با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو تضمینی سایت

سئو تضمینی یکی از پردرخواست ترین خدماتی است که برای آن به ما مراجعه می کنند. اگر بخواهیم در یک جمله کوتاه به این سوال پاسخ دهیم که آیا پونه مدیا خدمات سئو تضمینی سایت را ارائه می کند یا نه، باید بگوییم: «بله و خیر!»

در این مطلب به شما می‌گوییم که اصلاً سئو تضمینی سایت چیست و چرا نباید به فریب کسانی را بخورید که ادعا می‌کنند سئو تضمینی به شما می‌فروشند. سئو سایت تضمینی چگونه انجام می شود.

سئو تضمینی سایت چیست؟

قبل از این که به طور مفصل به این سؤال جواب دهیم، لازم است عبارت سئو تضمینی را کمی بیشتر بررسی کنیم. تضمین همیشه دو وجه دارد:

  1. تضمینی که مد نظر مشتری است.
  2. تضمینی که ما می دهیم.

گاهی پیش می آید که صاحب یک برند تجاری به ما مراجعه می کند و می گوید که سئو تضمینی می خواهد. وقتی کمی با او صحبت می کنیم، می فهمیم که نگاه او به سئو سایت، استراتژی های آن و روند نتیجه گیری از آن به کل غلط است. تضمینی که چنین شخصی از یک شرکت سئو سایت می خواهد، این است که برای مثال در عرض یک ماه او را به رتبه یک گوگل بیاورد. راستش را بخواهید این امری محال است که اگر کسی ادعا کرد که می تواند انجامش دهد، قصد فریب شما را دارد.

اما وجه دوم تضمین...

تضمینی که پونه مدیا به عنوان شرکتی باسابقه و کارکشته در زمینه سئو به شما می دهد؛ تضمینی در قالب یک قرارداد دقیق و واضح که تعهدات ما را به طور دقیق مشخص و ما را ملزم به انجام آن ها می کند. از این منظر بله، پونه مدیا سئو تضمینی انجام می دهد. کافی است نگاهی به بخش تعرفه سئو سایت بیندازید. بر اساس جدول های موجود در این قسمت ما برای رساندن شما به نقطه ای مطلوب هدف گذاری می کنیم و قول می دهیم که در زمان ذکر شده در قرارداد، آن هدف را با تمام قدرت بزنیم.

با این مقدمه از شما دعوت می کنیم با ما همراه شوید، تا خدمات سئو سایت پونه مدیا را به طور کامل برای تان شرح دهیم.

سئو تضمینی سایت چیست؟ 

سئو تضمینی وب سایت پونه مدیا

 کلمه تضمینی اصولا در مواقعی به کار می رود که فرد یا شرکتی که از آن استفاده می کند، تخصص، تجربه یا اعتماد به نفس کافی را ندارد و با استفاده از این واژه می خواهد به شما اطمینان بدهد که کارش را درست انجام می دهد. اما نام های بزرگ نیازی به تبلیغات این چنینی ندارند. پونه مدیا با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو حرفه ای حالا به یکی از نام‌آشناترین شرکت های فعال در حوزه سئو تبدیل شده است. تضمین ما رضایت برندهای کوچک و بزرگی است که با استفاده از خدمات سئو پونه مدیا توانسته اند صدای برند خود را به گوش مخاطبان شان برسانند.
شما می خواهید با کلمات کلیدی مشخصی در صفحه اول نتایج گوگل نمایش داده شوید تا به این ترتیب مخاطبان بیشتری را به سایت تان هدایت کنید. دلیل این که به دنبال شرکتی با خدمات سئو تضمینی سایت می گردید هم همین است. راستش را بخواهید اساس خدمات سئو سایت دقیقاً همین است.

چیزی که ما به عنوان سئو تضمینی به شما ارائه می کنیم، روالی منظم و حرفه ای است که شما می توانید نتایج آن به طور واقعی رصد کنید. اجازه بدهید کمی به موضوع نزدیک تر شویم و ببینیم هنگامی که شما برای سفارش سئو تضمینی به پونه مدیا مراجعه می کنید، چه مراحلی طی می شود:

مرحله اول: مشاوره و نیازسنجی
در این مرحله کارشناسان ما با شما وارد گفت و گو می شوند تا به کمک هم بتوانیم به دیدگاهی مشترک درباره خواسته ها و نیازهای شما برسیم. مشاوران پونه مدیا در این جلسه فهرستی را تهیه می کنند که بر اساس آن استراتژی سئو تدوین شود. این فهرست شامل تمامی توقعات شما از پونه مدیا، هدف گذاری های ما و توافقاتی است که در جلسه نیازسنجی و مشاوره سئو مشخص می شود.

