با ما در ارتباط باشید: 0314566
بک لینک پولی چیست؟ (همه چیز در مورد تاثیر بکلینک پولی در رتبه سایت)

بک لینک پولی به بک لینکی گفته می‌شود که به ازای پرداخت هزینه‌ به وب‌سایت شما پیوند داده می‌شود. به طور کلی، گوگل و دیگر موتورهای جستجو از بک لینک‌ها به عنوان عاملی برای تشخیص میزان شهرت وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند. گوگل به عنوان یکی از برترین موتورهای جستجو، پس از بررسی بک لینک‌های پولی موجود در وب‌سایت‌ها به رتبه بندی ‌آنها می‌پردازد. کمیت و کیفیت بک‌ لینک پولی عواملی هستند که توسط گوگل بررسی می‌شوند. بنابر این بک لینک‌های پولی یکی از تأثیرگذارترین عوامل در بهبود سئو وب‌سایت‌ها به شمار می‌روند. با توجه به اینکه دریافت بک لینک رایگان نیازمند زمان و هزینه فراوان است، وب‌سایت‌هایی که به دنبال پیشرفت هستند برای تهیه بک لینک پولی اقدام می‌کنند. با این وجود تمامی بک لینک‌های پولی قابل اطمینان نیستند و دریافت بک لینک نامناسب می‌تواند منجر به جریمه وب‌سایت شما شود. در این مطلب بک لینک پولی و تأثیر آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. با پونه مدیا همراه باشید.

بک لینک پولی چیست؟ 

بک لینک پولی چیست؟

هر لینکی که از وب‌سایت افراد دیگر به وب‌سایت شما پیوند داده شده شود بک لینک نام دارد، اما بک‌ لینک‌ها با روش‌های مختلفی بدست می‌آیند. همانطور که انسان‌ها با شناخت یکدیگر به افرادی که پیش از این ندیده‌اند و هیچ شناختی به او ندارند احترام می‌گذارند، گوگل نیز براساس بک‌ لینک‌های وب‌سایت‌های معتبر وب‌سایت شما را معتبر شناسایی می‌کند. این استراتژی گوگل که رتبه صفحه نام دارد یکی از مهمترین الگوریتم‌های گوگل به شمار می‌رود که با بررسی تعداد بک لینک‌ها و کیفیت آنها صفحات وب‌سایت شما را مورد بررسی قرار می‌‌دهد و اعتباردهی می‌کند. اگر بک لینک‌های موجود در وب‌سایت شما علاوه بر کیفیت بالا از نظر محتوا با صنعتی که در آن فعال هستید نیز همسو باشد، گوگل وب‌سایت شما را به عنوان یک وب‌سایت مرجع شناسایی کرده و در صدر نتایج جستجو به کاربران خود پیشنهاد می‌کند. اما دستیابی به چنین بک لینک ارزشمندی به استراتژی، زمان و هزینه نیاز دارد و به سادگی حاصل نمی‌شود. اگر قصد دارید دستیابی به اهدافتان را تسریع کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای بدست آوردن بک لینک پولی باارزش به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید.

بک لینک پولی چیست؟ 

بک لینک پولی با بک لینک حرفه ای تفاوتی دارد؟

بک لینک حرفه‌ای بک لینکی است که از طریق استراتژی‌های تخصصی و طی زمان بدست بیاید. با وجود اینکه برای دستیابی به بک لینک‌های حرفه ای به طور مستقیم به وب‌سایت‌های مورد نظر هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود، اما باید به متخصصانی که برای بدست آوردن این بک لینک‌‌ها تلاش می‌کنند هزینه قابل توجهی پرداخت گردد. از مزیت‌های بک لینک حرفه‌ ای می‌توان به این نکته اشاره کرد که اطمینان از عدم تقلب و جعلی بودن این چنین بک لینک‌ها نسبت به بک لینک‌های پولی راحت‌تر است. در صورتی که بک لینک شما قوانین و دستورالعمل‌های گوگل را رعایت نکرده‌ باشد به سرعت توسط گوگل پنالتی می‌شود. گاهی اوقات پنالتی شدن وب‌سایت‌ها در حد پرداخت جریمه‌های مالی است و گاهی اوقات وب‌سایت افراد به طور کامل از گوگل حذف می‌شوند و دیگر اجازه فعالیت نخواهند داشت. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم برای بدست آوردن بک لینک پولی معتبر که به تمامی قوانین گوگل احترام بگذارد و به مرور زمان کیفیت کلی وب‌سایت کاهش پیدا نکند، به شرکت‌هایی مراجعه کنید که در این زمینه متخصص هستند و اعتبار دارند.

