با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: امرا استیل
  • تاریخ راه اندازی: مرداد 98
  • مشاهده سایت: https://www.emrasteel.com/en/

شرکت ما EMRA STEEL یک شرکت پیشرو در بازرگانی، انباردار و توزیع کننده فولاد است که تجربه و تخصص در ارائه خدمات و کیفیت استثنایی به مشتریان خود دارد. ما با شعبه های خود در گرجستان و آلمان، صادرات را به مقیاس بزرگی از مشتریان در منطقه CIS (گرجستان، ازبکستان، آذربایجان، ترکمنستان ...)، اروپا و خاورمیانه انجام می دهیم. داشتن انبار بزرگ محصولات فولادی از جمله محصولات فولادی نورد گرم (زوایای مساوی، کانال ها، صفحات سنگین ورق، تیرهای IPE، ...) و تسلط بر عرضه سایر محصولات فولادی (میله سیم، میلگرد تقویتی و...) ما را قادر به عرضه می کند. مشتریان ما با سفارشات عمده فروشی و خرده فروشی. ما تحت نظارت تیم مجرب خود، چرخه کاملی از تامین مواد اولیه تا محصولات نهایی با استانداردهای EN، DIN، GOST و JIS و تحویل به مشتریان در مقصد مورد نظر خود را ارائه می دهیم. تعهد ما ایجاد همکاری تجاری بلندمدت و دستیابی به رضایت مشتریان با تضمین کیفیت، تحویل دقیق همراه با نظارت بر فرآیند حمل و نقل است.

امتیازی ثبت نشده است.

سوالات متداول مشاوره سئو

مشاور سئو کیست؟
افرادی که دانش سئو به روز دارند و با استفاده از این دانش به شما برای سئو سایت راهنمایی هایی ارائه میدهند.شما میتوانید با پونه مدیا برای مشاوره سئو تماس بگیرید.
مشاور SEO چه وظایفی دارد؟
مشاور سئو در ابتدای کار فقط شما را راهنمایی میکند اما اگر شما یک مشاور سئو را استخدام کنید وظایفی که این فرد در قبال شما دارد در یک قرارداد سئو تعیین میشود.
از کجا مشاور سئو خوب پیدا کنم؟
یک مشاور سئو موفق اطلاعات بالا و نمونه کارهای موفق زیادی دارد. شما میتوانید با متخصصان پونه مدیا تماس بگیرید و از تجربه متخصصان ما استفاده کنید.
هزینه مشاوره در پونه مدیا چقدر است؟
جلسه اول مشاوره در پونه مدیا رایگان است.
پس از مشاوره سئو چقدر زمان تا موفقیت پروژه نیاز است؟
زمان موفقیت هر پروژه با توجه به زمینه کاری، رقابت، بازار کار و ... متغیر است. متخصصان پونه مدیا بعد از بررسی کسب و کار شما حدود زمان موفقیت را به شما اعلام میکنند.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.