با ما در ارتباط باشید: 0314566
آیا می توانم سئو سایت را خودم انجام دهم؟

طراحی سایت از جمله کارهایی است که به نیرویی متخصص و با سلیقه نیاز دارد. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها ایجاد سایت خود را به شرکت های فعال در این زمینه می سپارند و خود دست به این کار نمی زنند. اما سوال بسیاری از افراد این است که آیا می توانم سئو سایت را خودم انجام دهم؟ آیا سئو سایت نیاز به متخصص ندارد و می توان آن را به هر فردی سپرد؟ اگر شما به عنوان یکی از مدیران وبسایت قصد بهبود وضعیت سئو سایت خود را دارید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

چگونه سایت خود را سئو کنم؟

برخی از افراد تمایل دارند که کارهای سئو سایت خود را انجام دهند. به خاطر داشته باشید که سئوی حرفه ای برای به هدف رسیدن به زمان زیادی نیاز دارد. همچنین در بسیاری از مواقع این اقدامات چالش برانگیز و گیج کننده هستند.
اگر شما بخواهید موتور جدیدی را روی خودروی خود نصب کنید، به سراغ یک تعمیرگاه ماهر می روید یا خودتان دست به کار می شوید؟ بدون تردید برای انجام این کار یک تعمیرگاه معتبر را برمی گزینید. بنابراین در پاسخ به سوال آیا می توانم سئو سایت را خودم انجام دهم؟ باید گفت که پاسخ منفی است، به همان دلیلی که برای دندان درد باید به دندانپزشک مراجعه نمود.

آیا می توانم سئو سایت را خودم انجام دهم؟

مقالات آموزش سئو را از کجا می توان یافت؟

شما می توانید با کمک مقالات آموزش ترفند های سئو موجود در اینترنت تا حدودی با مباحث و تکنیک های سئو آشنا شوید. این کار در حدود یک الی سه ماه زمان نیاز دارد. البته شما باید در این مدت به صورت عملی نیز آموزش های سئو خود را روی یک سایت پیاده سازی کنید. اما برای اینکه به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شوید، حداقل 2 سال زمان همراه با تلاش بسیار لازم است.
در اول باید ذکر شود، اگر به دنبال منبعی پربازده هستید که تمامی نکات را به شما آموزش دهد، بهتر است با پونه مدیا همراه باشید و به اطلاعات خود بیفزایید.
یکی دیگر از بزرگترین سایت های ارائه دهنده فیلم های آموزشی سایت Udemy است. همچنین در گوگل و searchenginejournal.com نیز می توانید مقالات بسیاری مفیدی را پیدا کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

بهترین دوره آموزش سئو

چه کسانی می توانند سایت خودشان را سئو کنند؟

برای اینکه سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، باید نکات و اصول سئو را رعایت کنید. به پرسش آیا می توانم سئو سایت را خودم انجام دهم؟ بر می گردیم. به طور کلی افرادی می توانند سئو سایت خود را انجام دهند که پاسخ مثبتی به پرسش های زیر بدهند. در غیر این صورت بهتر است که سئو سایت خود را به یک متخصص بسپارید.
لازم به ذکر است که مطالب درج شده در مقالات و آموزش های سئو با آنچه در عمل اجرا می شود، تفاوت های تکنیکی بسیاری دارد. همچنین به یاد داشته باشید که متخصصان سئو با چندین سایت همکاری دارند و تجربیات مناسب را در زمینه سئو سایت کسب کرده اند.

