با ما در ارتباط باشید: 0314566
صرفه جویی در زمان سئو چیست؟ تکنیک های بهینه سازی زمان

صرفه جویی در زمان سئو جزو اصول و قواعدی است که سایت شما را نسبت به رقبایتان بسیار جلو می‌اندازد. همچنین این اقدامات به شما کمک می‌کنند که همانند رقبای خود در کارتان پیشرفت نمایید. یکی از جنبه‌های بازاریابی آنلاین که تاثیر مهمی در بهبود دید وب‌سایت یک کسب‌وکار دارد، بهینه‌سازی موتورهای جستجو( SEO) است. در واقع اصول و تکنیک‌های سئو موجب افزایش ترافیک سایت می‌شود. با این وجود سئو پروسه‌ای زمانبر است که نیاز به دانش و تجربه دارد. در این مطلب قصد داریم که شما را با برخی از تکنیک‌های صرفه‌جویی در سئو آشنا کنیم. با پونه مدیا همراه باشید. با مراجعه به سایت پونه مدیا و مطالعه مقالات این سایت می توانید خصوصیات بهترین سئوکار ایران را متوجه شوید. دانستن این موضوع زمانی که بخواهید تبدیل به یک سئوکار حرفه ای شوید و یا یک سئوکار متبحر استخدام کنید؛ کمک شایانی به شما خواهد کرد. 

صرفه جویی در زمان سئو چیست؟ تکنیک های بهینه سازی زمان

صرفه جویی به صورت کلی چه مفهومی دارد؟

کارشناسان سئو می‌توانند با بهینه‌سازی سایت در زمان صاحبین کسب‌وکارها به عنوان باارزش‌ترین دارایی آن‌ها صرفه‌جویی کنند. در واقع این افراد با بررسی رقبای کسب و کار مورد نظر و به دست آوردن اطلاعات درباره آن‌ها تا حد امکان سعی دارند که استراتژی‌های دقیقی را برای پروژه‌های خود پیاده‌سازی نمایند. در نتیجه اقدامات انجام شده توسط سئوکاران به سایتی که در مدت 3 سال تنها 500 بازدیدکننده واقعی دارد، کمک می‌کند که طی 6 ماه الی یک سال به این میزان بازدید یا حتی چند برابر آن برسد.

تمام افرادی که تمایل به راه‌اندازی سایت برای کسب‌وکار خود را دارند، می‌خواهند محصولات و خدماتشان را به افراد بیشتری معرفی کنند. می‌توان گفت که هدف آن‌ها از طراحی و ساخت وب‌سایت جذب مشتریان بیشتر است. اصول و قواعد سئو دقیقا همین کار را برای صاحبین کسب‌وکارها انجام می‌دهند. رعایت تکنیک‌های سئو به شما کمک می‌کند که در هزینه‌های مربوط به تبلیغ محصولات و خدمات خود صرفه‌جویی نماید. این در حالی است که با سئو نتایج بهتر و چندین برابر را نسبت به تبلیغات معمول بدست خواهید آورد.

تجربه نشان داده است که سئو تاثیرات مهم و موثری روی فروش خدمات و محصولات بیزنیس‌های مختلف دارد، تا جایی که باور این مسئله برای صاحبین کسب‌وکارها نیز غیرممکن است. برای مثال بسیاری از وب‌سایت‌ها با انتشار مطالب مفید، جامع و سئو شده توانسته‌اند درآمد زیادی بدست آورند. 

صرفه جویی به صورت کلی چه مفهومی دارد؟ 

صرفه جویی در زمان سئو دقیقا چه معنایی دارد؟

اگر یک سایت شرکتی، وبلاگ یا یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید، باید کارهای زیادی را روی آن انجام دهید. شاید در وهله اول اصول سئو مورد توجه شما نباشد، در حالی که این قواعد تاثیر مستقیمی در افزایش نرخ کلیک، بازدید و در نهایت میزان فروش سایت دارند. در واقع سایت‌هایی که رتبه برتری را در میان موتورهای جستجوی گوگل کسب می‌کنند، سود بیشتری نیز بدست خواهند آورد.

