با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: فروشگاه اینترنتی سرزمین سگ ها
  • تاریخ راه اندازی: فروردین 1397
  • مشاهده سایت: www.irandogsland.com
ساخت فروشگاه اینترنتی سرزمین سگ ها

ساخت فروشگاه اینترنتی سرزمین سگ ها

(اسفند 1396)

آیا قصد خرید سگ دارین؟ خرید سگ همانقدر که برای شما و خانوادتون مهم است، جالب و هیجان انگیز هم خواهد بود. توله سگ های بانمک لذت و عشقی را با خود به همراه می آورند که در بهبود حال شما و خانوادتون بسیار تاثیر گذار می باشد اما اینکه چه نوع سگ و با نژاد و ویژگی های برای شما مناسب میباشد همین سوال برانگیز بوده و شما به راهنمایی نیاز خواهید داشت و مهم تر از همه این که مکانی که بتوانید این موجودات کوچولوی بانمک را در سریع ترینم زمان ممکن ببینید و برای خرید آن اقدام نمایید.

مجموعه سرزمین سگ های ایران به عنوان اولین و تنها دارنده پروانه بهره برداری سگ پلیس و نگهبان از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور، با راه اندازی سایت فروش اینترنتی سگ به یاری شما آمده است. شما با مراجعه به سایت سرزمین سگ های ایران می توانید متناسب با نژاد و ویژگی های ظاهری (جنسیت، رنگ چشم، نوع پوشش، سن و رنگ کلی) سگ مورد نظر خود را جستجو کرده و در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب رسیده و نسبت به خرید سگ دلخواهتان اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی سرزمین سگ ها، با هدف ایجاد بزرگترین و به روز ترین مرکز خرید و فروش اینترنتی سگ فعالیت خود با ارائه سگ هایی با نژاد اصیل را آغاز کرده است و سعی در به حداقل رساندن سوء استفاده های بازار در معرفی سگ های چند رگه به جای سگ های اصیل دارد. برای رسیدن به این هدف ما کار خود را از سال 90 با 70 قلاده سگ مولد (ماده) بصورت کاملا تخصصی شروع کرده و در طی این سالها با تکیه بر علم روز دنیا و رعایت کلیه ی موازین سلامت و بهداشت اقدام به اصلاح نژاد سگ اصیل نمودیم و هم اکنون آماده ی عرضه ی ثمره ی کار خود به شما دوستان عزیز در فروش اینترنتی سگ می باشد.

بزرگترین و بهترین ویژگی فروشگاه اینترنتی سرزمین سگ ها، انتخاب سگ مورد نظر خود از میان انواع مختلفی از نژاد های اصیل سگ تنها با چند کلیک ساده و متناسب با ویژگی های ظاهری سگ ها میباشد. شما حتی امکان مقایسه سگ های مختلف با نژاد های مختلف و حتی از لحاظ قیمت در کنار یکدیگر را خواهید داشت و این مورد به شما در تصمیم گیری بسیار کمک خواهد کرد که از جمله ویژگی های بارز فروش اینترنتی سگ در فروشگاه اینترنتی سرزمین سگ ها میباشد.

طراحی وب سایت کاتالوگ محصول سرزمین سگ ها

(فروردین 1397)

طراحی وب سایت کاتالوگ محصول در بخش سگ نگهبان تا کنون به عنوان یک کار نو و جدیدی بوده است . با توجه به اینکه بیشتر سایت های موجود در بخش حیوانات تنها به سایت های درج آگهی محدود شده اند. استفاده از سیستم آگهی برای راه اندازی این سایت ساده ترین تصمیم ممکن می توانست باشد. بدون شک با راه اندازی این سایت بر مبنای سیستم درج آگهی به هدف های اصلی خود جهت معرفی موثر کالا و خدمات به مشتریان  نمی رسیدیم . که این دلایل سبب شد ما را بر آن دارد که وب سایت کاتالوگ محصول به عنوان بهترین گزینه مطرح شود. با توجه به این که پیاده سازی یک سیستم جدید همواره چالش های خاص به خود را دارد. اما نتوانست دلیلی بر عدم موفقیت تیم پونه مدیا برای طراحی سایت سرزمین سگ ها باشد.

سئو وب سایت کاتالوگ محصول

(اردیبهشت 1397)

در گام بعدی سئو و بهینه سازی سایت از اهمیت بالایی برخوردار بود. مگر می شود سایتی بدون داشتن نمایشی در گوگل بتواند به صورت موثر و کار آمد به کسب و کار ادامه دهد ؟ مسلما خیر. در فرآیند سئو و بهینه سازی با توجه به نوع کسب وکار کلمات کلیدی مورد نظر انتخاب و فرآیند بهینه سازی آغاز گردید. با توجه به تجربه متخصصان سئو در پونه مدیا  بعد از مدتی وب سایت توانست رشد چشمگیری در نتایج گوگل داشته باشد به طوریکه که در تمام کلید واژه های انتخابی توانست صفحات اول را از آن خود کند. 

امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.