با ما در ارتباط باشید: 0314566
آژانس سئو

هنگامی که نوبت به مدیریت یک وب سایت می رسد، هیچ خط پایانی وجود ندارد. قطعا هیچ چیز بهتر از خوشحالی برای یک وب سایت تازه راه اندازی شده که فوق العاده هم به نظر می رسد وجود ندارد؛ اما پس از گذشت چند هفته و یا چند ماه بعد، اکثر کسب و کارها این سوال را می پرسند که بازدید و ورودی سایت ما کجاست؟
اینجاست که پای یک شرکت بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به وسط می آید. آژانس سئو یا شرکت سئو چیست؟ یک آژانس سئو به شما کمک می کند تا بازدید سایت خود را در موتورهای جستجوگر بالا ببرید و بهبود ببخشید و از این طریق، بتوانید بازدید و ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید. سئو یکی از ابزارها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است و به عنوان بهترین و کارآمدترین تکنیک ها شناخته می شود و مبحث بسیار جذابی است، به طوری که مورد توجه بسیاری از صاحبان وب سایت ها است. در ادامه همراه ما در پونه مدیا باشید تا این مبحث را به طور کامل برای شما شرح دهیم.

آژانس سئو

آژانس سئو چیست؟

ساختن یک وب سایت برای کسب و کارتان، تنها یک گام برای پا گذاشتن در مسیری طولانی برای حفظ و توسعه یک وب سایت موفق و موثر است. یک آژانس سئو، آژانسی است که با بیزینس ها و مشاغلی مانند شما شریک می شود تا بازدید و ترافیک وب سایت شما را در موتورهای جستجوگر افزایش دهد. بالا بردن بازدید و ورودی سایت به این معنا است که ترافیک بیشتری به سمت وب سایت شما به وجود می آید که باعث افزایش تعداد مسیج ها، تماس های تلفنی و در نهایت فروش بیشتر شما می شود.
این روزها همه کسب و کارهای اینترنتی نیازمند سئو هستند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اگر یک کارمند متخصص سئو یا درواقع یک سئوکار حرفه ای برای سایت شما کار نکند، چگونه می توانید از سئو سود ببرید. ممکن است سئو کمی پیچیده شود، به ویژه اگر در زمینه دیجیتال مارکتینگ تازه کار هستید. اگر درباره آژانس های سئو جستجو کنید، تعداد بی شماری از این شرکت ها را می یابید. اگرچه اکثر آن ها درباره خدمات خود در وب سایت خود صحبت می کنند و توضیحاتی را به شما ارائه می دهند، اما شاید هنوز رمزگشایی اینکه یک شرکت سئو دقیقا چه کاری انجام می دهد برایتان دشوار باشد.

آژانس سئو چیست؟

آژانس های سئو چه خدماتی را ارائه می کنند؟

تعداد زیادی از افراد در تماس های خود با پونه مدیا، در مورد قیمت سئو، خدمات سئو ، قرارداد سئو و شرایط همکاری صحبت می کنند. این افراد بیشتر می پرسند که آیا سئو کار سختی است و یا اینکه راحت است و خودمان می توانیم کارهای سئو را انجام دهیم. وقتی دلیل این سوال را ریشه یابی می کنیم، بیان می کنند که هزینه های آژانس های سئو برایشان گران است و اگر فردی را استخدام کنند برایشان به نسبت مقرون به صرفه تر است. البته در واقعیت هزینه فریلنسر نه تنها کمتر نیست، بلکه ممکن است مجبور شوند چندین بار هزینه کنند زیرا با درون سپاری سئو نتوانسته اند به اهداف شان دست یابند.

خدماتی که هر شرکت در زمینه سئو از خود ارائه می دهد، با دیگر شرکت ها متفاوت است و همه آن ها نقشه راه یکسانی ندارند، اما برخی از فعالیت ها بین تمامی آژانس های سئو مشترک است. از این رو این خدمات را برای شما جمع آوری کرده ایم تا از گمراهی شما جلوگیری کنیم:

  • تجزیه و تحلیل بازار هدف شما:
    عملکرد وب سایت چگونه است.
    چه چیزی برای رقبای شما عملکرد خوبی دارد.
    مخاطب هدف شما چه کلمات کلیدی را جستجو می کند.
    با بودجه ای که در اختیار دارید چه نتیجه را دریافت می کنید.
  • ایجاد تغییرات سئو روی صفحه شما:
    بهینه سازی عنوان ها و توضیحات متا.
    واضح و مختصر سازی محتوا.
    به کارگیری از لحن مناسب برای ارائه خدمات و ارزش افزوده وب سایت.
    بهینه سازی صفحات بر روی کلمات کلیدی و مضمون های مناسب.
  • ایجاد تغییرات مناسب در سئوی خارجی ( خارج از صفحه):
    کسب بازدید از وب لینک ها برای وب سایت شما.
    کارکرد درست پیکربندی سرور.
    افزایش سرعت سایت.
    ارائه UX خوب و ایمن سازی صفحه.
  • دریافت به روزرسانی های مکرر و برقراری ارتباطات واضح:
    دریافت گزارش سئو در زمانبندی های مناسب.
    ارائه گزارشات کاربردی.
    در نظر داشتن اهداف شرکت سئوی شما.
    چگونگی بروز رسانی تغییرات کسب و کار شما.

