با ما در ارتباط باشید: 0314566
آموزش دیجیتال مارکتینگ

مانند بسیاری از حرفه‌ها، دیجیتال مارکتینگ هم به مجموعه‌ای از مهارت‌های سخت (که یادگیری آن‌ها می‌تواند نسبتاً ساده باشد) و هم به فهرست طولانی‌تری از ویژگی‌های شغلی نیاز دارد که ممکن است برای تسلط پیدا کردن سال‌ها زمان ببرد. شما می‌توانید اصول دیجیتال مارکتینگ را به تنهایی یاد بگیرید، اما از آنجایی که چشم انداز دیجیتال مارکتینگ هرگز از تکامل باز نمی‌ایستد، یادگیری به روش خودآموزی ممکن است بهترین مسیر نباشد. در واقع، دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در چند سال گذشته به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و به بازاریابان مشتاق قصد دارند با صنعت همگام شوند و دریابند چگونه جدیدترین روندها و فناوری‌ها می‌توانند به موفقیت سازمانی منجر شوند. دیجیتال مارکتینگ با سه سوال کارش را آغاز می‌کند؛ چگونه به طور موثر از بازاریابی محتوا برای افزایش ترافیک استفاده کنیم، چگونه از فناوری برای ایجاد کمپین‌های کارآمدتر و تاثیرگذارتر استفاده کنیم و چگونه محتوایی را که تولید می‌کنیم به بهترین نحو در پلتفرم مرتبط منتشر کنیم.

تعریفی از دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یک هدف نیست، بلکه وسیله‌ای برای دستیابی به اهداف مالی کسب و کارها است. دیجیتال مارکتینگ فقط یک استراتژی هم نیست، بلکه مجموعه کاملی از تخصص‌ها را در بر می‌گیرد. بنابراین، اگر قصد دارید وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوید، لازم است بدانید در دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ با چه مبحاثی آشنا می‌شوید و چه تخصص‌هایی را کسب می‌کنید.

  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
    بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فرآیند ایجاد محتوای سفارشی‌سازی‌شده متناسب با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی فردی برای افزایش تعامل و اشتراک‌گذاری است. معنای واقعی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ایجاد محتوای با کیفیت است که با خلق و خوی پلت فرم رسانه‌های اجتماعی هماهنگ باشد. چیزی که شایسته فیس بوک است ممکن است برای لینکدین مناسب نباشد. به طور مشابه، اگر محتوای بصری عالی باشد، برای استوری‌های اینستاگرام مناسب‌تر است. شما در آموزش دیجیتال مارکتینگ می‌آموزید اهداف چگونه شناسایی، اولیت بندی، اندازه گیری و قابل دستیابی می‌شوند. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه در مورد مخاطبان خود به خوبی تحقیق کنید و متوجه شوید که کجا آنها را پیدا خواهید کرد. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه محتوای مرتبط با مخاطب و پلتفرم رسانه اجتماعی خاص ایجاد کنید و کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی چگونه راه اندازی و مدیریت کنید.
  • بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا فرآیند ارائه محتوای با کیفیت به روشی استراتژیک به مخاطبان خاص بر اساس اهداف، نیازها و ترجیحات آنهاست. هدف اصلی پیرامون این اقدام سودآوری است که توسط مشتری انجام می‌پذیرد. برنامه ریزی استراتژی محتوا، ایجاد محتوا و توزیع آن برای جذب مشتریان برای تبدیل و حفظ آنها، وظیفه اصلی بازاریاب محتوا است. شما در آموزش دیجیتال مارکتینگ می‌آموزید که در مورد محصول محتوا تولید کنید، مطالب ساده و روان تهیه کنید، در خصوص قیمت محصولات، دوره‌های آموزشی آنلاین و غیره مطلب تهیه کنید و براساس کسب و کار محتوای جذاب و پرمخاطب ایجاد کنید.

