با ما در ارتباط باشید: 0314566
بک لینک باکیفیت چیست؟

با وجود اینکه در سا‌ل‌های اخیر الگوریتم‌های گوگل برای شناسایی وب‌سایت‌های برتر چندین مرتبه به‌روزرسانی‌ شده‌اند، باز هم دریافت بک لینک در این الگوریتم‌ها مشاهده شده و به عنوان یکی از موثرترین روش‌های بهبود رتبه‌ بندی گوگل شناخته می‌شود. در نظر گوگل بک لینک‌ها در سه گروه تقسیم بندی می‌شوند: بک لینک با کیفیت پایین، بک لینک با کیفیت متوسط و بک لینک باکیفیت بالا. گوگل بک لینک‌های بی‌کیفیت را به عنوان اسپم یا هرزنامه شناسایی می‌کند. این نوع بک لینک‌ها از طریق روش‌های غیرمعتبر و برخلاف قوانین گوگل ایجاد شده‌اند. بک لینک‌هایی که کیفیت متوسط دارند با وجود اینکه ساده‌تر از بک لینک باکیفیت دریافت می‌شوند، اعتبار قابل توجهی دارند. بک لینک‌های باکیفیت که بیشترین ارزش را دارند، دشوارتر به دست می‌آیند و از بالاترین استانداردهای گوگل برخوردار هستند. با تشخیص کیفیت بک لینک می‌توان به این پرسش که آیا بک لینک مورد نظر ارزش صرف زمان و هزینه را دارد یا خیر، پاسخ داد.

بک لینک باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

اگر بک لینک شما دارای ویژگی‌های زیر باشد، می توان آن را یک بک لینک باکیفیت تلقی کرد.

بک لینک باکیفیت مرتبط است

محتوای بک لینک دریافت شده باید با محتوای وب‌سایت شما مرتبط و همسو باشد. این ویژگی باعث افزایش بازدید کننده و ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما می‌شود. به عنوان مثال، اگر وب‌سایت شما معمار هستید و وب‌سایت تخصصی معماری دارید، بهترین بک لینک‌هایی که می‌توانید برای دریافت آنها اقدام کنید باید دارای محتوای ساخت و ساز و مصالح ساختمانی باشند. این بدان معناست که اگر فردی به دنبال مصالح ساختمانی می‌گردد احتمال اینکه به دنبال یک معمار باشد نیز وجود دارد، در نتیجه با شما آشنا می‌شود.

بک لینک باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ 

بک لینک باکیفیت قابل اعتماد است

 با توجه به افزایش وب‌سایت‌هایی که به موضوعات و محتواهای متنوع می‌پردازند، تشخیص و دستیابی به وب‌سایت قابل اعتماد بسیار دشوار شده است. اگر به دنبال بک لینک باکیفیت هستید باید سایت‌هایی که در دید گوگل معتبر هستند را شناسایی کنید. به عنوان مثال، گوگل وب‌سایت‌هایی که دارای پسوند .com و .net هستند را معتبر شناسایی می‌کند. همچنین وب‌سایت‌هایی که از طریق طراحی سازگار با گوشی‌های هوشمند می‌توانند تجربه کاربری رضایت بخشی را رقم بزنند در نتایج برتر گوگل قرار می‌گیرند.

بک لینک باکیفیت به دریافت ترافیک منجر می شود

 پیش از اینکه به بهبود رتبه وب‌سایت خود در نتایج گوگل فکر کنید، یادتان باشد که بک‌ لینک‌ها در هدایت ترافیک ارگانیک نقش قابل توجهی ایفا می‌کنند. به طور کلی دریافت بک لینک باکیفیت به عنوان منبعی که به افزایش بازدید کننده وب‌سایت شما کمک می‌کند، می‌تواند چالش برانگیز باشد. وب‌سایت‌هایی که ترافیک بالایی دارند با بکارگیری استراتژی‌های منحصر به فرد و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی توانسته‌اند کلیک‌های بی‌شماری دریافت کنند. به همین دلیل بک لینک باکیفیت می‌تواند به وب‌سایت شما در دریافت ترافیک کمک شایسته‌ای بکند.

بک لینک باکیفیت با وب‌سایت‌های مرجع ارتباط دارد

 از ویژگی‌های دیگر بک لینک باکیفیت می‌توان به مرجع بودن آن اشاره کرد. برای اعتبارسنحی وب‌سایت مورد نظر می‌توانید از ابزارهای آنلاین استفاده کنید. یکی از برترین و قابل‌ اعتمادترین ابزارها توسط شرکت MOZ تهیه شده است که وب‌سایت‌ها را از صفر تا صد اعتبار می‌دهد. لازم است بدانید که هر چه دامنه وب‌سایت از قدمت بالاتری برخوردار باشد اعتبار بالاتری کسب می‌کند.  

بک لینک باکیفیت با وب‌سایت‌های مرجع ارتباط دارد 

خرید بک لینک با کیفیت چقدر اهمیت دارد؟

مهمترین اهمیت خرید بک لینک باکیفیت صرفه جویی در زمان است. با توجه به اینکه برای دریافت بک لینک باکیفیت باید از تکنیک‌های تخصصی استفاده کرد، این فرایند نیازمند صرف تلاش و زمان بسیار زیاد است. با وجود اینکه اینترنت مملوء از روش‌های دریافت بک لینک و لینک سازی است، اما دستیابی به هدف مورد نظر به مهارت و تخصص نیاز دارد. خرید بک لینک از شرکت‌های معتبر علاوه بر اینکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به اهدافتان می‌رساند، اعتبار بک لینک دریافتی را نیز تضمین می‌کند. خرید بک لینک با کیفیت با مدیریت زمان به شما کمک می‌کند تا به موارد دیگر کسب و کارتان رسیدگی کنید، سریع‌تر به اهدافتان برسید و در نهایت با سرعت بیشتری به درآمدزایی دست یابید.

