با ما در ارتباط باشید: 0314566
پونه مدیا و برخورد با افراد سودجو

فریب افرادی که از آب گل آلود ماهی می گیرند را نخورید...!

در شرایط تحریم دامنه های ایرانیان توسط ریسلو، برخی از افراد و شرکت های سودجو، طی اطلاع رسانی های مکرر در سایت ها و شبکه های اجتماعی اعلام داشته اند که اگر خیلی زود نسبت به انتقال دامنه خود به شرکت میزبانی دیگر اقدام نکنید مالکیت دامنه خود را از دست خواهید داد! این موضوع به همین جا ختم نمی شود، این افراد با ارسال ایمیل هایی از پیش برنامه ریزی شده به مشتریان سایر شرکت ها، از آن ها خواسته اند که هرچقدر سریع تر جهت جلوگیری از نابودی دامنه خود، نسبت به انتقال دامنه به یک شرکت دیگر اقدام کنند...

این افراد نه تنها به بهبود شرایط و بهبود اوضاع کمک نکرده اند، بلکه باعث ایجاد رعب و وحشت بین مدیران سایت ها و مالکین دامنه ها شده اند. درصورتی که شما نیز از این قبیل ایمیل ها دریافت کرده اید، به هیچ عنوان به شایعات اهمیت ندهید و اصلا نسبت به انتقال دامین خود به سایر شرکت های میزبانی اقدام نکنید، در این شرایط تمام شرکت های میزبانی وب درحال عقد قرارداد های جدید با رجیسترار های معتبر هستند و به زودی مشتریان خود را به یک رجیسترار دیگر منتقل می کنند. از شما خواهشمندیم در این شرایط حامی شرکت های میزبانی خود باشید و به هیچ عنوان با دیگر شرکت های هاستینگ تماس نگیرید و منتظر اطلاع رسانی رسمی از سوی شرکت های هاستینگ باشید.

پونه مدیا و برخورد با افراد سودجو

نکته مهم: درصورتی که از سمت افرادی ناشناس ایمیل هایی جهت انتقال دامنه های خود به سایر شرکت ها دریافت نموده اید، ایمیل های این افراد را به صورت کامل برای آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید فوروارد کنید. مراتب حقوقی شکایت از این افراد سودجو در دست بررسی و جمع آوری شهود می باشد.

مالیکیت دامنه های شما تحت خطر نابودی نیست و هیچ خطری کسب و کار آنلاین شما را تهدید نمی کند، فریب افراد سودجو را نخورید و دامنه های خود را به سایر شرکت ها انتقال ندهید، چرا که این افراد سودجو ممکن است دامنه های شما را در حین انتقال از دسترس شما خارج کنند درنتیجه تا دریافت اطلاعیه از سمت شرکت های هاستینگ هیچ اقدامی انجام ندهید.

امتیازی ثبت نشده است.