مرحله دوم: تدوین استراتژی و پیاده سازی
براساس فهرست اولیه، متخصصان سئو پونه مدیا استراتژی دقیقی را تدوین می کنند و به اجرا می گذارند. این جا همان جایی است که بسیاری از مشتریان که تصور غلطی نسبت به سئو تضمینی دارند، به اشتباه می افتند. برخی از صاحبان کسب و کارها فکر می کنند که به محض عقد قرارداد همکاری با یک آژانس سئو، باید سایتشان را در صفحه اول گوگل ببینند.
مراقب باشید دچار چنین اشتباهی نشوید. این را بدانید که سئو فرایندی مستمر است که بیش از هرچیز به مداومت و صبر نیاز دارد. ما براساس آن چه با شما توافق کرده ایم، شما را در کلمات کلیدی مشخصی به رتبه یک گوگل می رسانیم. این قول را به شما داده ایم و به آن عمل می کنیم، اما...

این جا یک «اما»ی بزرگ وجود دارد.

اما آیا می شود یک شبه ره یک ساله رفت و در عرض چند روز به رتبه 1 گوگل رسید؟ مسلماً خیر! همان طور که گفتیم، سئو فرایندی مستمر است که در طول زمان جواب می دهد. اما حتماً باید راهی باشد که شما به عنوان کارفرمایان ما بتوانید این روال را رصد کنید. این طور نیست؟

مرحله سوم: گزارش ماهانه
بله. قطعاً راه حلی وجود دارد و آن گزارش سئو است. ما به طور ماهانه گزارش عملکرد سئو سایت شما را در اختیارتان قرار می دهیم و به شما یاد می دهیم که چطور با ابزارهایی ساده، روند صعودی وب سایت‌تان را در کلمات کلیدی توافق شده ببینید. به این ترتیب شما به طور خودکار در جریان روند پیشرفت سئو سایت خود قرار می گیرید. این همان مرحله ای است که طی آن پشتیبانی سئو سایت شما زیر نظر متخصصان سئو پونه مدیا هدایت می شود.
شاخص کیفیت سنجی سئو برای پونه مدیا همین روال رو به رشد در کلمات کلیدی مشخص است و نظارت شما به آن، بهترین داوری است.

سئو تضمینی وب سایت پونه مدیا 

در سئو تضمینی از چه روش هایی استفاده می شود؟

این که شرکت تحت قرارداد شما سئو تضمینی را با چه روشی انجام دهد، بسته به استراتژی آن شرکت و حرفه‌ای‌گری آن است. اجازه بدهید موضوع را از منظری دیگر بررسی کنیم:

فرض کنیم که شما برای انجام کاری در مدت زمانی کوتاه تعهد می دهید. حالا فرض کنیم که نتوانید در آن زمان به هدف بزنید و تضمین خود را اجرا کنید. آیا پروژه را شکست خورده تحویل می دهید یا برای انجام آن دست به هر کاری می زنید؟

ماجرای سئو تضمینی هم همین طور است.

شرکت هایی که خدمات سئو تضمینی را ارائه می کنند، تضمین مالی می دهند که در بازه زمانی یک الی دوماهه سایت مورد نظر را به رتبه 1 برسانند. بنابراین اگر در این بازه زمانی نتوانند به تعهد خود پایبند باشند، باید خسارت مالی بپردازند یا از هزینه خدماتی که ارائه کرده اند صرف نظر کنند. بدیهی است که چنین شرکتی در صورت عدم موفقیت در آن مدت زمان به هر روشی متوسل می شود تا سئو را در ظاهر ارتقا دهد و ار زیان مالی جلوگیری کند.
بسیاری از شرکت های سودجو برای بهبود سئو به روش های کلاه سیاه متوسل می شوند؛ کاری که اگرچه در کوتاه مدت می تواند رتبه شما را در گوگل به طور موقت بالا ببرد، اما درواقع ریشه های کسب و کار شما را با تبر می زند.
مراقب باشید که فریب شیادان را نخورید. با شنیدن کلمه تضمینی وسوسه نشوید و از شرکت مورد نظر بخواهید که استراتژی هایی که برای بهبود سئو سایت شما به کار می گیرد را به طور شفاف با شما در میان بگذارد. از قیمت سئو هم غافل نشوید. اصولاً وقتی خدمات سئو با قیمت های بسیار پایین ارائه می شوند، یک پای کار می لنگد. سئو فرایندی پرزحمت و تخصصی است که نمی توان آن ارزان تمام کرد. پس اگر شرکتی خدمات سئو تضمینی را با قیمت ارزان به شما فروخت، یکی از شک های احتمالی این است که از روش های کلاه سیاه استفاده می کند.

