با ما در ارتباط باشید: 0314566
بهترین کوتاه کننده لینک

خواندن این مطلب برای افرادی مناسب است که  سایتی با آدرس صفحات طولانی دارند و یا از کاراکترهای فارسی در آدرس صفحات سایت خود استفاده می کنند. 

لینک های کوتاه شده اصولا دارای ترکیبی از حروف و اعداد تصادفی هستند و از ظاهر لینک نمی توان پی به محتوای آن برد.سرویس های زیادی وجود دارند  (URL Shortener) که می‌توانید از آنها به عنوان کوتاه کننده لینک استفاده کنید. سایت های کوتاه کننده لینک با دریافت آدرس صفحه مورد نظر، یک لینک کوتاه  به شما تحویل می دهند.

دلایل استفاده از ابزارهای کوتاه کننده لینک

  •  عدم نمایش زیبای لینک های  طولانی در شبکه های اجتماعی
  • استفاده از کاراترهای فارسی در  آدرس صفحات
  • عدم نمایش لینک اصلی و همچنین کنترل تعداد کلیک بر روی لینک

 

استفاده از لینک‌ها در شبکه های اجتماعی

عموما در بیشتر شبکه های اجتماعی، برای ارسال متن محدودیت هایی  از نظر تعداد کلمات ارسالی وجود دارد. یا از شبکه های اجتماعی برای افزایش بازدید سایت خود استفاده می نماییم. بنابراین استفاده از لینک اصولی تر از ارسال متن در شبکه های اجتماعی خواهد بود.  

لینک های دارای کاراکترهای خاص مثلا فارسی

عموما کاراکتر هایی به جز حروف انگلیسی در ساختار آدرس سایت به صورت کد نمایش داده می شوند. زمانی که در ساختار آدرس های اینترنتی  سایت خود از عبارت های فارسی استفاده می کنید  علاوه بر اینکه طول آدرس سایت را طولانی می کند ظاهر آدرس سایت نیز نامفهوم و کاربرناپسند خواهد بود. علاوه بر آن کپی کردن، و استفاده از این ساختار آدرس نه ساده است نه زیبا

قضاوت با شما! اگر در شبکه اجتماعی دو لینک زیر را مشاهده نمایید بر روی کدام لینک کلیک خواهید کرد ؟

https://www.poonehmedia.com/1304-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%A9%D8%B3-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA

 

یا 

https://bit.ly/2P9vM06

 

نمایش ندادن لینک واقعی و کنترل ورودی

یکی از مزیت های استفاده از کوتاه کننده های آدرس سایت این قابلیت می باشد که تا زمانیکه کاربر بر روی لینک کلیک نکند  نمی تواند متوجه محتویات آن شود یا استفاده از این کار شما می توانید با عنوان جذاب تعداد بازدید کننده بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید. البته این کار یک کار غیر اصولی می باشد و اگر به صورت غیر تخصصی استفاده شود به سئو سایت لطمه خواهد زد. از مهم ترین مزیت استفاده از کوتاه کننده ها این می باشد که شما می توانید به راحتی تعداد افرادی را که بر روی لینک کلیک کرده اند مشاهده نمایید

سرویس های کوتاه کننده لینک مناسب

تعداد زیادی سایت وجود دارد که وظیفه کوتاه کننده لینک  را انجام می دهند. اما همیشه کاربران به دنبال سایت های  بهترین کوتاه کننده لینک ایرانی و بهترین کوتاه کننده لینک خارجی  می باشند. ما در تیم پونه مدیا به دلایل خاص خود از سرویس های ایرانی استفاده نمی کنیم. اما گوگل و bitly بهترین کوتاه کننده های لینک به حساب می آیند.

حتما بخوانید :  آموزش کامل کوتاه کننده لینک گوگل

 

مزایای استفاده از  کوتاه کننده لینک bit و گوگل

  • رایگان بودن
  • دامنه بسیار کوتاه و در ذهن ماندن
  • سرعت بالا
  • مشاهده آمار لینک و تعداد کلیک بر روی لینک
  • عدم تبلیغات
  • با ارزش بودن این آدرس ها از سوی گوگل
  • سازگار با موبایل و نمایش QR Code برای لینک

توجه:  روند کار سرویس goo.gl طی اخبار منتشر شده از سوی گوگل تا چند سال متوقف خواهد شد.

آموزش کوتاه کننده لینک

تا الان هر  آنچه در مورد کوتاه کننده های لینک لازم بود بدانید یاد گرفتید. اکنون مرحله آموزش  و نحوه ساخت یک لینک کوتاه می باشد. برای این کار گام به گام مراحل زیر را دنبال کنید.

  • 1- وارد سایت خود شوید و آدرس صفحه ای را که می خواهید آدرس آن را کوتاه کنید کپی کنید.

آموزش کوتاه کننده لینک

  •  2-  در این مرحله آدرس سايت bitly.com را در مرورگر خود وارد نمایید.

آموزش کوتاه کننده لینک

بعد از  ورود به سایت bitly صفحه بالا را مشاهده خواهید کرد. آدرس صفحه ای را که در مرحله اول کپی کرده اید را در قسمت مشخص شده در تصویر بالا وارد کنید. و بر روی لینک shorten کلیک کنید.

  • 4- تبریک اکنون شما موفق به ساخت یک لینک کوتاه شده اید. فقط لازم است آدرس کوتاه شده را کپی کرده و از آن استفاده نمایید.

Learn to build short links3

  • 5- در تصویر بالا شما می توانید. لینک های کوتاه ساخته شده با استفاده از سایت bitly را مشاهده کنید به راحتی بر روی دکمه copy کلیک کنید و از آن استفاده نمایید.

 

امتیازی ثبت نشده است.