خرید بک لینک با کیفیت برای پنالتی نشدن توسط گوگل

پنالتی‌های گوگل به هیچ عنوان خوب نیستند! پنالتی گوگل نشانه نقطه ضعف استراتژی‌هایی است که شما برای رتبه بندی گوگل بکار برده‌اید. علاوه بر این، پنالتی گوگل به عنوان نقطه قوت رقبای شما شناخته می‌شود. زمانی که گوگل بک‌ لینک‌های نامعتبر در صفحات وب‌سایت شما مشاهده کند، بی‌درنگ جریمه‌های مخصوص لینک‌ها را اجرا می‌کند. پنالتی‌های گوگل به این جا ختم نمی‌شود. اگر کیفیت بک لینک شما از نظر گوگل کاهش پیدا کند و از قوانین آن پیروی نکند، شما را جریمه خواهد کرد. با وجود اینکه گوگل به دلایل مختلف می‌تواند بک لینک‌ها را پنالتی کند، روش‌های کاربردی برای جلوگیری از این موضوع وجود دارد که ساده‌ترین آنها خرید بک لینک با کیفیت برای پنالتی نشدن توسط گوگل است. زمانی که شما از یک شرکت معتبر بک لینک تهیه می‌کنید، متخصصان این شرکت به شما تضمین می‌دهند که همانند دوربین‌های امنیتی بک‌ لینک‌های مورد استفاده شما را همیشه زیر نظر دارند و تجزیه و تحلیل می‌کنند. یکی دیگر از مزایای خرید بک لینک با کیفیت برای پنالتی نشدن توسط گوگل این است که متخصصان این شرکت‌ها دانش بسیار جامعی از الگوریتم‌های گوگل دارند. به عنوان مثال الگوریتم پنگوئن که به طور خاص مسئول شناسایی بک لینک‌ها است به شناسایی بک لینک‌های نامربوط، هرزنامه‌ها، بیش از حد بهینه شده یا دستکاری شده می‌پردازد. این چنین بک لینک‌ها به وسیله پنگوئن جریمه می‌شوند و در پی آن رتبه وب‌سایت شما به‌شدت کاهش می‌یابد. استفاده از بک لینک‌هایی که به صورت تخصصی و دقیق زیر نظر باشند از تمامی موارد ذکر شده جلوگیری خواهد کرد.

آیا بدون خرید بک لینک قوی می‌توان به نتایج برتر صعود کرد؟ 

آیا بدون خرید بک لینک قوی می‌توان به نتایج برتر صعود کرد؟

بسیاری از مالکان سایت‌های تجاری و شخصی بر این باورند که بدون خرید بک لینک قوی می‌توان به نتایج برتر صعود کرد. این باور به هیچ عنوان اشتباه نیست، اما زمان و هزینه‌های جانبی که برای صعود به نتایج برتر گوگل صرف می‌شود عواملی هستند که در نگاه اول مورد توجه قرار نمی‌گیرند. برای درک این موضوع کافی است به سئو و عواملی که در سئوی موفق نقش دارند نگاهی بیندازیم. یکی از قدرتمندترین عوامل تأثیر گذار در بهبود افزایش سئو سایت بک لینک‌ها شناخته می‌شوند. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که با بهره‌گیری از چند عامل موثر در سئو در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید، زیرا سئو بکارگیری عوامل تخصصی مختلف است. شما می‌توانید از آموزش‌های رایگان لینک سازی موجود در سایت‌های معتبر برای دریافت بک لینک استفاده کنید، ولی بهتر است پیش از اقدام به هر کاری به موارد زیر توجه کنید:

  • برای دریافت بک لینک از وب‌سایت‌های معتبر لازم است با آنها مکاتبه کنید و زمان پاسخ‌گویی و نحوه پاسخ دادن این وب‌سایت‌ها به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیستند. در حالی که شرکت‌های معتبر با این چنین وب‌سایت‌ها ارتباط دارند و با چند تماس می‌توانند برای شما بک لینک تهیه کنند. 
  • لازمه دریافت بک لینک باکیفیت این است که وب‌سایت شما دارای محتوای درجه یک، حرفه‌ای، آموزنده و در عین حال سرگرم‌کننده باشد. تولید چنین محتوایی نیازمند صرف زمان و هزینه است.
  • اطلاع از دستورالعمل‌های الگوریتم‌های گوگل که هر کدام سالانه چندین مرتبه به‌روزرسانی می‌شوند نیز با استخدام کارشناسانی دارد که باید به صورت پروژه‌ای یا ماهانه با آنها همکاری کنید. پس منطقی است که برای صرفه جویی در هزینه و زمان برای خرید بک لینک باکیفیت اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گرفتن بک لینک معتبر و استراتژی های به دست آوردن آن، همین حالا با کارشناسان ما در پونه مدیا تماس حاصل فرمایید.

امتیازی ثبت نشده است.