با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: زودیکا
  • تاریخ راه اندازی: 1400
  • مشاهده سایت: www.zoodika.com

طراحی و سئو سایت زودیکا

در دنیای امروز، داشتن یک وبسایت به عنوان لازمه‌ی هر کسب و کاری شناخته می‌شود. وبسایت "زودیکا" با هدف ارائه خدمات، در زمینه فروش بدلیجات راه‌اندازی شده است. در سال 1400، با اشتیاق به خلق زیباترین وبسایت بدلیجات، فروشگاه اینترنتی زودیکا راه‌اندازی شد. ما برای طراحی زودیکا، با بررسی و شناخت سلیقه و نیازهای مشتریان، تلاش کردیم تا تجربه‌ای لذت‌بخش و به‌یادماندنی از خرید آنلاین بدلیجات را برای کاربران وبسایت زودیکا رقم بزنیم.

 

 

 

 

نوآوری در طراحی وب‌سایت

تیم پونه مدیا در فرآیند طراحی زودیکا، به تجربه‌ی کاربری اهمیت ویژه‌ای داده است. به همین منظور، وب‌سایت زودیکا با استفاده از طراحی مدرن و کاربرپسند و رنگ‌های جذاب، طراحی شده است تا فرآیند انتخاب و خرید را برای مشتریانش آسان و لذت‌بخش کند.

برای مثال: طراحی بخش محصولات تخفیف دار با دسترسی پذیری بالا برای کاربران.

 

 

طراحی سایت فروش بدلیجات نیازمند داشتن دانش فنی در این حوزه ضمن شناخت بازار آن و مخاطبان هدف این محصول می باشد. شرکت پونه مدیا مفتخر است که پروژه طراحی فروشگاه اینترنتی زودیکا را با موفقیت به سرانجام رسانده است.

zoodika-filter-shop.png

طراحی فیلترهای فروشگاه

 

همچنین گروه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پونه مدیا با تسلط کاملی که بر طراحی فروشگاه دارد، همواره جدیدترین امکانات یک سایت فروشگاهی که موجب افزایش فروش میشوند را در سفارشاتی که دریافت میکند، اعمال می نماید.

 

امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.