بک لینک پولی با بک لینک حرفه ای تفاوتی دارد؟
 

بک لینک پولی و خریدنی چه فرقی دارند؟

بات‌های گوگل که با نام گوگل اسپایدرز شناخته می‌شوند، از بک لینک‌ها برای پیدا کردن صفحات جدید وب‌سایت شما استفاده می‌کنند. این استراتژی گوگل که یکی از اصلی‌ترین‌ روش‌های کرالینگ و فهرست‌بندی محتوا محسوب می‌شود شما را ملزم به استفاده از بک لینک‌های معتبر می‌کند. منظور از بک لینک‌های پولی معتبر بک لینک‌هایی هستند که با زیر پا گذاشتن قوانین گوگل در لینک سازی و پیروی و از سئو کلا سیاه اعتبار وب‌سایت شما را به خطر نمی‌اندازند. به طور کلی این لینک‌ها شامل لینک‌های فالو و نوفالو می‌شوند. زمانی که یک پست بر روی سایت‌ها مختلف آپلود می‌شود، گوگل پستی را که دارای لینک‌های طبیعی باشد را معتبر شناسایی می‌کند. این لینک‌‌های قدرتمند که در رتبه‌ بندی بهتر وب‌سایت شما نقش دارند فالو نامیده می‌شوند. لینک‌های نوفالو در حقیقت همان لینک‌های قبلی هستند که به دلیل جلوگیری از لینک سازی بیش از حد، سوءاستفاده وب‌سایت‌های غیر مرتبط و دستکاری‌های سئو کلاه سیاه دارای تگ نوفالو می‌شوند. به همین دلیل گوگل وب‌سایت‌ها را ملزم به افشای تهیه وب‌سایت‌های پولی می‌کند. با این وجود، بک لینک پولی و خریدنی به شما کمک می‌کنند در صورت رعایت قوانین گوگل در کمترین زمان به اهداف سئو خود دست پیدا کنید و زمان و هزینه بیشتر را به دیگر جنبه‌های کسب و کار خود اختصاص دهید.

بک لینک پولی و خریدنی چه فرقی دارند؟ 

آیا بک لینک پولی واقعاً مؤثر است؟

به طور کلی، گوگل به دنبال لینک سازی طبیعی است. این بدان معناست که وب‌سایت‌ها باید از خرید انبوه بک لینک‌های کم کیفیت و غیر مرتبط دوری کنند و به هر قیمتی برای وب‌سایت خود بک لینک پولی تهیه نکنند. بک لینک پولی علاوه بر اینکه در موفقیت کسب و کارهای نوپا و تازه تأسیس شده موثر عمل می‌کند با مزیت‌هایی که در ادامه مطالعه می‌کنید، به وب‌سایت شما اعتبار می‌بخشد.    

  • صرفه جویی در زمان: شروع هر کاری از نقطه صفر به زمان زیادی نیاز دارد و دستیابی به نتایج مورد نظر امری غیرقابل پیش‌بینی است. به این دلیل بسیاری از شرکت‌ها برای تسریع دستیابی به اهداف خود از بک لینک پولی استفاده می‌کنند.
  • تضمین موفقیت در لینک سازی: همانطور که پیش از این اشاره شد، لینک سازی نیاز به مهارت دارد. با وجود اینکه آموزش‌های رایگان گام به گام لینک سازی در اینترنت موجود است، اما انجام و دریافت نتیجه به این سادگی حاصل نمی‌گردد. بک لینک پولی به افرادی که قصد دارند با لینک‌های طبیعی به بهبود سئو وب‌سایت خود بپردازند، کمک قابل توجهی می‌کند.

آیا بک لینک پولی واقعاً مؤثر است؟ 

  • محتوا: مهم‌ترین عامل دستیابی به بک لینک‌های باارزش برخورداری از محتوای درجه یک و کاربردی است. تا زمانی که وب‌سایت شما محتوای کاربرپسند نداشته باشد، به هیچ عنوان نمی‌توانید برای دستیابی به بک لینک غیر پولی اقدام کنید و وب‌سایت‌های دیگر وب‌سایت شما را با ارزش شناسایی نمی‌کنند. با این وجود می‌توانید با بک لینک پولی رتبه بندی مورد نظر خود را بدست آورید.

مزیت‌های ذکر شده تنها چند مزیت کوچک از تأثیر بک لینک پولی در سئو وب‌سایت شما و رتبه بندی آن در نتایج گوگل است. اگر به بک لینک‌ها و نحوه دستیابی به آنها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب دیگر پونه مدیا را در این خصوص مطالعه کنید.  

امتیازی ثبت نشده است.