سئو و مدیریت استراتژی های آن در پونه مدیا چگونه است؟

ما در پونه مدیا با تیمی از متخصصان تولید، بازاریابی محتوا و سئو همکاری می کنیم. ما به شما تضمین می دهیم که سایت شما را در کلمات کلیدی مشخصی که در قرارداد ذکر کرده ایم، به رتبه 1 گوگل بیاوریم و این قول را به کمک این تیم حرفه ای عملی می کنیم. ما هیچ وقت ادعا نمی کنیم که خدمات سئو پونه مدیا ارزان هستند؛ زیرا کسب و کار شما آن قدر ارزشمند است که باید تمام توان و قدرت یک تیم متخصص را در کنار خود داشته باشد تا در مسیر پیشرفت قرار بگیرد. تعرفه سئو پونه مدیا، هزینه ای است که برای موفقیت در دنیای اینترنتی می پردازید؛ هزینه ای که نه ارزان است و نه گزاف.

راستش را بخواهید سئو تضمینی یک قمار خطرناک است؛ چه برای سئوکار و چه برای شما به عنوان کارفرما. در قرارداد سئو تضمینی سئوکار به شما تضمین می دهد که در زمانی کوتاه شما را به رتبه 1 گوگل برساند و اگر نتوانست، خسارتی را به شما پرداخت کند و این قمار خطرناکی است. همه سئوکارها می دانند که امکان رسیدن به رتبه 1 در یک یا دو ماه ممکن نیست. از طرفی شما هم قمار می کنید. چطور؟ شما اعتبار کسب و کارتان را قمار می کنید و اگر سئو تضمینی جواب نداد... جریمه های سنگین گوگل در انتظار شما هستند و این یعنی سقوط به قعر نتایج گوگل و گاهی حذف از آن!

در سئو تضمینی از چه روش هایی استفاده می شود؟ 

تعریف درست سئو تضمینی

ما در پونه مدیا سئو تضمینی درست را به شما ارائه می کنیم و این یعنی بهینه سازی یک سایت در بازه زمانی استاندارد و طولانی. این روش اگرچه صبر زیادی را از جانب شما می طلبد، اما نتیجه ای ماندگار و ثابت شده را به دنبال دارد.
ما پیش از قرارداد با شما تمامی جوانب کار را می سنجیم، کلمات کلیدی حرفه شما میزان سختی و رقابت در آن ها را بررسی می کنیم، رقبای شما را آنالیز می کنیم و استراتژی هایی را در نظر می گیریم تا در مدت زمانی معقول و استاندارد، آهسته‌آهسته شما را به پیش ببریم و رقبا را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم. با این توضیح بهتر است از این به بعد به جای واژه فریبکارانه سئو تضمینی از سئو استاندارد استفاده کنیم و ببینیم مراحل اجرای سئو استاندارد از چه قرارند.

مراحل اجرای سئو استاندارد

سئو فرایند بهینه سازی سایت مطابق با الگوریتم های گوگل است. کارهایی که در سئو انجام می شود را می توان در دو گروه سئو داخلی و سئو خارجی دسته بندی کرد.

سئو داخلی
سئو داخلی تمام اقداماتی است که در داخل سایت برای بهبود کیفیت آن انجام می گیرد. به طور کلی سئو داخلی عبارت است از:

  • اصلاح ساختارهای آدرس صفحات
  • استفاده بهینه از متا تگ ها
  • استفاده صحیح از تگ های H
  • تولید محتوای ناب و کاربرپسند
  • و ...

سئو خارجی
سئو خارجی مجموعه اقداماتی است که بیرون از سایت شما انجام می گیرد تا رتبه سایت را بهتر کند. این که سایت شما تروتمیز باشد و کاربر را به خود جذب کند کافی نیست. شما باید مسیر مخاطب برای ورود به سایت تان را هم جذاب و دلپذیر کنید. سئو خارجی ردپای برند شما در بیرون از سایت‌تان است. مهم ترین اقداماتی که در زمینه سئو خارجی انجام می شود این ها هستند:

  • تعداد دامنه های ارجاع دهنده به وبسایت
  • اعتبار لینک
  • لینک های فالو و نوفالو
  • انکرتکست
  • ارتباط مطالب در سئو خارجی
  • ترافیک سایت
  • و ...