آژانس های سئو چه خدماتی را ارائه می کنند؟

مزایای کار با آژانس سئو چیست؟

هنگامی که به سئو نیاز داشتید و برای سئو وب سایت خود با یک آژانس سئو تماس گرفتید، اطمینان داشته باشید که برای سئو سایت شما طرح ها وپیشنهاداتی ارائه می شود که بسیار روشن و شفاف است و هیچگونه قسمت مبهمی ندارد. زیرا شما برای سئو با آژانسی صحبت می کنید که دارای سابقه سئو بوده و علاوه بر آن دارای ده ها و شاید هم صدها نمونه کار سئو است. بنابراین یک طرح همکاری استاندارد برای شما ارائه می دهد که از تجزیه و تحلیل تجربه های کاربران قبلی بدست آمده است و علاوه بر آن کاملا استاندارد و حرفه ای است.
از دیگر مزیت های یک آژانس سئو می توان به کار تیمی اشاره کرد، زیرا آن ها برای پیشبر اهداف خود یک تیم حرفه ای و با تجربه را برای هر قسمت تشکیل داده اند؛ این در حالی است اگر یک شخص نه چندان حرفه ای را برای این کار استخدام کنید، از مزیت کار تیمی برای این کار به خصوص بهره مند نخواهید شد. یک آژانس سئو همواره از توانایی های افراد مختلف برای انجام کارهایی مثل موارد زیر استفاده می کند:

  • استراتژیست سئو
  • نویسنده و تولید کننده محتوا
  • لینک‌ بیلدر

مزایای کار با آژانس سئو چیست؟

برای انجام یک پروژه سئو موفق تمام این موارد دخیل هستند. اگر بخواهیم وظایف هر فرد را مشخص کنیم به این صورت است که  فرد استراتژیست استراتژی سئو را مشخص می کند و علاوه بر آن کارهای لازم برای رسیدن به این هدف را نیز برنامه نویسی می کند و رفتار تیم را بررسی می کند تا وظایف به شکل درست و اصولی انجام شود. نفر دوم یا همان نویسنده و تولید محتوا بعد از استراتژیست سئو وظیفه مهمی دارد زیرا بخش مهم سئو، محتوای خوب و ارزشمند است. این شخص همواره در تلاش است که یک محتوای با کیفیت و متناسب با علایق مشتری فراهم کند. فردی که وظیفه لینک سازی را برعهده دارد، با توجه به برنامه و استراتژی سئو، همواره بک لینک هایی با کیفیت مناسب برای سایت مشتری دریافت می کند.

آژانس سئو نیز می تواند با توجه به قوانین دپارتمان مشتری و آژانس سئو در صورت اجرای ناصحیح فرایند سئو و یابروز مشکل جبران خسارت نماید. بنابراین آژانس سئو همواره به پرسنل خود آموزش می دهد که کارها را به صورت اصولی انجام دهند و همواره آپدیت باشند تا در زمان های محدود بتوانند به اهداف خود دست یابند. اگر بخواهید خودتان سئو را انجام دهید، ممکن است همین دو بخش آموزش دیدن و بروز نگه داشتن اطلاعات نیروی خود، هزینه سنگینی را برای  کسب و کار شما داشته باشد. به همین دلیل گفته شد که در ظاهر کار فکر می کنید که هزینه کمتری پرداخت کرده اید ولی با ورود به قضیه متوجه می شوید که چه کار پر ضرری را انجام داده اید.

مزایای کار با آژانس سئو چیست؟

چرا کسب و کار اینترنتی مان را به آژانس سئو بسپاریم؟

حتما قبل از اینکه به همکاری با یک شرکت سئو فکر کرده باشید، مزایای آشکار آن توجه شما را جلب کرده است. کار با یک شرکت حرفه ای و متخصص که می تواند استراتژی جامعی را به همراه تجزیه و تحلیل های مناسب برای وب سایت تان به شما ارائه دهد؛ این امکان را برای شما فراهم می کند که ورودی بیشتری روی وب سایت خود کسب کنید و به دنبال آن درآمد بسیار بیشتری را به دست آورید. همه‌ی این امور تنها به وسیله یک شرکت پیگیر و پرتلاش در زمینه بازاریابی ممکن است.
در حالی که این موارد از مزیت های کلیدی و کلی برای یک پروژه هستند، مزایای ملموس و جزئی دیگری نیز در کار با یک شرکت سئو وجود دارد که آن ها را برایتان شرح می دهیم:

  • انجام کار و فعالیت به طور مداوم بر روی سایت شما
  • داشتن همراه حرفه ای و متخصص برای هر مسئله ای در زمینه سئو
  • داشتن یک معلم دانا در عرصه بازاریابی، برای راهنمایی و تعلیم شما
  • امکان مطرح کردن تغییرات مورد نیاز برای سایت تان با یک کارشناس مجرب
  • حفظ رشد بلند مدت در کسب و کار

اگر پیش از این هم اطلاعات بسیار کمی راجع به سئو داشتید، با مطالعه موارد بالا کاملا متوجه شده اید که چرا سپردن سئو به یک آژانس متخصص، بسیار موثر است.

