با ما در ارتباط باشید: 0314566
شرکت طراحی سایت

اگر تصمیم گرفته‌اید از طریق یک سایت تجاری وارد بازار پرهیاهوی آنلاین شوید و نام خود را روی زبان‌ها بیندازید، حالا بهترین موقع است. شما با کمک بهترین شرکت طراحی سایت متخصص می‌توانید به اهداف تجاری کسب و کارتان دست پیدا کنید. اما سوال ما از شما این است که آیا می‌دانید چگونه سایت تخصصی خودتان را راه بیندازید و برای این کار از چه کسانی کمک بگیرید؟ با پاسخ به این سوال به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که کدام یک از شرکت‌های طراحی وب سایت می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند.

اهمیت طراحی سایت

طراحی سایت از آن اقداماتی است که باید در اسرع وقت در اولویت قرار بگیرند. چرا؟

وب سایت شما تعیین کننده تأثیر اولیه بر مخاطبان شماست
وقتی مخاطبان از سایت شما بازدید می‌کنند، اولین برداشت آنها از تجارت شما از طریق ظاهر سایتتان اتفاق می‌افتد، آنها در عرض چند ثانیه در مورد تجارت شما قضاوت می‌کنند. شما با دانستن این موضوع تصمیم می‌گیرید در این چند ثانیه اول تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود بگذارید. اگر سایت شما جذاب کافی نداشته باشد یا قدیمی به نظر برسد، مخاطبان شما بلافاصله تصور منفی از تجارت شما خواهند داشت و از سایتتان خارج می‌شوند و دوباره به گوگل مراجعه می‌کنند. طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بر نحوه درک مخاطب از برند شما تأثیر می‌گذارد. یک طراحی خوب به شما کمک می‌کند تا آگهی‌های خود را در صفحات خودتان داشته باشید و نیازی به تبلیغ در سایت‌های دیگر نداشته باشید.

وب سایت به استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (سئو) شما کمک می‌کند
بسیاری از عناصر و شیوه‌های طراحی سایت بر نحوه انتشار محتوا در سایت شما تأثیر می‌گذارند که این موضوع به طور مستقیم بر بهینه سازی موتورهای جستجو تاثیرگذار است. اگر شرکت طراحی سایت از ابتدا برای سئوی سایت شما استراتژی خاصی نداشته باشد شما را مجبور می‌کند چندین و چند بار برای دسترسی به سئو مناسب و کاربردی هزینه کنید.

داشتن سایت حرفه‌ای اعتماد مخاطبان شما را جلب می‌کند
مردم به سایت‌هایی که ضعیف طراحی شده باشند اعتماد ندارند. آنها ممکن است سایت شما را خسته کننده یا مشکوک ببینند زیرا سایت شما به‌روز نیست. به شخصی فکر کنید که به دنبال سفارش عمده در یک شرکت تولیدی است و مبلغ هنگفتی نیز هزینه می‌کند، اما اگر سایت شما طراحی قدیمی داشته باشد مشتری به کسب و کار شما اعتماد نمی‌کند و از رقبایتان خرید می‌کند. به همین راحتی می‌توانید فرصت‌های زیادی را از دست بدهید.

رقبای شما از طراحی سایت بیشترین استفاده را می‌کنند
اگر می‌خواهید بدانید چرا طراحی سایت در کسب و کار شما از اهمیت بالایی برخوردار است به این دلیل اصلی فکر کنید: رقبای شما در حال حاضر از طراحی سایت بهره‌مند شده‌اند. اگر می‌خواهید در رقابت با آنها حضور داشته باشید و حتی از آنها پیشی بگیرید از یک شرکت طراحی سایت متخصص و با سابقه کمک بگیرید.
لازم به ذکر است که اهمیت مالکیت یک سایت حرفه‌ای و جذاب به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود. حالا که تصمیم گرفته‌اید برای طراحی سایت سرمایه گذاری کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم اول با عناصر یک سایت کاربردی آشنا شوید و سپس وظایف شرکت طراحی سایت را بشناسید تا سطح انتظارات خود را بهتر بدانید و بتوانید متخصصان را نسبت وظایف‌شان پاسخگو کنید.

