با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: تجهیزات آتشنشانی مزینانی
  • تاریخ راه اندازی: مهر 1397
  • مشاهده سایت: www.firebox-mazinani.com
طراحی وب سایت کاتالوگ محصول آتشنشانی
طراحی وب سایت کاتالوگ محصول آتشنشانی

طراحی اولیه وب سایت

(مهر 1397)

آتش نشانی مجموعه اقدامات و عملیاتی می باشد که برای مقابله با آتش سوزی یه صورت ناخواسته صورت می گیرد. در این بین نیز علاوه بر عوامل انسانی که برای مهار آتش تلاش می کنند، لوازم و امکانات و تجهیزات ایمنی برای آتش نشانی یکی از مهم ترین عوامل و لزومات دفع و مهار آتش نیز می باشد. در وب سایت کاتالوگ محصول آتشنشانی مزینانی که یکی از متنوع ترین وب سایت های تجهیزات آتش نشانی می باشد، شما می توانید انواع دستگاه و تجهیزات ایمنی آتش نشانی را پیدا کرده و برای سفارش آنها کافی است که فقط با شرکت مربوطه تماس بگیرید تا کارشناسان راهنمایی های لازم را برای شما در خصوص ثبت سفارش و خرید انجام دهند. در طراحی وب سایت تجهیزات آتش نشانی مزینانی، تمامی خدماتی که این وب سایت کاتالوگ محصول می تواند عرضه نماید را به طور کامل و واضح شرح داده شده است. همچنین جزئیات محصولات خود را نیز در آن ذکر کرده است. 

زمینه فعالیت این وبسایت آتشنشانی، معرفی انواع تجهیزات آتش نشانی، کپسول های آتش نشانی و جعبه های آتش نشانی می باشد. اطلاعات از دارنده شغل گرفته شده و ساختار سایت به صورت کاملا اختصاصی برنامه ریزی شده است. در سیستم مدیریت محتوا نیز بخشهای مورد نیاز نظیر اخبار، مقالات آموزشی، گالری  و... طراحی شده است.

با توجه به فنی بودن این موارد و زمان‌ گیر بودن امر طراحی، پیشنهاد می‌شود از یک طراح ماهر و با تجربه در امر طراحی استفاده نمایید تا بتواند با تکیه‌ بر دانش و تجربه خود، تمامی اصول موردنیاز را در طراحی وب‌ سایتتان در نظر بگیرد. شما می توانید برای طراحی وب سایت کاتالوگ محصول به صورت حرفه ای، با کارشناسان و طراحان سایت پونه مدیا در ارتباط باشید.

5 از 5