با ما در ارتباط باشید: 0314566
ایده تولید محتوا

اگر یک سایت اینترنتی تاسیس کرده اید و نمی دانید که چه مطلبی منتشر کنید، کافیست به اطراف خود نگاه کنید. حوزه های مختلفی نظیر پزشکی، ورزشی، علمی و غیره وجود دارند که هر کدام نیاز به یک ایده خاص دارند.
برای ایده یابی می توانید زندگی روزمره مردم را رصد کنید. در این مطلب چندین ایده برای تولید محتوا برای شما مطرح شده است. شما نیز میتوانید ایده های تولید محتوای خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. 

از اتفاقات روزمره ایده تولید محتوا بگیرید

در زندگی روزمره هر انسانی اتفاقاتی رقم میخورد که هر کدام می توانند داستانی جذاب برای مخاطبان باشند. برای این کار شما می توانید یک سایتی با موضوع روزمرگی های یک وبلاگ نویس تاسیس کنید.
تمام اتفاقات مهم و جذابی که طی یک روز در جهان رخ می دهد را در سایت خود منتشر کنید. مطمئن باشید بازدیدهای زیادی برای سایت خود کسب خواهید کرد.

از تخصص خود برای نوشتن محتوا استفاده کنید

اگر در یک حوزه خاص تخصص دارید، می توانید راجع به آن مطلب منتشر کنید. مثلا اگر در حوزه عکاسی تخصص دارید، می توانید نکاتی راجع به عکاسی برای مخاطبان بنویسید.
بسیاری از افراد علاقمند به عکاسی بوده و حاضرند پول خوبی به دوره های آموزش عکاسی بدهند. اگر مطالب شما جذاب باشد، خیلی زود می توانید اعتماد افراد را به خود جلب کرده و آنها را ترغیب به ثبت نام در کلاس های خود کنید.

نوشتن راهنمای خرید یکی را روش های تولید محتوا است

خیلی از افراد قبل از خرید بسیاری از محصولات به اینترنت مراجعه می کنند. آنها قصد دارند تا اطلاعات موثقی درباره کالایی که قصد خرید آن را دارند کسب کنند. چه جایی بهتر از اینترنت!
شما می توانید با انتشار مطالب تخصصی درباره محصولات مختلف آن ها را در خرید محصولاتشان کمک کنید. دیری نمی گذرد که سایت شما تبدیل به یک سایت محبوب و پربازدید خواهد شد.

انتشار مطالب آموزشی برای شغل های مختلف

بسیاری از افرادی که مشغول کاری هستند، سوالاتی در خصوص حرفه خود در ذهن دارند. مثلا نمی دانند که چگونه با رئیس خود برخورد کنند. یا رئیسانی که نمی دانند با کارمندان خود چگونه برخورد کنند.
شما می توانید پاسخ تمام سوالات آنها را با انتشار مطالب آموزنده بدهید. سعی کنید طوری مطالب خود را بنویسید که تمامی قشرها را دربرگیرد. هرگز یک طرفه قضیه نگاه نکنید. سعی کنید یک سایت بی طرف باشید که تنها مطالب آموزشی منتشر می کند.

محتوا در خصوص نقد بازی کامپیوتری یا فیلم

آیا می دانید که خیلی از نوجوان ها نمی دانند که چه بازی مهیجی برای کنسول بازی خود بخرند؟ یا اینکه چه تعداد نمی دانند چه فیلمی برای امشب تماشا کنند؟
شما می توانید آنها را کمک کنید. مطمئن باشید اگر بتوانید آنها را در حوزه تفریحشان کمک کنید خیلی زود تبدیل به مخاطبان پر و پا قرص سایتتان می شوند.

برای راه های کسب درآمد محتوا بنویسید 

همه افراد به فکر کسب درآمد بیشتر هستند. پس چرا معطل هستید! همین الان درباره راه های کسب درآمد مطالبی را منتشر کنید. برای این کار می توانید در سایت های خارجی گشت و گذار کنید. آنها ایده های جالبی برای درآمدزایی مطرح می کنند.