آیا می توانم سئو سایت را خودم انجام دهم؟

آیا با HTML آشنایی دارید؟

شما باید توانایی تغییر متن و کدهای HTML را برای اجرای اصول سئو داشته باشید، بنابراین تسلط کافی بر این موارد ضروری است.
آیا از عهده بروزرسانی محتوای وب سایت خود بر می آیید؟
شما باید مطالب به روز و جدیدی را در سایت خود منتشر کنید. در کل بروزرسانی سایت در چند سال اخیر عاملی موثر در کسب رتبه های برتر در صفحه اول نتایج گوگل است.
آیا با کلمات کلیدی و نحوه انتخاب آن ها آشنایی دارید؟
شما باید توانایی پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با حوزه کاری خود را داشته باشید و سئو سایت خود را بر اساس این کلمات انجام دهید. کلمات کلیدی و تنوع آن ها در مطالب سایت نقش مهمی در پیشرفت سایت دارند.
آیا به ابزار مربوط به سئو سایت دسترسی دارید و کار با آن ها را بلد هستید؟
برای سئو بخش های مختلف سایت باید به ابزارها و برنامه های آنالیز خاصی دسترسی پیدا کنید. برخی از این ابزارها گران قیمت هستند و به دانش و تسلط کامل نیاز دارند. همچنین شما باید برای سئو سایت خود به گوگل وبمستر نیز تسلط داشته باشید.

زمان برای شما چقدر ارزشمند است؟

به یاد داشته باشید که زمان ارزش زیادی برای کسب و کارهای مختلف دارد. مسئله زمان به خصوص اگر در رقابت با افراد و کسب و کارهای بیشتری باشید، اهمیت بیشتری می یابد. به طور کلی تمام مراحل بهینه سازی و سئو سایت به زمان زیادی نیاز دارد. ممکن است که شما با مطالعه و یادگیری از عهده انجام فرآیندهای سئو سایت به درستی بر آیید، اما زمان لازم برای انجام این کار را نیز در نظر بگیرید. از این زمان چه استفاده دیگری می توانستید بکنید؟

آیا می توانم سئو سایت را خودم انجام دهم؟

سئو کردن سایت برای همه افراد مقدور و عقلانی نیست

آیا می توانم سئو سایت را خودم انجام دهم؟ باید گفت که به جای تلاش در جهت یادگیری تکنیک های سئو بهتر است که زمان و انرژی خود را روی توسعه کسب و کار خود و افزایش فروش بگذارنید. زیرا یادگیری اصول سئو به صورت حرفه ای به تلاش و زمان زیادی نیاز دارد. همچنین در صورت انجام راهکارهای سئو روی سایت برای رسیدن به اهداف خود باید صبور باشید.
شما در راه سئو سایت خود ممکن است که اشتباهات زیادی مرتکب شوید که مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای جبران آن ها گردید. بنابراین توصیه می شود که بهبود وضعیت سئو سایت خود را به افراد و شرکت های با تجربه در این زمینه مانند شرکت پونه مدیا بسپارید.

آیا می توانم سئو سایت را خودم انجام دهم؟

برای سئو سایت خود به متخصصان و شرکت های سئو مراجعه کنید

فرض کنید که تعمیر کامپیوتر خود را به یک تعمیرکار خودرو یا یک حسابدار بسپارید، به نظر شما این کار چه نتیجه ای خواهد داشت؟ برای جبران مشکل به وجود آمده چه میزان باید هزینه کنید؟ سپردن بهبود وضعیت سئو سایت به فرد نامناسب نیز همین وضعیت را به وجود می آورد.
شما برای انجام سئو حرفه ای و تخصصی به یک سئوکار با تجربه نیاز دارید. این فرد باید در این زمینه آموزش های لازم را دیده باشد تا نتایج فوق العاده ای را برای سایت شما به ارمغان آورد. بنابراین شما باید شرکت مناسبی را برای ارتقاء سایت خود انتخاب کنید که مشتریان راضی بسیاری داشته باشد. پشتیبانی همیشگی و مسئولانه نیز از دیگر ویژگی هایی است که باید در هنگام انتخاب شرکت مورد نظر به آن توجه کنید.
شرکت پونه مدیا با متخصصان حرفه ای و به روز در انجام آزمایش، تجزیه و تحلیل وب سایت ها شما را در رسیدن به هدفتان یاری می رساند. برای اطلاع از خدمات سئو در اصفهان و سئو محلی در همه شهرهای ایران با ما در تماس باشید.

5 از 5