با ما در ارتباط باشید: 0314566

چرا فروشگاه اینترنتی

با توسعه کسب و کارهای آنلاین طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از تخصص های مهم برای وبمستران و شرکت های طراحی سایت است. بسیاری از شرکت ها علاوه بر داشتن وب سایت شرکتی به فکر درآمد از اینترنت و فروش کالاهای خود هستند بدین خاطر تعداد زیادی از صاحبان وب سایت ها  به داشتن یک فروشگاه اینترنتی علاقه مند شدند . البته هنوز هم نسبتا برخی ها خرید اینترنتی انجام نمی دهند گویی که هنوز ترس از خرید اینترنتی دارند  ولی تعداد این افراد روز به روز در حال کاهش است از طرفدارهای فروشگاه اینترنتی میتوان به جوانان اشاره کرد این قشر از جامعه سعی می کنند که بیشتر خرید خود را اینترنتی انجام دهنداز اینرو نمی توان از ساخت یک فروشگاه اینترنتی صرف نظر کرد. فروشگاه اینترنتی به دلیل داشتن هزینه های طراحی و سفارشی سازی بیشتر توسط شرکت های بزرگ دنبال می شود و کسب و کارهای کوچک در حال حاضر از فروشگاه سازها و قالب های آماده فروشگاهی که به صورت رایگان و یا با هزینه اندک در دسترس هستند استفاده می کنند.

فروشگاه ساز چیست

به افزونه هایی که قابلیت فروشگاه را به وب سایت اضافه می کنند فروشگاه ساز گفته می شوند. این امکاناتی که توسط فروشگاه ساز ها فراهم می شود  به ارائه محصول ، توضیحات ، ثبت سفارش ، امکان خرید و... تقسیم می شوند. به دلیل با اهمیت بودن فروشگاه اینترنتی تعداد زیادی از فروشگاه سازها هستند که برای سیستم های مدیریت محتوای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به WooCommerc  ، Magento  ، PrestaShop OpenCart و ده ها افزونه فروشگاه ساز دیگر اشاره کرد. از موفق ترین ایت فروشگاه سازها میتوان به پرستاشاپ و اپن کارت اشاه کرد.

چه نوعی از فروشگاه برای ما مناسب است؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است که کسب و کار خود را تحلیل کنید و ببینید که چه نوع کالایی را می خواهید برای مشتریان خود ارائه دهید. برای مثال اگر یک مجموعه تولید کننده فیلم هستید و از ما سوال بپرسید که فیلم ها را به صورت کالای فیزیکی ارائه دهم یا به صورت بازدید مستقیم از روی سایت و یا دانلود بدون شک که پاسخ ما گزینه دو و سه است زیرا برای ارائه کالای فیزیکی در فروشگاههای اینترنتی همواره مشکلات خاصی وجود دارد. مثل مشکلات انبارداری ، حمل و نقل و... . پس در صورت امکان سعی کنید که همواره ارائه خدمات اینترنتی را انتخاب کنید. 
پونه مدیا در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای کسب وکار ها خدمات مشاوره رایگان ارائه می دهد بنابراین سعی داشته باشید که مشاوره رایگان را حداقل از دست نداده باشید.

برتری فروشگاه ساز پونه مدیا در مقابل فروشگاه سازهای رایگان

برای داشتن یک فروشگاه آنلاین لازم است که به خود زحمت برنامه نویسی بدهید و همچنین از گرافیک نیز سررشته ای داشته باشید که کاری بس طاقت فرسا و زمانبر برای یک شخص خواهد بود. بنابراین برای کاهش هزینه های مالی و زمانی خود به استفاده از فروشگاه سازها رویی می آورند . اگر دانش برنامه نویسی هم نداشته باشید باید به امکانات سا ده ای که در اختیار شما قرار گرفته است بسنده کنید ولی پونه مدیا به شما یک فروشگاه اینترنتی مطابق با میل شما و استانداردهای طراحی سایت به شما ارائه می دهد و شما بدون دغدغه ی خاصی کارهای مدیریتی خود را انجام می دهید. و تمام کارهای طراحی و پشتیبانی بر عهده پونه مدیا است.

هزینه فروشگاه ساز

قیمت در فروشگاه سازها ، معادله ای است که به تعداد زیادی از پارامترها مثل امکانات فروشگاه و... بستگی دارد.اگر از کسب و کار کوچکی برخوردار هستید و دنبال طراحی اختصاصی با امکانات عالی و فوق العاده نیستید و از همه مهم تر هزینه یک طراحی یک فروشگاه اینترنتی برای شما به صرفه نیست بهتر است که از فروشگاه سازهای رایگان استفاده کنید.

خدمات طراحی فروشگاه پونه مدیا

ارائه مشاوره و آموزش رایگان برای صاحبان کسب و کارها

برنامه نویسی اختصاصی مطابق با نیاز مشتری

طراحی گرافیکی منحصر به فرد

بهینه سازی متناسب با کسب و کار شما

متناسب با اصول سئو و بهینه سازی سایت

رعایت نکات تجربه کاربری و...

امکانات فروشگاه ساز

فروشگاه اینترنتی در حالت کلی باید دارای امکاناتی باشد.  برخی از آنها جزو امکانات پایه و برخی دیگر جزو امکانات پیشرفته و حرفه ای هستند  برای اینکه بدانید که یک فروشگاه اینترنتی باید دارای چه ویژگی هایی باشد می توانید به صفحه ویژگی های فروشگاه اینترنتی  مراجعه کنید. 

همین حالا تماس بگیرید 03136631641

 

 

امتیازی ثبت نشده است.