آژانس های سئو معتبر چه ویژگی هایی دارند؟

پس از اینکه بر این امر واقف شدید که نیاز است سئوی سایت خود را به آژانس ها بسپارید، وقت آن می رسد که شرکت معتبری را بیابید. توجه کنید که سئو فعالیت بسیار مهم، حساس و هزینه بری است و نمی توان از برون سپاری آن بدون توجه گذر کرد. آژانس های سئوی معتبر ویژگی های خاصی دارند، به آن ها دقت کنید و سپس قرارداد خود را با شرکت مدنظر تنظیم کنید.
برای کار با شرکت های سئو، به دنبال شرکتی باشید که سابقه قوی داشته باشد و حداقل چندین پروژه بسیار موفق برای نمایش دادن داشته باشد، در زمینه کاری شما تجربه داشته باشد (باعث سریع تر پیش رفتن پروژه شما می شود) و با اهداف کمپین شما همسو باشد و راه جداگانه ای را برای پیش رفتن انتخاب نکند. همین چند مورد از اساسی ترین نکته ها برای همکاری با یک شرکت سئو هستند و چنین شرکتی را از دیگر آژانس ها متمایز می کند.

چرا از بین تمام آژانس های سئو پونه مدیا را انتخاب کنید؟

پونه مدیا با داشتن ده ها پروژه سئو و بهینه ساز سایت همواره یکی از بهترین آژانس های سئو و بهینه سازی سایت است. از مزیت هایی که پونه مدیا می تواند برای شما و شرکت شما فراهم کند می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • به کارگیری راه های اصولی و سئو کلاه سفید در پروژه ها که باعث رقم زدن سئویی ماندگار برای شما می شود.
  • انتخاب و پیشنهاد بهترین کلمات کلیدی که بیشترین ارزش را برای کسب و کار شما فراهم می کند.
  • استفاده از افراد حرفه ای در سئو پونه مدیا در روند پیشبرد اهداف شرکت شما.
  • آنالیز بیزینس و کسب و کار رقبا برای ارائه راهکارهای بهتر در روند سئو سایت. 
  • بدست آوردن مشتریان جدید که نتیجه بازدید هدفمندی است که سئو واقعی برای شما فراهم کرده است.
  • ارائه جلسات مشاوره و راهنمایی رایگان برای سئو وب سایت شما.
  • بررسی و آنالیز مکرر و مداوم سئوی سایت شما.

پونه مدیا توانسته است با اجرای اصولی سئو و استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید، سابقه همکاری با تعداد زیادی از کسب و کارها را در کارنامه خود ثبت کند و علاوه بر سئو ، پونه مدیا سعی داشته است که بهترین پیشنهادات را برای شکل دهی به هویت دیجیتالی مشتریان خود فراهم کند. بنابراین اگر برای برطرف سازی دغدغه های بازاریابی و هویت سایت خود دنبال آژانس سئو هستید، می توانید پونه مدیا را انتخاب کنید و لذت موفقیت را در کنار تیمی حرفه ای و کاربلد و همراه تجربه کنید. ساده ترین کار ما برای مشتریان مان، بهبود وضعیت کلمات کلیدی آن ها در جست و جو و بهینه سازی صفحات از کار افتاده است. ولی هدف ما با هدف مشتری همسو است و بهره وری هرچه بیشتر مشتری از ظرفیت اینترنت و موتورهای جست و جو است، بنابراین پیشنهاد می کنیم که سئو را به سبک پونه مدیا تجربه کنید.

5 از 5
1 سال قبل
نظر
ببخشید میشه بگین نحوه گزارش گیری از آژانس سئو چجوریه؟ چند وقت به چند وقت موظفن گزارش ارائه کنن؟ آیا طبیعیه که از ابتدای پروژه (4 ماه گذشته) هیچ گزارشی به ما نداده آژانسی که باهاش کار میکنیم؟
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
  • پونه مدیا 1 سال قبل
    سلام پدرام عزیز
    وقت به خیر
    آژانس‌های سئو برای ارائه گزارش قوانین خودشون رو دارن و همه به یک شکل عمل نمی‌کنن. اما چیزی که مسلمه اینه که بعد از گذشت 4 ماه باید حداقل 2 گزارش از روند پروژه به شما داده شده باشه. ازشون درخواست کنین که گزارش بدن روند کار رو.