با ما در ارتباط باشید: 0314566
درآمد به ازای جستجوی کلمه کلیدی

درآمد به ازای جستجوی کلمه کلیدی، یک نوع درآمد زایی مختص دنیای مجازی می‌باشد که مورد توجه قرار گرفته است. به شما توصیه می‌کنیم حتماً این مطلب را بخوانید، قطعاً بهتر است هر چه سریع‌تر درباره درآمد به ازای جستجوی کلمه کلیدی، تحقیق کرده و در صورتی که برایتان جالب است، آن را امتحان کنید. تأکید کردیم که هر چه سریع‌تر در این باره اطلاعاتی بدست بیاورید زیرا در حال حاضر در کشور ما، درآمد به ازای جستجوی کلمه کلیدی، چندان شناخته شده نیست و با وجود رقبای کمتر، می‌توانید درآمد بیشتری داشته باشید و پیشرفت کنید. معمولاً نویسندگان وبلاگ‌ها و به طور کلی تولید کنندگان محتوا از جمله کسانی هستند که می‌توانند به ازای جستجوی کلمات کلیدی، درآمد داشته باشند. البته لازم نیست که مطالب شما در سطح جهانی محبوبیت داشته باشند بلکه باید با به کارگیری نکاتی، محتوایی تولید کنید که برای شما مزایای مالی به همراه بیاورد. حتی اگر در حال حاضر وبلاگ یا وب سایت شما، محتوای جالبی ندارد و تا حالا نتوانسته‌اید در آمدی از آن کسب کنید، نگران نباشید در ادامه مطلب، دقیقاً شرح می‌دهیم که چه کار‌هایی لازم است انجام دهید.

درآمد برای جستجوی کلمات کلیدی

درآمد به ازای جستجوی کلمات کلیدی، به عنوان یک کسب و کار، شناخته شده نیست بلکه می‌توان به اندازه یک شغل جانبی به آن تکیه کرد، زیرا نمی‌توان انتظار داشت که تنها از طریق یک وبلاگ یا وب سایت، بواسطه تولید محتوا، درآمد کلانی بدست آورد. هر چند غیر ممکن نیست ولی قطعاً در سطوح بالا‌تر نیاز به تیم تولید محتوا پیدا می‌کنید. با این حساب در ادامه، نکاتی برای درآمد‌زایی به ازای جستجوی کلمات کلیدی، نام می‌بریم ولی این فعالیت را به عنوان یک شغل جانبی در نظر می‌گیریم.

درآمد به ازای جستجوی کلمه کلیدی

تحقیق درباره محصولات و خدمات

تحقیق درباره محصولات و خدمات برای اینکه بتوانید درباره آن‌ها نظراتی بنویسید. یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از جستجوی کلمه کلیدی، این است که محصولات و خدمات مرتبط با وبلاگ خود را پیدا کنید و آن‌ها را به مخاطبان خود پیشنهاد بدهید یا اینکه نقد‌هایی بر آن بنویسید. اولین نتیجه این است که مخاطبان شما، به خاطر اعتمادی که به نظرات نوشته شده در وبلاگ دارند، تبدیل به مشتریان محصولات یا خدماتی می‌شوند که معرفی کرده‌اید. از طرفی موتور‌های جستجو مانند گوگل هم برای رتبه‌بندی سایت‌ها به نظرات درج شده اهمیت زیادی می‌دهند و وقتی تعامل کاربران وبلاگ یا وب سایت شما، برای درج نظرات، زیاد باشد، از نظر گوگل یک امتیاز بزرگ به حساب می‌آید. پس مدت زیادی نمی‌گذرد که وب سایت شما در رده‌های بالای لیست نتایج جستجو، نمایش داده خواهد شد. وقتی تبدیل به یک وب سایت قدرتمند شوید که طرفداران زیادی دارد، هر بحثی که راه بیندازید یا هر نظری که بدهید، بر میزان مشتریان و متقاضیان کالا‌های مرتبط، تأثیر خواهد داشت.

و اما مهم‌ترین نتیجه‌ای که ثبت نظرات درباره کالا‌ها دارد، این است که گروه‌های بازاریابی وابسته به شرکت‌های تولید کننده، فعالیت شما را رصد می‌کنند و وقتی متقاعد شوند که بر کاربران بسیاری تأثیر می‌گذارید، به دنبال همکاری بیشتر با شما خواهند بود. درآمد این روش صد در صد بیشتر از این است که تنها به درج تبلیغات در وبلاگ خود بسنده کنید. هر چقدر میزان محبوبیت وب سایت بیشتر شود، درصدی که به ازای فروش محصولات دریافت می‌کنید، بیشتر خواهد شد.

درآمد به ازای جستجوی کلمه کلیدی

استفاده از ابزار مناسب برای یافتن کلمه کلیدی مناسب

ابزار مختلفی برای جستجوی بهترین کلمات کلیدی وجود دارند که با کمی تحقیق می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید و با استفاده از این ابزار، روی کلمات کلیدی مناسب، سرمایه‌گذاری نمایید. بسیار اهمیت دارد که درباره محصولات و خدماتی، انتقادات و پیشنهادات بنویسید که با مطلب وبلاگ شما،‌ مرتبط باشد زیرا تنها مشتریان بالقوه تبدیل به مشتریان بالفعل می‌شوند و خرید می‌کنند. پس فقط این کاربران هستند که شما را به پورسانت مورد نظرتان می‌رسانند. اگر مطالبی درباره مسابقات جهانی بازی‌های دیجیتال نوشته‌اید، قطعاً مخاطبان شما گیمر‌ها هستند. حالا وبلاگ شما بستر مناسبی است که نظرات و پیشنهاداتی درباره وسایل اصلی یا جانبی مورد نیاز گیم بنویسید. برای مثال هدست‌ها، ماوس‌ها،‌ لپتاپ‌ها و … در غیر این صورت، کاربری که علاقه‌مند به بازی‌های دیجیتال است اگر با نظرات و محصولات نامرتبط روبرو شود، نه تنها هیچ علاقه‌ای نشان نمی‌دهد بلکه ممکن است به عنوان یک وبلاگ یا وب سایت غیر‌حرفه‌ای شما را دسته بندی کرده و دیگر علاقه‌ای نداشته باشد که مطالب را دنبال کند. بنابراین وقتی مطلب خود را نوشتید، با استفاده از یک ابزار مناسب، کلمات کلیدی پرطرفدار را بیابید و محصولات مرتبط با آن را معرفی کنید. ابزار پیشنهادی ما keyword discovery's research tool است.

درآمد به ازای جستجوی کلمه کلیدی

جستجوی کلمات کلیدی با CPC بالا

همان‌طور که می‌دانید گوگل ادسنس، با درج تبلیغاتی مرتبط با موضوع وب سایت شما، به ازای هر بار کلیک بر روی تبلیغ، مبلغی به شما پرداخت می‌کند. حالا هدف شما این است که کلمات کلیدی را پیدا کنید که CPC (cost per click) بالایی داشته باشند یعنی برای هر بار کلیک مبلغ بالا‌تری دریافت کنید. این کلمات کلیدی محبوبیت بیشتری دارند و برای همین گوگل ادسنس حاضر است، در مقایسه با دیگر کلمات کلیدی، پول بیشتری بپردازد. اما یک چالش اساسی در رابطه با این مورد وجود دارد و آن هم اینکه، گوگل ادسنس خود تصمیم می‌گیرد چه تبلیغاتی و بر اساس چه کلمات کلیدی بر روی وب سایت شما قرار بدهد. یعنی با یک بازبینی کلی از محتوای وب سایت، تبلیغ مناسب با آن را درج می‌کند. پس بهتر است، کلمات کلیدی گران قیمت‌تر را پیدا کنید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نمایید. وقتی محور تولید محتوا، این کلمات کلیدی محبوب باشند،‌ احتمال بیشتری وجود دارد که گوگل ادسنس تبلیغات با کلمات کلیدی گران‌تر که مد نظر شما هستند را برایتان درج کند.

نتیجه گیری

در آخر به شما یادآوری می‌کنیم که برای جستجوی کلمات کلیدی ارزشمند، لازم است از چندین ابزار مناسب کمک بگیرید و تا به حال هیچ ابزاری وجود نداشته که بتواند به تنهایی این کار را انجام دهد. به عبارتی تمام ابزار‌های موجود، ضعف‌ها و قوت‌های خود را دارند بنابراین بهتر است از بهترین آن‌ها کمک بگیرید و با تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که برای شما تولید می‌کنند، فعالیت خود را ادامه دهید. در آمد به ازای جستجوی کلمه کلیدی، همان‌طور که از عنوان آن مشخص است در قدم اول نیازمند یافتن کلمات کلیدی قدرتمند است، و در مرحله بعدی با ایجاد بستر مناسب با محوریت این کلمات، قطعاً درآمد قابل توجهی بدست می‌آورید. در صورت نیاز به متخصصین سئو و تولید محتوا برای یافتن محبوب ترین کلمات کلیدی مرتبط با کار خود، می توانید با یک تماس از تجربه تیم پونه مدیا بهره مند شوید.

امتیازی ثبت نشده است.