با ما در ارتباط باشید: 0314566
ثبت دامنه .ASIA
ثبت دامنه .ASIA

امکان ثبت دامنه براساس موقعیت جغرافیایی اشخاص وجود دارد و پسوند دامنه ASIA از جمله پشوند هایی می باشد که مربوط به محدوده جغرافیایی آسیا میباشد و تنها افرادی میتوانند دامنه خود را با این پسوند ثبت نمایند که دارای آدرس و شماره تلفن معتبر در یکی از کشور های قاره آسیا باشند. همچنین لازم بذکر است که امکان ثبت دامنه برای مدت زمان حداقل یک سال تا ده سال وجود دارد.

ثبت دامنه .ASIA

جهت ثبت دامنه با پسوند ASIA نام دامنه باید حداقل سه کاراکتر و حداکثر 63 کاراکتر باشد و با یک حرف یا عدد شروع و یا با یک حرف و عدد پایان یابد و امکان استفاده از فضای خالی یا space برای نام دامنه وجود ندارد.

برای ایجاد فاصله بین دو کلمه در نام دامنه می توانید از خط فاصله یا dash استفاده نمایید و البته به این نکت توجه داشته باشید کاراکتر های ?!&* و یا مشابه چنین علامت هایی برای نام دامنه مجاز نمیباشند و دامنه هایی که دارای چنین کاراکتر هایی باشند ثبت نمی گردند.

جهت دامنه ASIA همانند هر دامنه دیگری باید وارد پورتال مشتریان پونه مدیا به آدرس https://cp.poonehmedia.com/clientarea.php شده، اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید و یا در صورتی که قبلا ثبت نام نکرده اید، ثبت نام نموده و سپس در قسمت سفارش جدید، بروی گزینه ثبت دامنه کلیک نمایید و نام دامنه خود را وارد کنید تا در صورت آزاد بودن دامنه با پسوند مورد نظر مابقی مراحل ثبت دامنه را انجام دهید.

جهت اطلاع از قیمت ها و همچنین بررسی آزاد بودن و یا نبودن دامنه موردنظر می توانید از لینک https://www.poonehmedia.com/services/hosting/domain استفاده نمایید و سپس نسبت به ثبت دامنه خود اقدام نمایید.

پس از ثبت دامنه با پسوند ASIA همانند هر دامنه دیگری امکان انتقال دامنه، مدیریت NameServer دامنه و ... وجود دارد و شما از طریق پنل کاربری که تیم پونه مدیا در اختیارتان قرار می دهد می توانید دامنه خود را مدیریت نمایید.

5 از 5