبایی مانند دروپال یا جوملا را پشت سر بگذارد و به گزینه مورد علاقه توسعه دهندگان وب در همه جا تبدیل شود و دیگر نیازی به تسلط برHTML ، CSS ، PHP و سایر فناوری‌های پیچیده نیست. اضافه کردن صفحات جدید، پست‌های وبلاگ، تصاویر و غیره به طور منظم بدون مشکل و با سرعت بالا انجام می‌پذیرد. از آنجا که این فناوری بسیار ساده است، زمانی که برای استفاده از آن صرف می‌شود بسیار کاهش می‌یابد.
  2. پایدار و نوآور
    وردپرس با جدیدترین فناوری، روندها و نیازهای کاربر همسو است. عملکرد و هدف یک سایت می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند و خوشبختانه وردپرس با این وظیفه همگام می‌شود. به‌روزرسانی‌های منظم به این معنی است که پنل مدیریت و معماری دیتابیس CMS همچنان با اهمیت باقی می‌ماند، مشکلات برطرف می‌شوند و به طور منظم ویژگی‌های مفید و جالب جدیدی اضافه می‌شوند.
  3. مدریت سایت با هر دستگاهی
    وردپرس مبتنی بر مرورگر است. شما می‌توانید از هر رایانه‌ای که متصل به اینترنت است سایت خود را مدیریت کنید.
  4. بدون نیاز به ویرایش HTML یا FTP
    وردپرس یک سیستم خودگردان است و به نرم افزار ویرایش HTML (مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver) نیازی ندارد. شما می‌توانید بدون اینکه نیازی به نرم افزار HTML یا FTP اضافی داشته باشید یک صفحه یا پست جدید در سایت ایجاد کنید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را بارگذاری و ویرایش کنید، اسناد، ویدیوها، گالری تصاویر و غیره را بارگذاری کنید.
  5. مورد پسند موتورهای جستجو
    کدهای وردپرس بسیار تمیز و ساده هستند و به راحتی، موتورهای جستجو می‌توانند محتوای سایت‌هایی که با وردپرس طراحی شده‌اند را بخوانند و فهرست بندی کنند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می‌تواند کلمات کلیدی، توضیحات و عنوان متا تگ خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی دقیق موتور جستجو را فراهم کند.
  6. گزینه‌های جذاب طراحی
    وردپرس دارای هزاران تم اختصاصی است که بسیاری از آنها رایگان هستند و به شما امکان را می‌دهند که با خلاقیت خود این تم‌ها شخصی سازی کنید.

10 مزیت طراحی سایت با وردپرس 

  1. ساختار
    یکی از ویژگی‌هایی که سئو وردپرس را آماده می‌کند ساختار آن است. سایت‌هایی که دارای ساختار پاک هستند بسیار سریع‌تر بارگذاری می‌شوند و این مدل سایت‌ها نظر بازدیدکنندگان را جلب می‌کنند. وردپرس امکان ایجاد نقشه‌های سایت XML را فراهم می‌کند و به ربات‌های گوگل (وب کراولرها) می‌گوید که صفحات سایت شما در کجا قرار دارند و کدام یک از آنها ارزش خزیدن دارند.
  2. گسترش عملکرد سایت با افزونه‌ها
    آیا قصد دارید تقویم رویداد، گالری ویدیو و تصاویر، توییت و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه‌هایی فراهم می‌کند که اکثر آنها رایگان هستند و یا قیمت آنها بسیار مناسب است. شما از این طریق قادر به اشتراک گذاری محتوای سایت خود خواهید بود.
  3. رابط‌های برنامه نویسی برنامه (API)
    رسانه‌های اجتماعی با ارائه API ها، امکان ادغام سرویس‌های ثالث را با سایت‌های کاربر فراهم می‌کنند. وردپرس هزاران API را در دسترس شما قرار می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا منابع خارجی را در سایت خود ادغام کنید.
  4. پشتیبانی
    انجمن وردپرس شامل هزاران متخصص و داوطلب است که در انجمن‌های مختلف مشاوره و پشتیبانی رایگان ارائه می‌دهند. تمام کاری که شما باید انجام دهید ارسال سوالاتتان است و در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

اگر شما هم می‌خواهید که در بازار پررقابت تجارت‌های آنلاین صدای خود را به گوش مخاطبان‌تان برسانید، با ما در پونه مدیا همراه شوید تا با راه اندازی و طراحی وب سایت شرکتی منحصربه‌فرد مسیر موفقیت را با سرعتی باورنکردنی طی کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
طراحی سایت وردپرس اصفهان
امتیازی ثبت نشده است.