بهینه‌سازی اصول سئو امری زمانبر است که به برنامه‌ریزی و تلاش مستمر نیاز دارد. برخی از تکنیک‌ها وجود دارند که سئو سایت را در زمان کوتاه‌تری صرفه‌جویی می‌کنند. در ادامه برخی از این تکنیک‌ها و چگونگی صرفه جویی در زمان سئو مطرح شده است.

صرفه جویی در زمان سئو دقیقا چه معنایی دارد؟ 

تکنیک های صرفه جویی در سئو

روش‌های مختلفی برای صرفه‌جویی در زمان در پروژه‌های مختلف از جمله سئو وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توان فرآیندهای پیچیده را به نتایج باکیفیت، بسیار سریع و در عین حال ساده تبدیل کرد. در این بخش برخی از بهترین راهکارهای صرفه‌جویی در زمان سئو را مطالعه خواهید کرد.  

تکنیک های صرفه جویی در سئو 

تمرکز روی کلمات کلیدی دنباله دار

یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای یک استراتژی سئو خوب به آن توجه کنید، کلمات کلیدی هستند. امروزه با ظهور هوش مصنوعی و امکان جستجوی صوتی اهمیت کلمات کلیدی دنباله‌دار یا long tail در افزایش ترافیک سایت‌ها بیشتر شده است. این کلمات کلیدی حداقل 3 کلمه دارند و به رایج‌ترین کلمات کلیدی مورد استفاده در موتورهای جستجو تبدیل شده‌اند.

تمرکز روی کلمات کلیدی دنباله دار 

استفاده از قابلیت های کروم

هنگامی که صحبت از صرفه‌جویی در زمان سئو می‌شود، گوگل کروم بهترین ابزار برای این امر است. شما در این مرورگر می‌توانید مجموعه‌ای از برنامه‌های افزودنی را استفاده کرده و مرورگر خود را به یک ابزار مناسب برای بهینه‌سازی سئو تبدیل کنید.

این افزونه‌ها علاوه بر اینکه مقرون‌به‌صرفه هستند، به مرورگر اجازه داشتن عملکردی مشابه بهترین ابزارهای سئو موجود را می‌دهند.

استفاده از قابلیت های کروم 

بهینه سازی سایت هنگام نمایش با موبایل

امروزه سئو کردن سایت در هنگام نمایش در موبایل‌ها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. فاکتورهای رتبه‌بندی موبایل نیز توسط الگوریتم‌های گوگل در سال جاری به روز شده است. در حال حاضر با افزایش تعداد کاربران تلفن‌های همراهی که از طریق مرورگرهای خود به وب‌سایت‌ها مراجعه می‌کنند، بهینه‌سازی موبایل امری منطقی محسوب می‌شود. این امر برای هر وب‌سایتی که بخواهد ترافیک بیشتری را از طریق تلفن‌های همراه جذب کند، ضروری است.

بهینه سازی سایت هنگام نمایش با موبایل 

استفاده از ابزارهای بهره وری

یکی از دلایلی که باعث بی‌نظم شدن سئو و کاهش صرفه‌ جویی در زمان سئو می‌شود، عدم استفاده از پلتفرم‌ها یا ابزارهای مناسب این امر است. یکی از ابزارهای کارآمد برای این منظور Trello است که امکان کار با آن در دسکتاپ و موبایل وجود دارد. پیشنهاد پونه مدیا استفده از گوگل شیت است. این ابزار گوگل هم ساده است و هم امکانات بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

استفاده از ابزارهای بهره وری 

سرمایه گذاری روی ابزارهای پرمیوم

بهره‌گیری از ابزارهای پرمیوم به شما اجازه می‌دهد که اقدامات مختلف بهینه‌سازی سئو را با بیشترین کارایی انجام دهید. یکی از این ابزارها به نام Ahrefs به شما کمک می‌کند که درباره کلمات کلیدی و محتوا تحقیق کرده و نتایج آن‌ها را در استراتژی بازاریابی محتوایی خود بکار بگیرید.

برای مشاهده فایل نمونه و کسب اطلاعات بیشتر درباره مطالب مهم درج شده در پروپوزال سئو به منظور ارتقا دانش خود برای عقد قراردادهای سئو با ما در پونه مدیا همراه بمانید.

5 از 5