پونه مدیا: ارائه دهنده خدمات سئو استاندارد 

پونه مدیا: ارائه دهنده خدمات سئو استاندارد

برخی بر این باورند که سئو کار ساده ای است و با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس و پیروی از دستورالعمل های آن می توان سایت را به صدر نتایج گوگل رساند. این تصور را یک بار برای همیشه دور بریزید و بدانید که سئو از آن چه تصورش را می کنید، بسیار دشوارتر است. متخصصان سئو سال ها در این زمینه تلاش کرده اند، شکست خورده اند، پنالتی های گوگل را تجربه کرده اند، با الگوریتم ها سروکار داشته اند و آن قدر در این مسیر فراز و نشیب دیده اند تا توانسته اند راه و چاه آن را یاد بگیرند.
پونه مدیا با داشتن بیش از 15 سال سابقه در حوزه آی‌تی، سئو و تولید محتوا این ادعا را دارد که سئو استاندارد را به شما ارائه می کند؛ گواه صحت این ادعا هم چیزی نیست جز دوام و پایداری ما در بازار پررقابت سئو و البته رضایت مشتریانی که اعتمادشان همواره امیدبخش ما در این مسیر بوده و هست. ما با داشتن بیش از هزار نمونه کار سئو سایت موفق این تضمین را به شما می دهیم که اعتمادتان را بی جواب نمی گذاریم و کاری می کنیم تا با قدرت در مسیر دیجیتالی کردن کسب و کارتان قدم بردارید. 

خدمات سئو تضمینی

خدمات سئو تضمینی

سئو خدماتی را ترتیب می دهد که نتایج منحصر به فردی را برای سایت شما به ارمغان می آورد. این خدمات معمولا متناسب با بودجه شما تعیین می شوند، اما اگر این خدمات به درستی صورت بگیرند، با بودجه کم نیز می توانید نتیجه دلخواهی را مشاهده کنید. اغلب شرکت ها خدمات سئو تضمینی خود را در سه پکیج ارائه می دهند. پونه مدیا سه پکیج طلایی، نقره ای و برنزی دارد و درست است که قیمت هر یک از این پکیج ها با دیگری تفاوت دارد، اما در پونه مدیا این مسئله مهم است که همه عزیزان به ما اعتماد کرده اند و ما را همراه خود در این مسیر کرده اند. بنابراین تفاوتی ندارد که کدام پکیج را انتخاب می کنید، نتیجه مثبت و لذت بخش است. خدمات سئو تضمینی پونه مدیا به کتگوری های مختلفی تقسیم بندی شده است تا شما همراهان بتوانید به راحتی و وضوح، راجع به خدماتی که ارائه می شود اطلاعات کسب کنید و پله به پله تغییراتی را که بر اساس آن ها روی سایت شما اعمال می شود را احساس کنید. از خدمات تصمینی سئو به تولید محتوا برای مقالات، مجموعه ها و محصولات، تولید کامنت و... اشاره می کنیم. بررسی وب سایت شامل پیدا کردن کلمات کلیدی، افزایش رتبه در کلمات کلیدی، آنالیز URLها، آنالیز بک لینک ها، آنالیز و یافتن رتبه کلمات کلیدی، آنالیز محتوای تکراری، آنالیز ساختار وبسایت و آنالیز رقبا می شود و همچنین سئو فنی شامل مانیتورینگ ماهانه سرور، مانیتورینگ به روز رسانی های سیستم مدیریت محتوا، بررسی به روز رسانه هایی که گوگل ارائه داده و نیاز است در سایت باشد، آنالیز صفحات سایت از لحاظ فنی و... می شود. سئو داخلی که یکی از مهم ترین قسمت های سئو است و رتبه سایت شما را افزایش می دهد، در پونه مدیا شامل خدماتی همچون بررسی URLها، دوباره نویسی URLها، بهینه سازی عنوان صفحات، بهینه سازی متا تگ ها، بررسی انتخاب صحیح کلمات کلیدی، بهینه سازی انکر تکست، بهینه سازی متن جایگزین تصویر، ساختن صفحه 404 سفارشی، بهینه سازی تگ های هدر، ساخت صفحه جدید (در صورت نیاز)، بهینه سازی تگ کانونیکال، بهینه سازی robots.txt، بهینه سازی و ساخت نقشه سایت، بهینه سازی کد ها، بهینه سازی سرعت سایت، لینک سازی داخلی، بررسی ریدایرکت ها و رفع خطاهای 404 می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه امکانات سئو سایت مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید و فنجان قهوه ای را در کنار ما بنوشید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