بورس را تحلیل کنید

این روزها بازارهای سرمایه تبدیل به مراجعی برای کسب درآمد شده اند. خیلی از افراد در بورس تازه کار هستند و منتظر سیگنال هایی برای سرمایه گذاری هستند.
شما می توانید هر روز بازار را تحلیل کنید. این کار هم به سرمایه گذران کمک می کند و هم باعث می شود تا بازدید از سایتتان بالا برود.

درباره سلبریتی ها بنویسید

زندگی سلبریتی ها برای اکثر عموم جذاب است. آنها همیشه کنجکاو هستند که در زندگی بازیگران چه می گذرد. البته سعی کنید منحصر به فرد عمل کنید. دنبال سوژه های داغ باشید.
سعی کنید جدید و به روز باشید و همیشه اخبار دسته اول منتشر کنید. در غیر این صورت نمی توانید در مسیر خود موفق شوید. شرط موفقیت در این راه تنها به روز بودن و سرعت عمل داشتن است. به محضی که خبری از یک سلبریتی درز کرد باید آن را انتشار دهید.

تولید محتوای آموزشی در خصوص سایت و فضای مجازی 

آیا می دانید بسیاری از ادمین های سایت ها اطلاعات کافی درباره سایت و فضای وب ندارند. خیلی از آنها حتی نمی دانند که چگونه محصولات خود را روی سایت بارگذاری کنند. شما می توانید با کلیپ ها و مطالب آموزشی خود آن ها را از مخمصه نجات دهید.
سعی کنید آموزه های خود را ساده بیان کنید. مخاطبان به شما اعتماد کرده اند و همان کاری را انجام می دهند که شما در سایت خود گفته اید. بنابراین مطالب غلط به آن ها آموزش ندهید.

درباره مد و فشن محتوا تولید کنید

جوان ها عاشق مد و فشن هستند. سایتی را ترتیب دهید که به آنها آموزش پوشیدن لباس و ست کردن آن ها را می آموزد. هر روز لباس ها و اجناس جدید منتشر کنید تا توجه مخاطبان را جلب کنید.

ایده های تولید محتوا از کجا تولید می شوند؟

ایده های تولید محتوا از دل محتواهای قبلی و سرچ های مخاطبان خلق می شود. کافی است به مطالب گذشته سایت خود رجوع کنید. با یکبار خواندن موضوعات خواهید دید که درباره خیلی از موضوعات متن مطلبی منتشر نکرده اید.
همچنین خیلی مواقع می توان از سرچ های مخاطبان الهام گرفت. برای این کار ابزارهای مختلفی وجود دارند که سرچ های کاربران را نشان می دهند. شما می توانید با استفاده از آنها مطالب جدید و جذاب تولید کنید.
به علاقه مردم توجه کنید. ببینید آنها بیشتر دنبال چه موضوعاتی هستند. معمولا شرایط اجتماعی کشور طوری است که اغلب به اخبار و حاشیه ها علاقه دارند. از این رو بهتر است از اتفاقات روزمره و حواشی روز مطلب بنویسید.
همچنین شما می توانید به شبکه های اجتماع رجوع کنید. ببینید کاربران چه پست هایی را بارگزاری می کنند. پس از بررسی و تحلیل خواهید دید که اغلب مردم به چه چیزهایی علاقه دارند. خیلی راحت با این کار می توانید ایده های جذابی برای تولید محتوا در ذهن خود خلق کنید.
شما می توانید برای یافتن ایده های مختلف یک پویش ترتیب دهید. برای این کار یک جایزه در نظر بگیرید و از کاربران بخواهید که نظرات خود را درباره ایده های تولید محتوا بگویند. سپس در پایان تمامی نظرات را دسته بندی کنید و به یک جمع بندی کلی برسید.

امتیازی ثبت نشده است.