تعریفی از دیجیتال مارکتینگ 

  • بهینه سازی موتورهای جستجو
    سئو به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو است. در حالی که مشغول مطالعه این مطلب هستید بیش از یک میلیارد وب‌سایت در اینترنت وجود دارد. موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) به وسیله روش‌های مختلف مناسب‌ترین پاسخ را برای کاربر پیدا می‌کنند. هنگامی یک سایت در بالای نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرد، بازدیدکنندگان بیشتری به سمت سایت هدایت می‌شوند و در نهایت درآمد بیشتری را برای کسب‌ و کارهای اینترنتی ایجاد می‌کنند. شما در آموزش دیجیتال مارکتینگ یاد می‌گیرد که چگونه تراکم کلمات کلیدی را بالا نگه دارید و از آن هوشمندانه در سراسر محتوا استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که وبسایت برای موبایل مناسب است، از تاثیر سرعت سایت بر سئو آگاه شوید و سهولت ناوبری را بررسی کنید و ایجاد محتوای باکیفیت ترافیک وبسایت را افزایش دهید.
  • بازاریابی موتورهای جستجو
    بازاریابی موتورهای جستجو ترکیبی از سئو و تبلیغات گوگل است. همانطور که بحث شد، سئو عمل به دست آوردن ترافیک از طریق تلاش‌های بدون مزد است، در حالی که تبلیغات پولی با پرداخت پول برای لیست‌های جستجو در موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل، یاهو، سافاری و بینگ، ترافیک را خریداری می‌کند. تبلیغات پولی شامل روش‌هایی مانند PPC (پرداخت به ازای کلیک) و SMM (بازاریابی رسانه‌های اجتماعی) می‌شود. مزایای بازاریابی موتورهای جستجو عمدتاً هدف قرار دادن مخاطب بر اساس زبان و مکان است. شما در آموزش دیجیتال مارکتینگ یاد می‌گیرد از فضای رقابتی و استراتژی‌های رقبا اطلاعات کسب کنید، در مورد شهرت آنلاین کسب و کار مورد نظر تحقیق کنید، تحقیقات فشرده کلمات کلیدی را از طریق ابزارهایی مانند Google Adwords، SEMrush و غیره انجام دهید تا از رقابت و میانگین حجم جستجوی ماهانه مطلع شوید.

دیجیتال مارکتینگ را از کجا شروع کنیم؟ 

دیجیتال مارکتینگ را از کجا شروع کنیم؟

شما باید برای ورود به حرفه پردرآمد دیجیتال مارکتینگ با اصول دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید، وبسایت خود را راه اندازی کنید، از دوره‌های آنلاین یا حضوری دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شوید، در مورد تبلیغات گوگل اطلاعات کسب کنید، در گوگل آنالیتیکس متخصص شوید، به عنوان یک فریلنسر یک شغل دیجیتال مارکتینگ دریافت کنید، در این زمینه کارآموزی کنید، از بروزرسانی‌های جدید مطلع شوید، یاد بگیرید چگونه از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید و به یادگیری ادامه دهید. به عنوان مثال، برای مبتدیان دیجیتال مارکتینگ، اولین گام واضح این است که بدانند دیجیتال مارکتینگ چیست و اجزای اصلی تشکیل دهنده آن کدام است. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین، یک اصطلاح گسترده است که برای توصیف فرآیند بازاریابی در اینترنت استفاده می‌شود. دارای تعدادی مؤلفه است که همه زمینه‌های تبلیغات آنلاین را پوشش می‌دهد. باید بدانید که رشته دیجیتال مارکتینگ به معنای کلاسیک آن یک رشته نیست، بلکه تعدادی فرآیند (کانال) است که می‌تواند در یک کمپین دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده قرار بگیرد.

گروه دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های بازاریابی دیجیتالی در ایران سعی بر آن دارد تا با افزایش اطلاعات شما عزیزان پیرامون مباحث دیجیتال مارکتینگ و ضمن ارتقاء سطح سواد دیجیتال در میان علاقه مندان دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ را به سطحی فرای آن چه تا امروز در دسترس بوده برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

امتیازی ثبت نشده است.