5 از 5
1 سال قبل
نظر
سلام
من سئوکار هستم و هربار که با این عبارت سئو تضمینی مواجه می شم حالم بهم می خوره. آخه خواهر من برادر من تضمین چی؟ مگه هندونه است که به شرط چاقو بفروشه آدم؟ مگه پزشک جراح تضمین می ده که مریض رو از اتاق عمل زنده بیاره بیرون؟
نه! فقط تمام تلاشش رو می کنه و بیشتر وقتا هم مریض خوب می شه.
متأسفانه همکارای ما هم بعضا از این جو استفاده می کنن و روی موج سوار می شن و گول می زنن کارفرما رو. بعد همون کارفرما کارش نتیجه نمی ده میاد سراغ ما، باز توقع تضمین داره. عزیزانم این رو درک کنید که سئو یه کار تیمی بسیار تخصصی و پیچیده است که به هزار تا عامل بستگی داره موفقیت یا شکستش. نمی شه تضمین داد؛ فقط می شه بهترین تلاشت رو بکنی و منتظر باشی تا بهترین نتیجه رو ببینی.
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
1 سال قبل
نظر
سلام
من با همین ارعای سئو تضمینی یه بار تمام سرمایه ای که داشتمو از دست دادم. من شال و روسری می فروشم. دو سال پیش یه سایتی داشتم که مشتری هامو از طریق اینستاگرام می فرستادم توش. فروشش هم بد نبود. یه روز یکی از دوستام بهم گفت که باید سئو کنی سایتو که بیاد بالا توی گوگل. منم که اصلا نمی دونستم سئو چیه. تو گوگل سرچ کردم و یه سایتی رو دیدم که نوشته بود سئو تضمینی.
من واقعا گول این تضمین رو خوردم و اعتماد کردم. نمیدونم چیکار کردن با سایت ولی اولش تا چند وقتی همه چی خوب بود و سایت بالا بود. اما بعد یهو غیبشون زد و جواب منو ندادن و سایت هم اومد پایین و دیگه هرکاری کردم حتی مثل اولش که سئو نکرده بودمم نشد. الان یه مدته کلا قید سایت رو زدم و به هر کی هم می گه سئو، می گم اینا همش دروغه.
گول این سئوکارایی که می گن سئو تضمینی می کنن رو نحورین دوستان.
نمایش بیشتر
1 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند
2 سال قبل
نظر
درود بر شما
این طور که از این مطلب متوجه شدم، شما کسب رتبه یک گوگل در تعداد کلمه هایی که در قرارداد سئو هست رو تضمین می کنید. اگه این‌ طوره، لطف می کنین و بگین که اگر این وعده محقق نشد چه اتفاقی می افته؟ آیا تعهد شما در این مرحله تموم می شه؟
ممنون می شم یه توضیح مختصری بدین در این مورد.
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
  • پونه مدیا 2 سال قبل
    سلام وقت شما به خیر
    بله ما بر طبق تعهدی که در قرارداد می دهیم، حضور شما را در صفحه اول گوگل و رتبه یک تضمین می کنیم، اما اگر این تعهد به هر دلیلی محقق نشد، روش‌های دیگری را در پیش می‌گیریم و شما را تا رسیدن به رتبه 1 همراهی می‌کنیم.
    به هر حال لازماست بدانید که سئو یک راه یک شبه نیست و باید برای آن زمان گذاشت و صبوری کرد تا به سرانجام برسد. صبر شما و تلاش تیم ما شما را به رتبه 1 می‌رساند.
2 سال قبل
نظر
سلام و وقت به خیر
ما یک سایت فروش گل و گیاه داریم که مدتیه با افت بازدید مواجه شده و الان در بهترین حالت صفحه دوم یا سوم گوگل میاد. ممنون می شم راهنمایی کنین که چطور می تونیم در زمینه سئو همکاری داشته باشیم.
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
  • پونه مدیا 2 سال قبل
    سلام. وقت شما هم به خیر.
    دلیل افت سایت شما می تواند به عوامل متعددی وابسته باشد. باید در ابتدا سایت را به طور کامل بررسی کنیم و بعد از آن برای بهبود و ارتقاء آن استراتژی های مشخصی را تدوین کنیم. لطفاً با شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای دریافت خدمات سئو راهنمایی کنند.