با ما در ارتباط باشید: 0314566
مزایای فعالیت در شبکه های اجتماعی برای وب مسترها

مزایای فعالیت در شبکه های اجتماعی برای وب مسترها

1: به دست آوردن لینک های با ارزش

اول از همه به توضیح این نکته میپردازیم که لینک با ارزش چه ویژگی هایی دارد :

الف : یک لینک با ارزش دارای عنوان ، آدرس و توضیحات مناسب است. به عنوان مثال برای یک شرکت طراحی سایت لینک شدن با عنوان گوشی موبایل خیلی با ارزش نیست و همچنین بهتر است لینک ها به آدرس صفحات مهم و مرتبط با عنوان داده شده باشد.

ب : صفحه ای که شما را لینک کرده است باید با شما و یا سایت شما ارتباط موضوعی داشته باشد و دارای رتبه و بازدید نسبتا مناسبی باشد بنابراین لینک های موجود در شبکه های اجتماعی را چون شما خودتان قرار میدهید ، هم از عنوان و آدرس مناسب برخودار هستند و هم صفحه شما در شبکه های اجتماعی با سایت شما ارتباط موضوعی دارند. البته این مسئله نیز وجود دارد که بعضی لینک ها در برخی شبکه های اجتماعی غیرمستقیم و یاno-follow میباشد ولی بازهم در افزایش رتبه سایت شما تاثیر دارند.

2 : افزایش بازدید

این موضوع کاملا مشخص است. قرار گرفتن لینک آدرس شما در معرض دید بازدیدکنندگان باعث هدایت آنها به سایت و در نتیجه افزایش بازدید میگردد و تاثیر زیادی روی رتبه الکسا و تاثیر خوبی هم در رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو دارد.

3 : شهرت

از گذشته تا به امروز یکی از روش های تبلیغات قرار دادن برند در معرض دید مردم و تکرار این مسئله بوده است. وقتی شما حضور فعالی در شبکه های اجتماعی و دیگر جوامع اینترنتی داشته باشید مسلما بیشتر دیده خواهید شد بنابراین شما و یا برندتان شناخته تر خواهد شد.

4 : تبلیغات رایگان

شبکه های اجتماعی این فرصت را به شما میدهند که به رایگان محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید و از این راه بدون هیچ هزینه ای به تبلیغات بپردازید.

5 : جمع آوری کاربران هدف

شما خیلی راحت میتوانید کاربران علاقه مند به خدمات و محصولات خود را جمع آوری نمائید. با جستجوی موضوعات مورد نظر در شبکه های اجتماعی این افراد را شناسایی کرده و به جمع دوستان ، گروه ها و یا حلقه های خود اضافه کنید. کاربران هدف به شما و خدمات و محصولاتتان علاقه مند هستند و تبدیل آنها به مشتری بسیار آسان تر از تبدیل سایر کاربران به مشتری میباشد. بنابراین جمع آوری کاربران هدف تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و یا بهبود کسب و کار شما خواهد داشت.

6 : تعامل بیشتر با بازدیدکنندگان

شبکه های اجتماعی این امکان را فراهم کرده اند که به راحتی مشتریان ، مراجعان و بازدیدکنندگان خود را بهتر بشناسید و با آنها تعامل راحت تری داشته باشید. شما به آسانی میتوانید از نظرات آنها آگاهی کسب کرده و به وسیله تعامل با کاربران احساس راحت بودن و صمیمی بودن با بازدیدکننده را به آنها القا نمائید.

5 از 5
4 سال قبل
نظر
عالی بود
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند