با ما در ارتباط باشید: 0314566
آموزش لینک کردن خودکار کلمات کلیدی در وردپرس

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد آنلاین از بازاریابی وابسته استفاده می کنند. مشکل این است که گاهی اوقات ممکن است فراموش کنید لینک های وابسته به مقاله ی خود را بیفزایید. در این نوشته، چگونگی لینک کردن خودکار کلمات کلیدی را با لینک های وابسته در وردپرس نشان می دهیم.

لینک های وابسته ی خودکار در وردپرس چگونه کار می کنند؟

افزونه های لینک وابسته ی خودکار به شما این امکان را می دهد تا کلمات کلیدی خاص یا برند منشن ها را به لینک های وابسته تبدیل کنید. این موضوع به شما کمک می کند تا درآمد بیشتری را از پست های موجود در بلاگتان کسب کنید.
گاهی اوقات فراموش خواهید کرد که لینک های وابسته را به مقاله تان بیافزایید. این مشکل وقتی بزرگ تر می شود که وبلاگی با چند نویسنده داشته باشید.
افزونه های لینک وابسته ی خودکار این مشکل را رفع نموده و به شما این امکان را می دهد تا درآمدتان را بیشینه کنید.
مزیت دیگر لینک کردن وابسته ی خودکار این است که به مقاله های قدیمی تر شما نیز لینک اضافه می کند، جایی که یک کلمه ی کلیدی خاص ذکر شده باشد. این موضوع به شما امکان می دهد تا نه تنها از محتوای جدیدتان کسب درآمد کنید بلکه از مقاله های قدیمی خود نیز سود ببرید. بیایید نگاهی بیاندازیم به اینکه چگونه می توانید راه حل لینک وابسته ی خودکار را به راحتی برای سایت وردپرس تان تنظیم کنید.

روش اول: لینک کردن خودکار کلمات کلیدی در وردپرس با افزونه ی ThirstyAffiliates

افزونه ی ThirstyAffiliates بهترین افزونه ی مدیریت لینک وابسته در بازار است. نخستین کاری که لازم است انجام دهید این است که این افزونه را نصب و فعال سازی کنید. برای فعال سازی باید صفحه ی ThirstyAffiliates > Addons را مشاهده کنید و صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به بخش Autolinker addon برسید. سپس برای ادامه بر روی دکمه ی “Go to add-on page” کلیک کنید.

افزونه ی ThirstyAffiliates

با این کار به وبسایت ThirstyAffiliates انتقال داده می شوید. Autolinker یک افزونه ی پولی است و قیمت آن حدود 49 دلار است. اگر به درستی تنظیمات آن را انجام دهید، به احتمال زیاد این سرمایه را در ماه اول بازگردانی خواهید کرد. بعد از خریداری، قادر خواهید بود تا افزونه را دانلود کنید. سپس، باید افزونه ی Autolinker را نصب کنید، همانطور که سایر افزونه های وردپرس را نصب می کنید.
برای فعال سازی به صفحه ی Affiliate Links > Settings بروید و به پایین اسکرول کنید تا به بخش Autolinker برسید.

تنظیمات لینک سازی خودکار

در ابتدا نیاز است که برای افزونه ی Autolinker، License key تهیه کنید. سپس باید آدرس ایمیل استفاده شده برای خرید افزونه را وارد کنید. در زیر آن، گزینه هایی را برای فعال سازی یا غیر فعال سازی لینک شدن خودکار به صفحاتی خاص مانند Homepage، آرشیوها و تگ های هدینگ مشاهده می کنید.
ما قطعا توصیه می کنیم که گزینه ی Random Autolink Placement را فعال کنید چرا که لینک های وابسته تان را طبیعی تر جلوه خواهد داد. اگر این گزینه را غیر فعال کرده باشید، Autolinker اولین کلمه ی کلیدی که پیدا کند را لینک خواهد کرد. اگر یک بار می خواهید هر برند منشن یا کلمه کلیدی را جایگزین کنید، مشکلی به وجود نخواهد آمد اما اگر تناوب جایگزینی هایتان بیشتر باشد، این غیر فعال کردن به ضررتان تمام خواهد شد.
همچنین توصیه می کنیم که autolinking را در فیدهای RSS تان فعال کنید. این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا درآمدتان از خوانندگانی که تنها از طریق RSSخوان وبسایتتان را می خوانند، بیشینه شود. مزیت دیگر فعال کردن این است که از افرادی که محتوای سایتتان را خارج می کنند یا می دزدند، پول به دست می آورید.
از آن جایی که اغلب مقاله ها از RSS feed شما دزدیده می شوند، این مقاله ها حاوی لینک های وابسته ی شما خواهند بود.
به محض انجام تمامی تنظیمات، فراموش نکنید که دکمه ی save settings را بزنید تا تغییراتی که داده اید، ذخیره شوند.
اکنون آماده اید تا لینک های وابسته را اضافه کنید. به صفحه ی Affiliate Links > Add New بروید تا اولین لینک وابسته تان را ایجاد کنید.

اضافه کردن لینک وابسته

پس از اینکه یک نام لینک و یک URL مقصد تهیه کردید، به پایین اسکرول کنید تا به بخش autolinking برسید و کلمات کلیدی را که می خواهید به صورت خودکار لینک شوند، اضافه کنید. می توانید چند کلمه ی کلیدی که با ویرگول از هم جدا شده اند را اضافه کنید. همچنین می توانید سقفی تعیین کنید برای اینکه یک کلمه ی کلیدی چند بار بتواند به یک مقاله لینک شود.

اضافه کردن کلمات کلیدی برای لینک خودکار

در بیشتر موارد، ما سقف یک لینک به ازای هر کلمه ی کلیدی را پیشنهاد می کنیم. پیش تر 3 لینک به ازای هر کلمه ی کلیدی داشتیم، اما مشکل آن این بود که با رشد سایت و هنگامی که صدها لینک وابسته داشته باشید، خیلی شلوغ می شود.
فراموش نکنید که برای اضافه شدن لینک وابسته تان دکمه “Save Link” را بزنید.
حالا، هربار که این کلمات کلیدی در مقاله ظاهر شوند، به صورت خودکار با لینک وابسته ای که اضافه کرده اید، لینک می شوند.

روش دوم: لینک کردن خودکار کلمات کلیدی با استفاده از افزونه ی Pretty Link Pro

یکی دیگر از افزونه های عالی مدیریت لینک وابسته و کوتاه کننده ی URL برای وردپرس، Pretty Link Pro است. نخستین کار این است که این افزونه را نصب و فعال سازی کنید. برای فعال سازی به صفحه ی Pretty Link > Activate Pro رفته و لایسنس کی خود را وارد کنید.
 افزونه ی Pretty Link Pro
سپس برای افزون لینک های وابسته به صفحه Pretty Link > Add New Link بروید.

اضافه کردن لینک در  افزونه ی Pretty Link Pro

لازم است تا در قسمت نوع Redirection، برای همه ی لینک های وابسته 301 permanent را انتخاب کنید.
سپس می بایست URL هدف خود و URLی که می خواهید به عنوان URL کوتاه شده یا پنهان شده استفاده کنید را اضافه کنید. همچنین باید در فیلد عنوان، یک نام به لینک اختصاص دهید و هر یادداشت دیگری را که می خواهید به لینک اضافه کنید.
حالا باید روی تب “Pro Options” کلیک کنید تا آن را بسط داده و کلمات کلیدی را که می خواهید به صورت خودکار لینک شوند، اضافه کنید. می توانید چند کلمه ی کلیدی که با ویرگول از هم جدا شده اند را اضافه کنید.

اضافه کردن کلمات کلیدی در افزونه ی Pretty Link Pro

فراموش نکنید که برای ذخیره شدن لینک تان روی دکمه “create” کلیک کنید. پس از ذخیره کردن لینک، این کلمات کلیدی به طور خودکار در همه ی پست هایتان لینک خواهند شد.
همچنین باید کنترل کنید که این لینک های خودکار چگونه به مقاله هایتان اضافه شوند. می توانید این کار را با رفتن به صفحه ی Pretty Link > Options و کلیک روی تب Replacements انجام دهید.

کنترل لینک ها در  افزونه ی Pretty Link Pro

در این صفحه می توانید جایگزین ها را فعال نموده و همچنین یک آستانه ی auto-link تعریف کنید که به شما امکان می دهد سقفی برای این تعیین کنید که یک کلمه ی کلیدی چند بار بتواند به یک مقاله لینک شود. فراموش نکنید که برای ذخیره شدن تغییراتتان روی دکمه update کلیک کنید.
افزونه ی Pretty Link Pro، افزونه ای قدرتمند با گزینه های بی شمار برای فیچرهایی مانند کوتاه کردن URL، تغییر مسیر و مدیریت لینک های وابسته است.

امتیازی ثبت نشده است.