اهمیت طراحی سایت 

عناصر مهم در طراحی سایت

حالا وقت آن است عناصری که باعث خلق یک سایت باکیفیت می‌شوند را بررسی کنیم:

ناوبری روان
وقتی کاربران وارد سایت شما می‌شوند، می‌خواهند به راحتی و سریع به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند. اگر می‌خواهید کاربر در سایت شما سردرگم نشود باید ناوبری‌ای را اجرا کنید که استفاده از آن برای مخاطبان آسان باشد. فراموش نکنید که کاربران نمی‌خواهند برای دسترسی به اطلاعات مورد نظرشان تلاش کنند و در صورتیکه که آنها را به سرعت پیدا نکنند از سایت شما خارج می‌شوند.

طراحی تعاملی (ریسپانسیو)
با افزایش استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه، طراحی رسیپانسیو بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. مخاطبان شما از طریق دستگاه‌هایی نظیر تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها به سایت شما مراجعه می‌کنند. اگر می‌خواهید کاربران سایتتان را ترک نکنند، باید اطمینان حاصل کنید که هر شخص تجربه مثبتی از سایت شما به دست می‌آورد. یعنی سایت شما با انواع دستگاه‌های هوشمند سازگار است و از اندازه مناسب سایت شما در این دستگاه‌ها اطمینان حاصل می‌کند.

سرعت بارگذاری صفحات
سرعت بارگذاری صفحات یکی از مهم‌ترین عناصر طراحی سایت است. شرکت طراحی سایت این اطمینان را باید به شما بدهد که صفحه سایت سریع بارگذاری می‌شود، بنابراین مخاطبان شما می‌توانند به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اگر بارگذاری سایت شما خیلی طولانی شود، علاقه مخاطبان از بین می‌رود و به نتایج جستجو باز می‌گردند.

عناصر مهم در طراحی سایت 

مسئولیت های شرکت طراحی سایت در قبال شما

شرح وظایف شرکت طراحی سایت که در هر دو مهارت فنی و خلاقیت متخصص باشد، به طور معمول شامل موارد زیر می‌شود:

  • طراحی سایت جذاب و کاربردی
  • اطلاعات به‌روز در خصوص فناوری و طراحی سایت
  • یکپارچه سازی سایت
  • بهینه سازی سایت برای حداکثر سرعت و مقیاس‌پذیری
  • مهارت در نرم افزار / زبان‌های برنامه نویسی مناسب مانند HTML و Javascript
  • طراحی سایت مناسب سئو
  • ارتباط با توسعه‌دهندگان وب
  • اطمینان از عملکرد سایت و ثبات در دستگاه‌های مختلف، مانند دسک تاپ، موبایل و تبلت
  • کار با تیم‌های بازاریابی محتوا و معرفی متخصصان دیجیتال مارکتینگ
  • ارائه پشتیبانی داخلی و خدمات مشتری خارجی در کل مراحل ساخت و راه‌اندازی سایت

مسئولیت های شرکت طراحی سایت در قبال شما 

مهارت‌های کلیدی شرکت طراحی سایت

  • خلاقیت
  • صبر
  • توجه به جزئیاتپ
  • مهارت‌های تحلیلی
  • مهارت‌های ارتباطی
  • توانایی فنی
  • مهارت‌های فناوری اطلاعات
  • دانش سئو
  • تجربه استفاده از برنامه‌هایی مانند PhotoShop و InDesign

پونه مدیا یکی از بزرگ ترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت در ایران است. ما با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و بیش از هزار نمونه پروژه موفق می توانیم چراغ راه شما در مسیر آنلاین کردن کسب و کارتان باشیم. برای تماس با پونه مدیا می توانید از طریق وب سایت و شماره تلفن های شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امتیازی ثبت نشده است.