با ما در ارتباط باشید: 0314566
کتاب آموزش سئو سایت های وردپرسی

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوای رایگان جهان است. به دلیل کاربری آسان آن و ویژگی هایی که دارد به یکی از بهترین و پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان تبدیل شده است و هر از گاهی اخباری منتشر می شود که برخی از برندها از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کرده اند. چیزی که بعد از طراحی سایت های وردپرس برای وبمسترها یا همان صاحبان وب سایت ها پیش می آید بحث آموزش سئو وردپرس است. و به دنبال کتاب آموزش سئو سایت وردپرسی هستند. در این مطلب نیز بنا به درخواست های شما تصمیم گرفتیم که چندین کتاب آموزش سئو سایت های وردپرسی را نیز برای شما معرفی کنیم.

اهمیت آموزش سئو سایت های وردپرسی

در بازاریابی دیجیتال فرقی ندارد که شما و رقیبانتان از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده می کنید بنابراین برای رسیدن به اهداف خود باید سعی کنید از بهترین ابزار و به شیوه ای درست از آنها استفاده کنید بنابراین برای صاحبان سایت های وردپرسی برای قدم گذاشتن در رقابت آنلاین بهتر است که آموزش سئو برای سایت وردپرسی خود را آموزش دیده باشند حال اگر دوره های آموزش سئو نرفته اید و تصمیم گرفتید که خود سئو سایت وردپرس خودتان را انجام دهید توصیه می کنم که  کتاب معرفی شده در این مطلب را بخوانید.

کتاب آموزش سئو سایت های وردپرسی

کتاب موفقیت سئو وردپرس (WordPress SEO Success) را می توان یکی از بهترین آموزش سئو سایت های وردپرسی دانست این کتاب در سال 2014 در 63 صفحه  توسط JACOB AULL نوشته شده است. این کتاب که مخصوص بهینه سازی سایت های وردپرسی یا وبلاگ است. که در 12 فصل منتشر شده است و با زبانی ساده سعی در آموزش سئو سایت وردپرس را دارد. برای فهم بهتر و درک بیشتر فصل های این کتاب را برای شما توضیح خواهم داد.

آنچه شما بعد از خواندن کتاب آموزش سئو سایت های وردپرسی یاد خواهید گرفت

شما بعد از خواندن این کتاب با تکنیک های سئو سایت وردپرسی ، نحوه بهینه کردن محتوای سایت وردپرس ، سئوداخلی سایت وردپرس ، آموزش کار با افزونه های سئو وردپرس و سایر توانایی ها را یاد خواهید گرفت

فصول کتاب آموزش سئو سایت های وردپرسی

این کتاب شامل 12 فصل است که در هر فصل به برخی از موضوعات سئو سایت وردپرس می پردازد. این کتاب به زبانی ساده و قابل فهم برای کاربران نوشته شده است. 

فصل یک : به توضیح کاملی در مورد سئو چیست و چرا به آن نیاز داریم پردا خته است . 

فصل دوم : از موتورهای جست و جو وردپرس و ابزارهای سئو سخن می گوید.

فصل سوم : در مورد استراتژی های محتوای شما سخن می گوید.

فصل چهارم : سئوی داخلی وردپرس و انچه که باید در سیستم مدیریت محتوای wordpress برای موفقیت شما انجام شود را  به بهترین شکل ممکن بیان کرده است.

فصل پنج : در مورد بلاگ ، استراتژی های بلاگ داری ، و تاثیر بلاگ در سئو سخن می گوید.

فصل شش : توضیحاتی کاملی را در مورد تهیه یک چک لیست جامع سئو ، خطاها و افزونه های محبوب سئو و... با شما سخن می گوید.

دانلود کتاب سئو وردپرس و بهینه سازی سایت

در این مطلب سعی کردیم که یک کتاب درباره سئو که از بهترین کتاب های سئو است را برای شما معرفی کنیم.برای دانلود کتاب سئو بر روی لینک "کتاب آموزش سئو سایت های وردپرسی" کلیک کنید.

 

5 از 5
5 سال قبل
نظر
این کتابش که انگلیسی هست
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند